AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Deig er bra. Fyll er bra. Oster er bra. Men sausen… Noen minimalister hevder gode tomater eller bokstomater og litt salt er det beste. Men nah.. Tips? Anonymkode: d6315...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Haaaar du prøvd denne?? Min favoritt, eneste jeg liker. Anonymkode: 3b0fa...775 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg lager min egen. Koker godt modne cherrytomater med løk, hvitløk, timian, merian og oregano i et par timer og kjører det glatt med stavmikser. Litt salt og litt sukker om det er nødvendig. Om jeg ikke gidder det bruker jeg Mutti sin. Anonymkode: 3ba56...c7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Vi sverger til denne. Favoritt blant små og store! Anonymkode: 442c1...4de 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker passata, og har i litt ekstra tomatpure. Løk, salt, pepper, honning, hvitløk, tørket oregano, og fersk basilikum og rosmarin. Eventuelt timian om jeg har. Anonymkode: 318ff...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi sverger til denne. Favoritt blant små og store! Anonymkode: 442c1...4de Her og. Anonymkode: a7900...658 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Peppes 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Lager egen på 2 sek, med tomatpuré og vann. Salt, svart pepper, sitronpepper og oregano Anonymkode: 47c83...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Lag din egen, da bruker du det krydderet du liker selv. Tomatsaus, en dæsj tomatpure + krydder av eget ønske. Anonymkode: fb8dc...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker Iduns ketchup. Holder i massevis. Nam-nam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Haaaar du prøvd denne?? Min favoritt, eneste jeg liker. Anonymkode: 3b0fa...775 Min favoritt også 🙂 Anonymkode: 59dbd...26f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg liker Ask sin best, på andre plass er Mutti sin og tredje den til Idun 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Her og. Anonymkode: a7900...658 Alltid denne hvis vi lager ordentlig pizza i pizzaovn. Smaker friskt og rent liksom. Hvis det er sånn tykk 80-tallspizza koker jeg selv med løk, muttitomater, litt ketchup, salt, pepper og hvitløk Anonymkode: af97c...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alltid denne hvis vi lager ordentlig pizza i pizzaovn. Smaker friskt og rent liksom. Hvis det er sånn tykk 80-tallspizza koker jeg selv med løk, muttitomater, litt ketchup, salt, pepper og hvitløk Anonymkode: af97c...43f Altså mutti sin pizzasaus på italiensk pizza Anonymkode: af97c...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden To be freaking honest... Så liker jeg peppes sine pizzasaus best !!! hhaha kjempe teit, men vet du, den elsker jeg. Den overgår alle enn så lenge. Og da snakker jeg også om onkel sin hjemmelagde langtidskokte pizzasaus på steinovnsbakt pizza altså.. Så prøvd den TS? Anonymkode: e8e1a...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Deig er bra. Fyll er bra. Oster er bra. Men sausen… Noen minimalister hevder gode tomater eller bokstomater og litt salt er det beste. Men nah.. Tips? Anonymkode: d6315...396 Noen godt modne «småtomater» som jeg steker i stykker på medium varme+en god bokstomat (gjerne mutti) en klype salt og en klype sukker. Selv syntes jeg det kan være godt med litt hvitløk og en liten klype kanel (kjerringtriks). Endret 2 timer siden av sicario 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har spurt pizzaiolo i det som er anerkjent som byens beste pizzeria hvordan de lager pizzasaus og svaret var: mutti hele tomater (pelati), salt og fersk basilikum etter smak og ingenting annet, bruk stavmikser til sausen er jevn. Anonymkode: 9ea71...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusetassen Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Du må jo ikke bruke pizzasaus om det ikke fungerer. Med mindre du ønsker det da, men bare sliter med å finne noe som er godt? Kjæresten min hadde samme problem som deg - pizzasausen var det verste å finne! Helt til han smakte min mors pizza, hehe. Hun har aldri brukt pizzasaus, men har melk i pizzafyllet som lager en slags saus. Når alt er ferdig stekt, hell melka over fyllet og stek noen minutter på lav varme. Da vil melka trekkes inn i kjøttdeigen. Mye bedre enn noen som helst pizzasaus, spør du meg. Smaken blir ikke så dominerende. Du får prøve om du vil. Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Her hjemme bruker vi pizzasaus fra Superbra. Anonymkode: 3362e...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Kanskje prøve en hvit pizzasaus? Anonymkode: 00edd...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå