AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars I stedet for å scrolle på mobilen så tenkte jeg å kjøpe en bok å ha på badet! Noen som har forslag til bøker som er morsomme til det formålet? Begynner ikke å lese krim eller selvhjelpsbøker på dass liksom Anonymkode: 4dfd2...195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Donald blad er supert på do 😊 Anonymkode: 9d3f5...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Nei altså! Gå på do når du må på do, gjør det du skal, og kom deg ut!!!! Man sitter ikke der inne å sniffer sin egen drittlukt. Anonymkode: 3a90f...526 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei altså! Gå på do når du må på do, gjør det du skal, og kom deg ut!!!! Man sitter ikke der inne å sniffer sin egen drittlukt. Anonymkode: 3a90f...526 Hadde du spist kun den fineste gourmet-maten slik jeg gjør, så ville nok du også frivillig tilbrakt noen timer i den lukta hver gang du har anledning. Så kan man jo også spise mer gourmetmat der inne så det går i en evig rundtgang. Anonymkode: 94471...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Vi har kryssordblader på do 😄 Anonymkode: 1e98d...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei altså! Gå på do når du må på do, gjør det du skal, og kom deg ut!!!! Man sitter ikke der inne å sniffer sin egen drittlukt. Anonymkode: 3a90f...526 Ikke alle mennesker er så endeløst privilegerte at det bare er å «få unna» et dobesøk. Supert for deg at du er privilegert. Men det er også noe som heter normal høflighet - og den inkluderer, (som et absolutt minimum for at man skal regne seg som et ok menneske) at man erkjenner egne privilegier og forstår at mennesker lever og overlever helt uten dem. Så noen bruker timesvis på do daglig. Hva skal de gjøre med sine mangler på privilegier hva angår do-besøk, føler du? Og du bør jo kunne sympatisere. Du har do-privilegier. Din fordøyelse er smurt. Din høflighet? Dine manerer? På ingen måte velfungerende. Anonymkode: 524f3...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars En vitsebok selvsagt! Anonymkode: 11fbb...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei altså! Gå på do når du må på do, gjør det du skal, og kom deg ut!!!! Man sitter ikke der inne å sniffer sin egen drittlukt. Anonymkode: 3a90f...526 Altså, ærlig talt! Noen trenger faktisk noe å lese på under akten/økten. Klarer ikke å drite uten å lese på noe, sånn har jeg alltid vært. Ikke alle klarer å drite på to minutter. Er ikke sånn at vi "lesere" sitter etter vi er ferdige og nyter duften av roser. Anonymkode: b2940...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars En bok om håndhygiene. Anonymkode: bfa11...76d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars (endret) . Endret 11. mars av Sicktrip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): I stedet for å scrolle på mobilen så tenkte jeg å kjøpe en bok å ha på badet! Noen som har forslag til bøker som er morsomme til det formålet? Begynner ikke å lese krim eller selvhjelpsbøker på dass liksom Anonymkode: 4dfd2...195 Hva med denne? https://www.ark.no/produkt/boker/barneboker/do-9788252193893?gad_source=1&gclid=CjwKCAiArKW-BhAzEiwAZhWsIBtwfICzv8BimRjTNpVF5T9AItVOZlCnf9UVRGi69LOCK1mvE2xNcRoCm-gQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars Doboka Anonymkode: 6aa44...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Del Skrevet 7. mars https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_jenter-pa-do_-av-ida-lorien-ringdal-1.15712301 Anonymkode: 34412...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #14 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_jenter-pa-do_-av-ida-lorien-ringdal-1.15712301 Anonymkode: 34412...3f4 Kommentaren min kom ikke med. Poenget var at dikt egner seg godt til sånn lesing, og for øvrig også til t-bane-lesing. Anonymkode: 34412...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars Denne har jeg på do: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 13. mars #16 Del Skrevet 13. mars Lothepus - Går det til helvete så går det til helvete. .. .. lettbeint underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #17 Del Skrevet 13. mars Sjarmen med tarmen Anonymkode: 49584...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 13. mars #18 Del Skrevet 13. mars (endret) Jeg har ikke med bok på do nå, men når jeg var barn så hadde jeg med mummitrollet bok på do😅Hadde kanskje andre barnebøker også med meg på do, men husker i hvert fall at jeg hadde med meg mummitrollet bøker. Så da blir mitt tips en eller annen mummitrollet bok. Endret 13. mars av GlitrendeSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #19 Del Skrevet 14. mars Fra Shakespeare til Knausgård Intelligent moro og fantastiske illustrasjoner. Anonymkode: 8f7f1...403 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #20 Del Skrevet 14. mars Hvem trenger å lese når en driter? Det tar jo maks ett minutt! Anonymkode: 39080...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå