AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Noen foreldre får meg til å lure på om det er noe med idrett som får enkelte til å endre helt personlighet, eller om det bare får frem det verste av deres egentlige selv. Sønnen min på 15 spiller håndball på et ganske godt lag. En av medspillerne er veldig talentfull, men oppfører seg som lagkameratene betyr null og niks og har foreldre som er likedan. Nå i helgen kom det til et "kokepunkt" under en kamp. Mens resten av foreldrene heier på positiv måte står foreldrene til denne gutten og roper og skriker beskjeder fra tribunen, og protesterer på dommeravgjørelser. Mor og far er like ille. Laget og kanskje denne gutten spesielt spiller ikke sin beste kamp og får utvisning for munnbruk på et avgjørende tidspunkt i kampen, helt korrekt. Da roper foreldrene "er du helt borte eller, dommer? Tåler du ingenting?". Gutten fortsetter å klage og forstår ikke hva han har gjort. Etter kampen, som de taper, går denne gutten fortsatt og klager på dommerne både til dommerne selv, lagkameratene og foreldrene. Foreldrene hans går bort til dommerne og sier de avgjorde kampen. Det samme sier de til spillerne og oss andre foreldre. Ingen selvkritikk! Sannheten tror jeg at det helt gale fokuset og dårlige holdningene var det som avgjorde kampen! Noen som kjenner igjen typen? Jeg har lyst til å ta en skikkelig alvorsprat og si at de får skjerpe seg, eller så vil jeg ikke ha min sønn på samme lag som deres sønn. Tror dere dette er lurt ut fra deres erfaring? Anonymkode: 922e2...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Da burde jo treneren sette ned foten og nekte de å komme på kamper. Anonymkode: 20326...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Var det ikke fair play vakt i hallen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Blir ikke sånne foreldre kasta ut ? Trenerne burde snakke med dem, ikke du . Anonymkode: 7ec17...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har vært borti at dommerene utviste en pappa. Da var de riktignok ganske små, så kanskje det har noe å si. Dommerene nektet å starte kampen igjen før denne galematias av en far hadde gått ut av hallen. Slike foreldre er håpløse, og dårlige forbilder. Håper trenere/lagleder tar tak i saken. Slike foreldre ødelegger idretten. Uten dommere blir det ingen kamp. Dommerflukten er stor nok som den er. Anonymkode: 08011...e55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen foreldre får meg til å lure på om det er noe med idrett som får enkelte til å endre helt personlighet, eller om det bare får frem det verste av deres egentlige selv. Sønnen min på 15 spiller håndball på et ganske godt lag. En av medspillerne er veldig talentfull, men oppfører seg som lagkameratene betyr null og niks og har foreldre som er likedan. Nå i helgen kom det til et "kokepunkt" under en kamp. Mens resten av foreldrene heier på positiv måte står foreldrene til denne gutten og roper og skriker beskjeder fra tribunen, og protesterer på dommeravgjørelser. Mor og far er like ille. Laget og kanskje denne gutten spesielt spiller ikke sin beste kamp og får utvisning for munnbruk på et avgjørende tidspunkt i kampen, helt korrekt. Da roper foreldrene "er du helt borte eller, dommer? Tåler du ingenting?". Gutten fortsetter å klage og forstår ikke hva han har gjort. Etter kampen, som de taper, går denne gutten fortsatt og klager på dommerne både til dommerne selv, lagkameratene og foreldrene. Foreldrene hans går bort til dommerne og sier de avgjorde kampen. Det samme sier de til spillerne og oss andre foreldre. Ingen selvkritikk! Sannheten tror jeg at det helt gale fokuset og dårlige holdningene var det som avgjorde kampen! Noen som kjenner igjen typen? Jeg har lyst til å ta en skikkelig alvorsprat og si at de får skjerpe seg, eller så vil jeg ikke ha min sønn på samme lag som deres sønn. Tror dere dette er lurt ut fra deres erfaring? Anonymkode: 922e2...11a Har tatt helt avstand fra idretten, så mye dritt der. Anonymkode: 9851a...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå