AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Midt i utredninga og babylaging har mannen fått for seg at han skal bli donor . Hans sædprøve var så god . Så nå mener han seriøst at han skal bli donor og jeg har ingenting jeg skulle sagt . Synes jo det er forferdelig at han skal drive å hjelpe andre kvinner . Midt i stresset har jeg også fått ustabil syklus ,usikker på om jeg hadde eggløsning sist . Jeg er sint,skuffet og forbanna . Synes tidspunktet er helt absurd. Føler tiden renner fra meg og at jeg ikke har tid til andre alternativer enn denne mannen nå , og det vet han godt . Anonymkode: 1b560...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Hmmm litt vanskelig...men helt ærlig..om vi hadde vært midt i prøving og han vil gjøre andre gravid midt i dette..hadde satt mine tvil Høres ut som havs ego har blitt litt stor kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Hva mener du er problemet, og hvordan går det ut over prøvingen deres? Anonymkode: 0c389...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Dårlig forsøk... Anonymkode: d8e41...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Da hadde jeg gått og heller brukt en annen donor selv. Høres ut som om han har fetisjer om å gjøre flest mulige kvinner gravide. Det hadde jeg ikke orket å leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Hvorfor påvirker det om du kan bli gravid eller ikke? Kan han ikke donere og i tillegg få barn sammen med deg? Anonymkode: 5657f...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor påvirker det om du kan bli gravid eller ikke? Kan han ikke donere og i tillegg få barn sammen med deg? Anonymkode: 5657f...1a3 Liker det ikke. Anonymkode: 1b560...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor påvirker det om du kan bli gravid eller ikke? Kan han ikke donere og i tillegg få barn sammen med deg? Anonymkode: 5657f...1a3 Det påvirker jo ikke ts å bli gravid..men tanken på at hun skal bli gravid med hans sperm..og at hans sperm vil lage en "bror/ søster" for en annen kvinne. Dette handler jo om ft mentale tankegang 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Midt i utredninga og babylaging har mannen fått for seg at han skal bli donor . Hans sædprøve var så god . Så nå mener han seriøst at han skal bli donor og jeg har ingenting jeg skulle sagt . Synes jo det er forferdelig at han skal drive å hjelpe andre kvinner . Midt i stresset har jeg også fått ustabil syklus ,usikker på om jeg hadde eggløsning sist . Jeg er sint,skuffet og forbanna . Synes tidspunktet er helt absurd. Føler tiden renner fra meg og at jeg ikke har tid til andre alternativer enn denne mannen nå , og det vet han godt . Anonymkode: 1b560...4c1 "Da åpner jeg for å bli befruktet av fler, så når du avgir prøve mottar jeg en annen"...? Anonymkode: 2b715...c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars Hmm. Du kjenner jo godt til hvor sårt det er å ikke få barn, virker det som. Dersom det var mannen din sin sperm som var problemet, så dere var avhengige av donorsæd for å få barn - hadde du ikke da vært takknemlig for at noen andre faktisk donerer sperm? Det virker jo egentlig som om han vil bidra til å hjelpe andre som er i samme situasjon som dere, som ufrivillig barnløse. Er ikke det litt fint da? Anonymkode: 70505...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars Hadde vært helt uaktuelt for min del. Hvorfor tenker han på dette midt opp i dette? Syns det høres utrolig merkelig ut. Hvorfor er det fokuset hans nå? Anonymkode: 1e6d6...229 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars Kunne ALDRI hatt en mann som var donor. Ikke lyst å dele verken mannen min eller halv søsken rundt om. Anonymkode: 1e6d6...229 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå