Gå til innhold

To ulike steder i livet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror venninnen min og jeg er på litt ulike steder i livet?

Jeg flyttet hjem i fjor og sammen med samboer da. Hun var singel og studerte på sin andre bachelorgrad etter noen år i jobb. Jeg jobbet 100%. Vi har ikke sett hverandre så mye i løpet av høsten fordi hun har fått seg kjæreste, som er koselig, og har hatt eksamen. Legitim unnskyldning og jeg har tenkt at vi finner en dag.

Jeg og samboer har overtatt tomt, skal bygge hus, skaffe oss hund og barn om ikke alt for lenge. Vi sitter begge med gode jobber. Vi har flere i vår vennekrets som har barn, venter barn, skal gifte seg eller planlegger barn.

Siden det var en stund siden sist, og vi begge hadde prøvd å finne på noe uten hell, sa jeg ja til å ta et par drinker på lørdag med henne og typen. Min samboer er på jobb og er derfor ikke med. Jeg tenkte en rolig middag ute, med noen drinker. Nå har dette utviklet seg til et vors med masse mennesker jeg ikke kjenner. Jeg kjenner henne og det er det.

Jeg er ærlig talt ikke så gira lenger?😅🙈 Jeg er ikke 19 lenger og har ikke helt det behovet som hun har. Jeg skal dra, men jeg tenker å dra litt tidlig. Og hva gjør man når man er på ulike stadier?

Anonymkode: ba83b...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...