Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest studieliv
Skrevet

ja her sitter jeg, igjen. og venter. hva skal skje nå?

krangelen var i går. jeg husker ikke noe. eller,dvs jeg husker ikke at det ble utøvet vold i mot meg.

for jeg var full (igjen ja...). og jeg må bare le.

for jeg var frekk. mobbet han for at han var seksuelt misbrukt og at p...... hans ikke gjør en god nok jobb*.

har et sår. han ville se men jeg nektet han det.

jeg husker ikke at jeg sa dette (øl og andre ting gjør susen*herregud...-) :tristbla:

en time ble borte.

men fortsatt så vil jeg kalle han stygge ting. om hans plolitikse ståsted.

skjønn det den som KAN!!!

For jeg gjør ikke. (men jeg vil ...)

så hva gjør man? når man provoserer frem et lite klapps?

skal man klappse tilbake eller glemme?

skal jeg la kåtheten ta overhånd? (hjelpe midler har jeg jo ikke)......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du skal skjerpe deg... :forvirret:

Gjest studieliv
Skrevet

hvorfor det da GJEST?

logg deg inn (hvis du tør...).

HVEM sa pertentelig?jo jeg...

Skrevet

Du trenger hjelp fra profesjonelle, det virker som du har mange problemer. Håper det ordner seg for deg.

Gjest Gjest
Skrevet

I den forrige tråden var du bombesikker på at han utøvet vold mot deg, men nå husker du ikke lengre?

AA

Gjest Bellatrix
Skrevet

krangelen var i går. jeg husker ikke noe. eller,dvs jeg husker ikke at det ble utøvet vold i mot meg.

for jeg var frekk. mobbet han for at han var seksuelt misbrukt og at p...... hans ikke gjør en god nok jobb*.

jeg husker ikke at jeg sa dette (øl og andre ting gjør susen*herregud...-) :tristbla:

en time ble borte.

Vold er ikke greit, men du får ikke særlig repekt om du mobber en som har vært seksuelt misbrukt.

Gjest Gjesta
Skrevet
I den forrige tråden var du bombesikker på at han utøvet vold mot deg, men nå husker du ikke lengre?

AA

Om denne fyren er passe manipulerende så er det lett å tro hva han sier. Men dette blir jo bare spekulasjoner, hva vet jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet
Vold er ikke greit, men du får ikke særlig repekt om du mobber en som har vært seksuelt misbrukt.

:Nikke:

Skrevet

Situasjonen din hverken er bra eller var bra på forhånd, ser det ut som. Men det å drikke/ruse seg vil bare gjøre ting verre. Bare se på tingene du skriver og måten du reagererte mot typen din på.

Jeg håper nesten at dette er et tulleinnlegg, for du takler det her på en måte som kun kan gjøre ting verre for deg selv(og kjæresten din)! Og jeg tror ikke det er det du vil.

Du må prøve å roe deg ned å snakke kontrollert med han. Kanskje ha en felles venn tilstede som en fredsmegler av noe slag slik at hverken du eller han skal miste kontrollen. Jeg har ikke mye troen på at ting kan ende bra slik det høres ut nå.

Gjest Gjest
Skrevet

en time ble borte.

Hva var det du ville oppnå med å mobbe han og p.. hans? Det er vanskelig å skulle gi deg råd når jeg ikke vet om jeg har forstått deg..

Skrevet

Tror jeg ville begynt med å kutte ut drikkinga.........

Skrevet
Tror jeg ville begynt med å kutte ut drikkinga.........

:Nikke: Og søke hjelp!

Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg synes du skal skjerpe deg... :forvirret:

Jeg kan si det samme som gjest her.

Når 1 time blir vekk når du drikker og du oppfører deg som en ass, ja da må du skjerpe deg, slutte og drikke, og hvis du ikke klarer det : få hjelp!

Gjest Gjest_ravnaskrik_*
Skrevet

Jeg leste kun hovedinnlegget. Hva tror du selv (men da hadde du ik spurt....)

Ja til ditt spørsmål, men det forklarer ikke eller unnskylder volden.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror rusproblemet ditt er det største problemet her. Gjør noe med det så kanskje du ser hva du bør gjøre med livet ditt og.

Gjest Gjest
Skrevet

Du oppfører deg helt jævlig!!

Jeg hverken forsvarer eller skjønner vold, men jeg kan forstå at det her blir langt over hva han kan tolerere!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis du mobbet ham fordi han har blitt seksuelt misbrukt gikk du langt over streken, og selv om jeg på ingen måte forsvarer vold, skjønner jeg godt at han ble så provosert at han leivet til deg. Stakkars mann, håper han forlater deg for godt. Og selv bør du oppsøke profesjonell hjelp dersom du har et alkoholproblem som fremprovoserer denne oppførselen hos deg.

Skrevet

Hadde noen mobbet meg for noe som var så totalt ødeleggende for livet mitt er jeg redd for at jeg også hadde mistet besinnelsen!!

Jeg finner stort sett ingen unnkyldning for utøving av vold, men dette er såpass langt over streken at alle og enhver hadde hatt problemer med opptre rolig og fornuftig!!

Gjest lurven
Skrevet

å mobbe en som har vært seksuellt misbrukt er jo direkte ondskapsfullt, du burde skamme deg.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Hvis du mobbet ham fordi han har blitt seksuelt misbrukt gikk du langt over streken, og selv om jeg på ingen måte forsvarer vold, skjønner jeg godt at han ble så provosert at han leivet til deg. Stakkars mann, håper han forlater deg for godt. Og selv bør du oppsøke profesjonell hjelp dersom du har et alkoholproblem som fremprovoserer denne oppførselen hos deg.

ja snart medlem (bli medlem...)

jeg husker ikke,alt. je hadde drukket og vet ikke (men vil VITE...)

mener du man har rett til å slå? er ikke det et typisk sosialistisk svar?

nei. vogg sa dama. (ja jeg skal det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...