Poppip Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skal kjøre sørover i Sverige neste uke, og passerer Gøteborg rundt kl 16. Noen som vet om det normalt er mye kø på E6 gjennom Gøteborg på den tiden? Hvor mye ekstra tid må beregnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Sjekk google maps. https://www.google.com/maps Der er det en "layer" som jeg tror heter "traffic" som du kan skru på. Der kan du stille dato og klokka tilbake til kl 16 samme dag som du skal kjøre og se om det er røde veier der du skal. Feks tilbake til forrige fredag. Har gjort dette selv noen ganger når jeg har kjørt i Europa rundt rushtid. Anonymkode: 96bdd...843 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Poppip skrev (10 minutter siden): Jeg skal kjøre sørover i Sverige neste uke, og passerer Gøteborg rundt kl 16. Noen som vet om det normalt er mye kø på E6 gjennom Gøteborg på den tiden? Hvor mye ekstra tid må beregnes? Det er tett trafikk og kan være kø ja. Anonymkode: 41248...5c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er tett trafikk og kan være kø ja. Anonymkode: 41248...5c7 Jeg redigerer, det ER kø. Anonymkode: 41248...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Det er som regel kø på det tidspunktet og man betaler søte 9 svenske kroner i avgift på å kjøre gjennom Gøteborg. Men jeg har aldri opplevd at trafikken står helt i stampe, det går relativt raskt likevel. Jeg kjører Oslo-København jevnlig. Anonymkode: d2eac...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg redigerer, det ER kø. Anonymkode: 41248...5c7 Men er du vant med Oslo-rushet, så er det ikke SÅ ille. Anonymkode: d587b...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er du vant med Oslo-rushet, så er det ikke SÅ ille. Anonymkode: d587b...861 Eller enda verre, rushtida i Stavanger! Og det sier jeg som tidligere osloboer, med bil. Beklager at jeg kjørte tråden over i en annen veibane! Anonymkode: 134de...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg redigerer, det ER kø. Anonymkode: 41248...5c7 Det kommer an hva man mener med «kø». Noen tenker det er «kø» bare en distanse tar søte 5-15 minutter ekstra tid. Andre mener at å kjøre fartsgrensen i en lang-lang rekke faktisk er kø. Og andre tenker det kun er «kø» om en distanse tar 2-4 timer ekstra. Ts behøver vite hva slags kø det er. Den som behøver 3 timer ekstra? Eller den som muligens drar 15-20 minutt ekstra? Anonymkode: 90cb7...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer an hva man mener med «kø». Noen tenker det er «kø» bare en distanse tar søte 5-15 minutter ekstra tid. Andre mener at å kjøre fartsgrensen i en lang-lang rekke faktisk er kø. Og andre tenker det kun er «kø» om en distanse tar 2-4 timer ekstra. Ts behøver vite hva slags kø det er. Den som behøver 3 timer ekstra? Eller den som muligens drar 15-20 minutt ekstra? Anonymkode: 90cb7...2be Den siste, bare pass på å hold rett fil gjennom tingstad-tunellen. Den kan være litt "rotete", følg skilting Malmø. Anonymkode: d587b...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men er du vant med Oslo-rushet, så er det ikke SÅ ille. Anonymkode: d587b...861 Tja, kø er kø. Gjennom store byer på den tiden er det kø nesten over alt. Anonymkode: 41248...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kommer an hva man mener med «kø». Noen tenker det er «kø» bare en distanse tar søte 5-15 minutter ekstra tid. Andre mener at å kjøre fartsgrensen i en lang-lang rekke faktisk er kø. Og andre tenker det kun er «kø» om en distanse tar 2-4 timer ekstra. Ts behøver vite hva slags kø det er. Den som behøver 3 timer ekstra? Eller den som muligens drar 15-20 minutt ekstra? Anonymkode: 90cb7...2be Tenker det siste er mest riktig, minst 20 min forsinkelse. Anonymkode: 41248...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppip Skrevet 4 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 4 timer siden Takk for gode innspill. Jeg legger inn ca 30 min buffer i tiden, og satser på at det blir bra. Og så handler det jo ikke om liv eller død det jeg skal rekke, om køen skulle være lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå