AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Samboeren min fantaserer om anallek med meg, og tenker jeg vil gjerne imøtekomme han på dette. Ønsker å begynne med en buttplugg som kan brukes samtidig som han penetrerer meg. Er det fordeler/ulemper med de ulike materiane? Noen favoritter? Glass ser litt spennende ut 😃 Hva med størrelse og utforming? Jeg vil han skal synes det kjennes deilig ut når han penetrerer meg, ikke ubehagelig. Gjerne link til dine favoritter 😇 Anonymkode: 356fa...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Silikon er ofte mykt og greit til å begynne med. Kjøp gjerne et sett, så kan du utforske forskjellige størrelser uten å bli ruinert. Bare pass på at det er en vid nok base på de så de ikke forsvinner😬🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Metall eller glass, start med liten størrelse. Anonymkode: 1a877...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 43 minutter siden #4 Del Skrevet 43 minutter siden Silikon. Enkel type som ploppes inn, eller et sett med litt forskjellige størrelser. Så kan dere leke litt med å presse litt på den når han er inni deg ... sånn at du får kjent ekstra på at det er noe der. Det er ofte ikke så mye som skal til for at det gir en ekstra følelse. En i glass er veldig hard og temperaturforskjellen kan virke rar i starten. De av silikon er mer "smooth" og føles nok enklere å ta i bruk starten. De kan ofte ha litt fleksibel base og tilpasse seg kroppen. De tåler også all verdens og man trenger ikke bekymre seg om de skulle falle i gulvet. I den grad jeg skulle anbefale noe mer, ville det vært en helt enkel silikon dildo som du kan bruke på utforske deg selv. Lære deg hvordan det kjennes og ikke minst teknikker på å få noe inn bak der. Gjør det enkelt og rimelig i starten fram til du og dere bestemmer dere for å gjøre noe mer ut av det. Ikke gjør noe teknisk ut av det med vibrasjoner og alt mulig annet. Steg 1 bør være å finne ut om du liker analt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 39 minutter siden #5 Del Skrevet 39 minutter siden Even Tuell skrev (1 minutt siden): Silikon. Enkel type som ploppes inn, eller et sett med litt forskjellige størrelser. Så kan dere leke litt med å presse litt på den når han er inni deg ... sånn at du får kjent ekstra på at det er noe der. Det er ofte ikke så mye som skal til for at det gir en ekstra følelse. En i glass er veldig hard og temperaturforskjellen kan virke rar i starten. De av silikon er mer "smooth" og føles nok enklere å ta i bruk starten. De kan ofte ha litt fleksibel base og tilpasse seg kroppen. De tåler også all verdens og man trenger ikke bekymre seg om de skulle falle i gulvet. I den grad jeg skulle anbefale noe mer, ville det vært en helt enkel silikon dildo som du kan bruke på utforske deg selv. Lære deg hvordan det kjennes og ikke minst teknikker på å få noe inn bak der. Gjør det enkelt og rimelig i starten fram til du og dere bestemmer dere for å gjøre noe mer ut av det. Ikke gjør noe teknisk ut av det med vibrasjoner og alt mulig annet. Steg 1 bør være å finne ut om du liker analt eller ikke. Støtter dette, begynn med en i silikon. En relativt liten til å begynne med og så heller utvide (😚) repertoaret. Har aldri prøvd glass, men har noen i metall. De er naturlig nok mye hardere, men visuelt mer sexy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #6 Del Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Metall eller glass, start med liten størrelse. Anonymkode: 1a877...b68 Iskaldt og knallhardt. Velg heller silikon. Anonymkode: e8c01...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 30 minutter siden #7 Del Skrevet 30 minutter siden Langline skrev (4 minutter siden): Støtter dette, begynn med en i silikon. En relativt liten til å begynne med og så heller utvide (😚) repertoaret. Har aldri prøvd glass, men har noen i metall. De er naturlig nok mye hardere, men visuelt mer sexy.. Jeg synes faktisk svart enkel silikon er blandt det mest sexy. For meg er det litt som med sexy undertøy. Det er mindre om hva det viser og mer om hva det ikke viser. Har prøvd metall og dette med temperaturen er sjeldent noe problem. Det er litt kaldt og ukjent når man setter de inn, men kroppen varmer de fort opp. Glass står spesifikt ikke på lista. Klarer ikke få bort frykten for glasskår om man skulle være uheldig med den. Uansett hvor uforsiktig man er med stål eller silikon, vil det aldri bli skarpe kanter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #8 Del Skrevet akkurat nå Jeg har både silikon, metall og glass. Bruken er jo litt forskjellig. Hvis jeg skal sette inn en plugg for å ha der gjennom hele økta, bruker jeg metall med en diamant i. Hvis han skal leke med meg, foretrekker jeg silikon. De er mykere og sikrere. For en nybegynner ville jeg garantert anbefalt silikon og masse masse glid. Prøv selv før du inviterer partneren din inn i leken. Prøv i dusjen for eksempel, litt varme er deilig. Anonymkode: c80a1...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå