AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg blir mobbet på jobb fordi jeg er feit og ikke akkurat pen. Jeg sammenlignes med en gris og det lages memes om meg. Jeg er lærer og det er elever som gjør dette. Er det innafor å be legen om en sykemelding? Anonymkode: 81451...3eb Vil det hjelpe da? Det fortsetter vel når du er tilbake i jobb? Tror det beste er å ta det opp med de det gjelder, og hjelper ikke det må du snakke med lederen. Ingen skal ha det sånn på jobb. Anonymkode: 2f278...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden Be noen si til disse ungene som mobber deg at du er sykemeldt på grunn av dem. Kanskje de da forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, du er jo på ingen måte syk. Dette må du ta med barna det gjelder og foreldrene. Samtidig tenker jeg at en lærer må tåle sånt fra barn. Kan ikke ta sånne ting personlig. Mange barn er umodne og synes det er gøy Å le av lærerne. Vi gjorde det da jeg var på skolen og Anonymkode: 8a12c...2f6 Så du synes at det er greit at elever ved vgs mobber læreren sin? Det sier mye om deg, men kanskje enda mer at du selv dreiv å mobbet lærere når du gikk på skolen. Anonymkode: 9a9ca...74f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg blir faktisk syk av dette. Får ikke sove om natten, kaster opp før jobb, ser meg konstant over skuldra på jobb om noen filmer eller tar bilder av meg. Disse barna er på vgs om det har noe å si. 17-23 år. Anonymkode: 81451...3eb De er tenåringer, ikke barn. Anonymkode: 3f863...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil det hjelpe da? Det fortsetter vel når du er tilbake i jobb? Jeg tenker at jeg trenger en time out for finne ut hva jeg skal gjøre, rett og slett. Anonymkode: 81451...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er tenåringer, ikke barn. Anonymkode: 3f863...766 Ja, det vet jeg. Jeg brukte bare samme terminologi som den jeg svarte. Anonymkode: 81451...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at jeg trenger en time out for finne ut hva jeg skal gjøre, rett og slett. Anonymkode: 81451...3eb Bare fortell legen din hvordan du har det, at du sover dårlig, kaster opp før du skal på jobb og er alltid på vakt når du er på jobb, så vil legen vurdere om du trenger en sykemelding. Anonymkode: 9a9ca...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, de sier det handler om meg. De etterspør klasseledelse og relasjonskompetanse. Anonymkode: 81451...3eb Ansvarsfraskrivelse kalles det. Dette bør og skal de ta tak i. De er ansvarlige for ditt arbeidsmiljø. Om de så mener klasseledelse og relasjonskompetanse er problemet, da må de sørge for at du får de ressursene evt. kursene du trenger. Det vil de nok ikke, da det er mye mer behagelig å legge alt over på deg og nærmest si «det var synd, fiks det.». Vil bare si at du har min medfølelse 💛 Veldig mange elever er «flokkdyr» og tenker ikke over at lærere er mennesker. Anonymkode: 30a29...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden Du skal ikke tåle dette! Snakk med verneombud. På vgs burde elevene skjønne såpass. Kanskje det er grunnlag for utvisning? Du burde også få hjelp fra ledelsen. Kan de flytte deg til et annet trinn? Det er innafor å bli sykmeldt fordi du blir psykisk syk av mobbingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå