AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Har så veldig mye hjernetåke. Var hos legen og nevnte det, han svarte at det kunne ikke han gjøre noe med. Jeg ble så paff av svaret og har nå gått sånn i ett år til. Etter mye fokus på overgangsalder her og der og jeg har lest litt her og der så lurer jeg veldig på om det er i den forbindelse jeg har fått så mye hjernetåke. Legen visste jeg ikke hadde regelmessig mens lengre, og jeg synes jo det er veldig rart at han ikke sa noe om dette. Vel nå året etter strever jeg fortsatt, vi har flyttet, og jeg har byttet lege. Hva bør jeg gjøre nå, prøve nok en fastlege på dette, bestille time hos privat gynekolog…eller? Anonymkode: b4246...fb2
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har så veldig mye hjernetåke. Var hos legen og nevnte det, han svarte at det kunne ikke han gjøre noe med. Jeg ble så paff av svaret og har nå gått sånn i ett år til. Etter mye fokus på overgangsalder her og der og jeg har lest litt her og der så lurer jeg veldig på om det er i den forbindelse jeg har fått så mye hjernetåke. Legen visste jeg ikke hadde regelmessig mens lengre, og jeg synes jo det er veldig rart at han ikke sa noe om dette. Vel nå året etter strever jeg fortsatt, vi har flyttet, og jeg har byttet lege. Hva bør jeg gjøre nå, prøve nok en fastlege på dette, bestille time hos privat gynekolog…eller? Anonymkode: b4246...fb2 Hadde uten tvil bestilt time hos gynekolog. Fastleger har sjeldent inngående greie på overgangsalder og hormonterapi. Hjernetåke er veldig vanlig ved overgangsalderen Anonymkode: 4a1b2...373 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Skrevet 6. mars Her begynte hjernetåka ved noen og førti års alder. Lenge før det slo ut på blodprøver, og ti år før menopause. Anonymkode: 819a8...64a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her begynte hjernetåka ved noen og førti års alder. Lenge før det slo ut på blodprøver, og ti år før menopause. Anonymkode: 819a8...64a Fikk du noe hjelp for det? hadde du andre symptomer? Anonymkode: 6cc37...667
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk du noe hjelp for det? hadde du andre symptomer? Anonymkode: 6cc37...667 Nei. Store mensblødninger og dårligere søvn. Anonymkode: 819a8...64a
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Fastleger vet ikke noe mer om overgangsalderen enn de vet om hvordan man bygger et romskip. Kvinnehelse er tabu og ofte blir vi avfeid med at det er psykisk eller at det ikke er noe å gjøre med s det. Finn en gynekolog som kan overgangsalderen Anonymkode: 4f76a...904 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Du burde bestille deg en time hos gynekolog slik at du kan få begynne på Østrogen. Anbefaler deg også å bli med i gruppa « overgangsalder-en glad kropp» på facebook. Der har jeg lært utrolig mye😊 Anonymkode: fb40b...786 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå