AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Jeg misunner ikke østlendingene hverken sola eller pilsen,men hvorfor er det slik at når det endelig er et snev av sol og vår,så viser TV 2 og NRK folk som sitter ute med ølglass? Slik er det hver vår..Lite originalt å vise de ølglassene hver gang,finn på noe nytt for å vise at folk gleder seg over sola! Anonymkode: dd964...f0b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg misunner ikke østlendingene hverken sola eller pilsen,men hvorfor er det slik at når det endelig er et snev av sol og vår,så viser TV 2 og NRK folk som sitter ute med ølglass? Slik er det hver vår..Lite originalt å vise de ølglassene hver gang,finn på noe nytt for å vise at folk gleder seg over sola! Anonymkode: dd964...f0b Godt poeng. Anonymkode: bbe36...676
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Snakk om å irritere seg over flisespikkeri ass..... Anonymkode: dcd38...54c 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars FInt vær og varme er jo førstesideoppslag her i landet. Det er ikke noe nytt. Anonymkode: c82ff...672 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Enig, pilsen er like god inne. Røykerne har mer grunn til å glede seg over sola. Anonymkode: 362cc...d3b
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Det gjør meg flau over å være nordmann hver gang disse "nyhetene" kommer. Nordmenn er så underkuet og har så lite frihet at det er et vidunder for oss at vi får lov til å kunne få sitte utendørs OG drikke samtidig, at det må feires med brask og bram hvert år, der alle går helt bananas. Anonymkode: dfb63...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå