AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Samboeren min fantaserer om anallek med meg, og tenker jeg vil gjerne imøtekomme han på dette. Ønsker å begynne med en buttplugg som kan brukes samtidig som han penetrerer meg. Er det fordeler/ulemper med de ulike materiane? Noen favoritter? Glass ser litt spennende ut 😃 Hva med størrelse og utforming? Jeg vil han skal synes det kjennes deilig ut når han penetrerer meg, ikke ubehagelig. Gjerne link til dine favoritter 😇 Anonymkode: 356fa...9fe
rummyking Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars Silikon er ofte mykt og greit til å begynne med. Kjøp gjerne et sett, så kan du utforske forskjellige størrelser uten å bli ruinert. Bare pass på at det er en vid nok base på de så de ikke forsvinner😬🤪
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Skrevet 6. mars Metall eller glass, start med liten størrelse. Anonymkode: 1a877...b68
Even Tuell Skrevet 6. mars #4 Skrevet 6. mars Silikon. Enkel type som ploppes inn, eller et sett med litt forskjellige størrelser. Så kan dere leke litt med å presse litt på den når han er inni deg ... sånn at du får kjent ekstra på at det er noe der. Det er ofte ikke så mye som skal til for at det gir en ekstra følelse. En i glass er veldig hard og temperaturforskjellen kan virke rar i starten. De av silikon er mer "smooth" og føles nok enklere å ta i bruk starten. De kan ofte ha litt fleksibel base og tilpasse seg kroppen. De tåler også all verdens og man trenger ikke bekymre seg om de skulle falle i gulvet. I den grad jeg skulle anbefale noe mer, ville det vært en helt enkel silikon dildo som du kan bruke på utforske deg selv. Lære deg hvordan det kjennes og ikke minst teknikker på å få noe inn bak der. Gjør det enkelt og rimelig i starten fram til du og dere bestemmer dere for å gjøre noe mer ut av det. Ikke gjør noe teknisk ut av det med vibrasjoner og alt mulig annet. Steg 1 bør være å finne ut om du liker analt eller ikke. 1 1
Langline Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars Even Tuell skrev (1 minutt siden): Silikon. Enkel type som ploppes inn, eller et sett med litt forskjellige størrelser. Så kan dere leke litt med å presse litt på den når han er inni deg ... sånn at du får kjent ekstra på at det er noe der. Det er ofte ikke så mye som skal til for at det gir en ekstra følelse. En i glass er veldig hard og temperaturforskjellen kan virke rar i starten. De av silikon er mer "smooth" og føles nok enklere å ta i bruk starten. De kan ofte ha litt fleksibel base og tilpasse seg kroppen. De tåler også all verdens og man trenger ikke bekymre seg om de skulle falle i gulvet. I den grad jeg skulle anbefale noe mer, ville det vært en helt enkel silikon dildo som du kan bruke på utforske deg selv. Lære deg hvordan det kjennes og ikke minst teknikker på å få noe inn bak der. Gjør det enkelt og rimelig i starten fram til du og dere bestemmer dere for å gjøre noe mer ut av det. Ikke gjør noe teknisk ut av det med vibrasjoner og alt mulig annet. Steg 1 bør være å finne ut om du liker analt eller ikke. Støtter dette, begynn med en i silikon. En relativt liten til å begynne med og så heller utvide (😚) repertoaret. Har aldri prøvd glass, men har noen i metall. De er naturlig nok mye hardere, men visuelt mer sexy.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Metall eller glass, start med liten størrelse. Anonymkode: 1a877...b68 Iskaldt og knallhardt. Velg heller silikon. Anonymkode: e8c01...529 2
Even Tuell Skrevet 6. mars #7 Skrevet 6. mars Langline skrev (4 minutter siden): Støtter dette, begynn med en i silikon. En relativt liten til å begynne med og så heller utvide (😚) repertoaret. Har aldri prøvd glass, men har noen i metall. De er naturlig nok mye hardere, men visuelt mer sexy.. Jeg synes faktisk svart enkel silikon er blandt det mest sexy. For meg er det litt som med sexy undertøy. Det er mindre om hva det viser og mer om hva det ikke viser. Har prøvd metall og dette med temperaturen er sjeldent noe problem. Det er litt kaldt og ukjent når man setter de inn, men kroppen varmer de fort opp. Glass står spesifikt ikke på lista. Klarer ikke få bort frykten for glasskår om man skulle være uheldig med den. Uansett hvor uforsiktig man er med stål eller silikon, vil det aldri bli skarpe kanter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars Jeg har både silikon, metall og glass. Bruken er jo litt forskjellig. Hvis jeg skal sette inn en plugg for å ha der gjennom hele økta, bruker jeg metall med en diamant i. Hvis han skal leke med meg, foretrekker jeg silikon. De er mykere og sikrere. For en nybegynner ville jeg garantert anbefalt silikon og masse masse glid. Prøv selv før du inviterer partneren din inn i leken. Prøv i dusjen for eksempel, litt varme er deilig. Anonymkode: c80a1...e59 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Skrevet 7. mars Jeg har en dildo med trippel stimulering. Så jeg har prøvd å ha den i menst jeg onanerer. Det er pirrende å ha noe der bak, men har ikke tilført noe ekstra til orgasmen enda. Kanskje bedre om jeg har noe i gjennom økta som ikke skal føres inn og ut? Har blitt overrasket med analsex en gang, helt uten min viten og vilje. Likte det ikke og har gjort at jeg bare har sagt til partnere at analsex ikke er noe for meg. Det er ikke viktig for mannen min, men han har en konkret fantasi om dette, og jeg vil gjerne bjuda på. Han hadde aldri gjort meg vondt eller presset meg til noe jeg ikke vil. Vi har vært sammen i en del år nå og jeg vil utforske dette sammen med han. Ts Anonymkode: 356fa...9fe
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars Det kan jo hende at du liker analsex dersom du tar styringen selv. Jeg har samme erfaring som deg, var sammen med en idiot som plutselig kjørte på i feil hull uten forvarsel. Heldigvis var min neste partner en helt annen type. For det første var han helt åpen om at han tenner veldig på analsex, men samtidig presset han meg aldri. Han ba om lov til snill lek som f.eks. rimming og lett press med en finger under sex, men gikk aldri for langt. Det gjorde at jeg vente meg til tanken, og tok initiativ selv. Da fant jeg ut hvor gøy det er når jeg har lyst til det 😊 Igjen anbefaler jeg deg å utforske selv først. Finn ut hvor grensene dine går. Med mindre partneren din er veldig erfaren med analsex kan han fort gjøre noe uvørent, og da er det kjipt hvis det er første gangen. Nå har jeg en partner jeg selv har introdusert til analsex. Han snubler litt innimellom, f.eks. kan han holde leketøyet i feil vinkel uten å vite det, men jeg kjenner kroppen min godt og kan dermed kjapt korrigere uten å bli skremt av det. Anonymkode: c80a1...e59
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Skrevet 7. mars Kjøp glass eller metall. Lengden har lite å si. De hvor bratt økningen i bredde som har noe å si for hvor snill den er. Stimuler klitoris når dere leker i starten. Anonymkode: 31ec9...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå