AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden De viktigste personene i verden er jo gravide de som har små barn tydeligvis, og barn så klart! Er man ingen av delene så er man vist bare en byrde! Dere får snakke med venninnen min da siden jeg tydeligvis har gjort noe veldig kriminelt. Men hun er ansvarlig for at det skjedde. Tror dere jeg hadde hengt meg på og blitt med om hun ikke hadde spurt meg? Anonymkode: 03fc9...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke verre enn at venninnen kunne vente utenfor. Anonymkode: ecc3a...ea1 Tviler på at venninnen ble kjeppjaget milevis, så hun stod vel fritt til å vente utenfor helsestasjonen. Anonymkode: dccfe...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var jo ikke en støttespiller, hun var med som en venninne som ikke hadde noe bedre å finne på. De skulle sikkert ta en kaffe etterpå. Folk med spesielle behov kan si fra, far er velkommen. Random venninner kan vente ute. Anonymkode: b7c01...f9b Jo støttespiller også. Hun sa da hvertfall det. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tviler på at venninnen ble kjeppjaget milevis, så hun stod vel fritt til å vente utenfor helsestasjonen. Anonymkode: dccfe...0f3 Jeg gikk og gjorde noe mer meningsfylt en å snakke med helsesøster . Jeg kjøpte meg kaffe og kake på en kafe i nærheten. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Del Skrevet 5 timer siden Veninnen min sa også til meg at hun ble litt sjokkert og synes det var litt rart. Men vi hadde det hyggelig etterpå og jeg fikk være med og stelle barnet. Anonymkode: 03fc9...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gikk og gjorde noe mer meningsfylt en å snakke med helsesøster . Jeg kjøpte meg kaffe og kake på en kafe i nærheten. Anonymkode: 03fc9...cdf Så flott at du gjorde det Anonymkode: dccfe...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så flott at du gjorde det Anonymkode: dccfe...0f3 Ja, jeg syns det var mye viktigere. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Del Skrevet 5 timer siden Samme skjedde faktisk hos dyrlegen en gang da jeg var der med kattungen på 14 uker. Moren min ble med, men fikk ikke være med inn. Det var bare dyr og eierne til dyret som fikk komme inn så hun fikk pent gå ut. Veterinæren var litt hyggeligere i tonen en helsesøster da. Til de som tror jeg finner på for at de tror jeg er fornærmet. Neida, dette har skjedd. Hva er grunnen til at andre ikke kan være med inn hos dyrlegen da? Regner med dyrene gir blanke f i hvem som er med. De har vel ikke personvern som oss da de ikke er mennesker. Sikkert er vern, men ikke personvern. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tviler på at venninnen ble kjeppjaget milevis, så hun stod vel fritt til å vente utenfor helsestasjonen. Anonymkode: dccfe...0f3 Ble kjeppjaget til nærmeste kafe' Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #50 Del Skrevet 5 timer siden Noen av dere som svarer her som er helsesykepleier eller? Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #51 Del Skrevet 5 timer siden Tester dere litt nå altså! Dere vet ikke yrket mitt 😂 Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nei. TS hadde fått akkurat samme beskjed på sykehuset og for eksempel. Det er barnet og ledsager som skal være der, ikke venninner. Anonymkode: dccfe...0f3 For noe tull. Jeg vet om ei på Tik Tok som hadde med ei venninne på fødsel. Anonymkode: 95e92...169 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For noe tull. Jeg vet om ei på Tik Tok som hadde med ei venninne på fødsel. Anonymkode: 95e92...169 Endelig er seriøst svar 👍 Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #54 Del Skrevet 4 timer siden Begrenset plass, arbeidsro og -rom (både på helsestasjonen og hos veterinæreren), hensyn til øvrige brukere, smittevern - hun kunne sikkert formulert seg bedre, men jeg kan se mange forståelige grunner til at de ønsker å begrense antall "uvedkommende" på helsestasjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #55 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tester dere litt nå altså! Dere vet ikke yrket mitt 😂 Anonymkode: 03fc9...cdf Jeg er helsesykepleier selv. Ikke på den helsestasjonen men en annen i nærmeste by. Jeg er sykemeldt nå så derfor hadde jeg mulighet til å bli med henne. Denne helsesykepleieren vet da hvem jeg er, men jeg kjenner henne ikke personlig. Hun burde da vite at jeg har samme utdanning som henne. Men det er sikkert ikke relevant uansett. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #56 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er helsesykepleier selv. Ikke på den helsestasjonen men en annen i nærmeste by. Jeg er sykemeldt nå så derfor hadde jeg mulighet til å bli med henne. Denne helsesykepleieren vet da hvem jeg er, men jeg kjenner henne ikke personlig. Hun burde da vite at jeg har samme utdanning som henne. Men det er sikkert ikke relevant uansett. Anonymkode: 03fc9...cdf Jeg er ikke kjent med å be folk om å gå heller. Har aldri gjort det det jeg jobber. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden Daria skrev (2 minutter siden): Begrenset plass, arbeidsro og -rom (både på helsestasjonen og hos veterinæreren), hensyn til øvrige brukere, smittevern - hun kunne sikkert formulert seg bedre, men jeg kan se mange forståelige grunner til at de ønsker å begrense antall "uvedkommende" på helsestasjonen. Bra at det er sånn hos veterinæren også da så vi som har dyr også kan føle oss litt viktige. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #58 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For noe tull. Jeg vet om ei på Tik Tok som hadde med ei venninne på fødsel. Anonymkode: 95e92...169 Ja, for mor kan ha med en ledsager på fødsel. Ikke at ledsageren har med ledsager.... Anonymkode: 373d5...867 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #59 Del Skrevet 4 timer siden Når jeg får barn skal jeg ha med venninnen min på helsestasjonen og se om det samme skjer da. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #60 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, for mor kan ha med en ledsager på fødsel. Ikke at ledsageren har med ledsager.... Anonymkode: 373d5...867 Når man føder så blir man jo barnets ledsager da når barnet kommer. Anonymkode: 03fc9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå