Gå til innhold

Dater noen med borderline (emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse) og nå er jeg usikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har formulert en melding til henne

Hei *****. Det har vært noen vonde to dager etter det som hente på ******. Jeg tror dessverre ikke det kommer til å gå mellom oss. Opplevelsen jeg satt igjen med etter sist møte gjorde meg usikker og skremt. Jeg ønsker deg alt godt og at du får en støtten du trenger.

Virker dette greit? Er det noe jeg skal droppe eller legge til?

Anonymkode: 0929e...0e9

Creds til deg. Du er rå 👌

Anonymkode: 6ffb6...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal han ikke være ærlig? Forhåpentligvis så innser hun at hun ikke kan fortsette å oppføre seg sånn hvis hun noen gang skal ha et velfungerende forhold og oppsøker hjelpen hun trenger, hvis hun ikke allerede er i behandling.

Anonymkode: d2b94...3cb

Det er jo en ærlig melding uten å være så krass. Sånn som jeg kjenner folk med borderline er det best å pakke inn beskjeder litt, både for deres og egen del. For en psykisk stabil person er den meldingen han foreslo helt fin, for en som reagerer som han beskrev på grunn av at han tilfeldigvis møtte blikket til ei dame, kan en sånn melding gi en ganske kraftig reaksjon. Men for all del, TS er en voksen mann, han klarer sikkert å vurdere selv hva som er best 😊

Anonymkode: 6e15a...fb9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg synes den var litt vond, for å være ærlig. Du trenger jo ikke være så presis? Kan du ikke bare si at du ikke føler dere passer sammen eller noe? Det er ikke løgn, men det legger samtidig ikke all skyld på henne for at det gikk skeis heller. 

Anonymkode: 6e15a...fb9

Når et menneske er så utagerende så nytter det ikke med vage og ulne beskjeder. 
Det går ikke inn. 
Da er det ærlighet og sannhet som gjelder fremført på en seriøs måte 

Anonymkode: 053dd...0e7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...