Gå til innhold

Mannen vil bli donor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Midt i utredninga og babylaging har mannen fått for seg at han skal bli donor . Hans sædprøve var så god . Så nå mener han seriøst at han skal bli donor og jeg har ingenting jeg skulle sagt . Synes jo det er forferdelig at han skal drive å hjelpe andre kvinner . Midt i stresset har jeg også fått ustabil syklus ,usikker på om jeg hadde eggløsning sist .

Jeg er sint,skuffet og forbanna . Synes tidspunktet er helt absurd.

Føler tiden renner fra meg og at jeg ikke har tid til andre alternativer enn denne mannen nå , og det vet han godt . 

Anonymkode: 1b560...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm litt vanskelig...men helt ærlig..om vi hadde vært midt i prøving og han vil gjøre andre gravid midt i dette..hadde satt mine tvil

Høres ut som havs ego har blitt litt stor kanskje 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du er problemet, og hvordan går det ut over prøvingen deres?

Anonymkode: 0c389...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig forsøk... 

Anonymkode: d8e41...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått og heller brukt en annen donor selv. Høres ut som om han har fetisjer om å gjøre flest mulige kvinner gravide. Det hadde jeg ikke orket å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor påvirker det om du kan bli gravid eller ikke? Kan han ikke donere og i tillegg få barn sammen med deg?

Anonymkode: 5657f...1a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor påvirker det om du kan bli gravid eller ikke? Kan han ikke donere og i tillegg få barn sammen med deg?

Liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det påvirker jo ikke ts å bli gravid..men tanken på at hun skal bli gravid med hans sperm..og at hans sperm vil lage en "bror/ søster" for en annen kvinne. Dette handler jo om ft mentale tankegang 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Midt i utredninga og babylaging har mannen fått for seg at han skal bli donor . Hans sædprøve var så god . Så nå mener han seriøst at han skal bli donor og jeg har ingenting jeg skulle sagt . Synes jo det er forferdelig at han skal drive å hjelpe andre kvinner . Midt i stresset har jeg også fått ustabil syklus ,usikker på om jeg hadde eggløsning sist .

Jeg er sint,skuffet og forbanna . Synes tidspunktet er helt absurd.

Føler tiden renner fra meg og at jeg ikke har tid til andre alternativer enn denne mannen nå , og det vet han godt . 

"Da åpner jeg for å bli befruktet av fler, så når du avgir prøve mottar jeg en annen"...?

Anonymkode: 2b715...c26

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm. Du kjenner jo godt til hvor sårt det er å ikke få barn, virker det som. Dersom det var mannen din sin sperm som var problemet, så dere var avhengige av donorsæd for å få barn - hadde du ikke da vært takknemlig for at noen andre faktisk donerer sperm? Det virker jo egentlig som om han vil bidra til å hjelpe andre som er i samme situasjon som dere, som ufrivillig barnløse. Er ikke det litt fint da?

Anonymkode: 70505...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde vært helt uaktuelt for min del. Hvorfor tenker han på dette midt opp i dette? Syns det høres utrolig merkelig ut. Hvorfor er det fokuset hans nå? 

Anonymkode: 1e6d6...229

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ALDRI hatt en mann som var donor. Ikke lyst å dele verken mannen min eller halv søsken rundt om. 

Anonymkode: 1e6d6...229

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...