AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden De aller fleste norske (og utenlandske) aviser og magasiner har i dag betalingsmur. Om du kjøper abonnement får du lese. Noen aviser, spesielt lokalaviser, har inngått avtaler slik at du kan abonnere på en pakke som inneholder flere medier. Men om jeg bor i Bergen og bare vil lese mer detaljert om en sak eller tre om noe som har skjedd i en annen region, så er det lite sannsynlig at jeg er villig til å betale for et abonnement i Trondheim bare for dette. Jeg kunne tenkt meg en engangs-pris pr. artikkel, men er usikker på hvor mye jeg ville betalt. Dagspass og ukes-pass kunne også vært interessant. Vipps er en god løsning, brukt overalt allerede, så selve betalingen er jo grei. Ønsker bare å kunne lese de artiklene som virkelig interesserer meg og jeg tror på at jeg ikke er alene. Men ja, så hva tenker du om forslaget, og evt. pris? Noen her som har tenkt på det samme? Anonymkode: cc413...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå