Bacteria Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg leter etter et dataspill, et slags eventyrspill inspirert av nordisk mytologi/folkeeventyr. Ikke norrøn mytologi, men mer nøkken og huldra, slike ting. Kommer ikke på hva det heter, om det fortsatt finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Har du prøvd å google noe særlig? Jeg tenker automatisk på Hugo og de spillene vi har fra det selskapet, vel og merke mest lære-spill på ettvis... men likevel? Anonymkode: f01fe...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har du prøvd å google noe særlig? Jeg tenker automatisk på Hugo og de spillene vi har fra det selskapet, vel og merke mest lære-spill på ettvis... men likevel? Anonymkode: f01fe...e95 Takk for svar! Har prøvd å Google ja, og leta gjennom Microsoft games som jeg har på pc. Har funnet det der før, men ikke funnet det enda nå. Vanskelig når jeg ikke husker hva det heter. Var sønnen min som kom på spillet etter å ha lest i Trollheim-bøkene. Han sier det er et third-person spill, og nøkken var en karakter. Gamle mor prøver å hjelpe 😅 Endret 3 timer siden av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Draugen (2019), kanskje? Anonymkode: 833f3...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Du kan kanskje sjekke ut Steam eller Epic Games, og se om du finner det der? Du må ha bruker da Anonymkode: e48fc...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Draugen (2019), kanskje? Anonymkode: 833f3...aa0 Nei, det het noe mer koselig 😅 uten at jeg husker hva det var. Men at spillet er fra den tiden er nok riktig. Usikker på om det er norsklaget el amerikansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Meg over ^ Hva med The Frostrune? Jeg spurte ChatGPT ut ifra dine opplysninger. Anonymkode: e48fc...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Meg over ^ Hva med The Frostrune? Jeg spurte ChatGPT ut ifra dine opplysninger. Anonymkode: e48fc...8c4 Nei, ikke det heller 😅 men tusen takk for at du tar deg tid å hjelpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 3 timer siden Det var visst snakk om et tredje-person spill. Elementer i spillet: en gutt som skal redde søsteren sin, nøkken og pesta er karakterer. Det er også troll der… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 3 timer siden Nå fant jeg det ut! Det heter Bramble… tusen takk til dere som har hjulpet meg /oss på rett vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå