AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Har tidligere kjøpt dundyner fra interiørbutikkene (Princess o.l), men opplever at det er så store avvik på mål at sengetøy ikke passer. Jeg har lyst til å investere i nye dyner. Finnes det produsenter/butikker hvor målene faktisk stemmer? Anonymkode: 2de31...671
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Høie pleier å være riktige på både dyner og sengesett Anonymkode: c25c0...71a
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Hvis det er hos Princess du har kjøpte sengetøy, så er dynetrekkene deres konsekvent 20 cm for langt. Så kan være dynen var riktig størrelse, men dynetrekket er for langt. Anonymkode: 24498...2bb
Gogglebox Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Har god erfaring med Høie! Både trekk og dyner passer til hverandre. Har 140x220 dyner. Må riste opp dynene så det fyller ut trekket hvis jeg har ligget veldig urolig en natt, men det er ikke konstant 20 cm uten fyll som den over her nevner.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvis det er hos Princess du har kjøpte sengetøy, så er dynetrekkene deres konsekvent 20 cm for langt. Så kan være dynen var riktig størrelse, men dynetrekket er for langt. Anonymkode: 24498...2bb Dynetrekkene er riktig, dynene ikke. Anonymkode: 2de31...671
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Gogglebox skrev (43 minutter siden): Har god erfaring med Høie! Både trekk og dyner passer til hverandre. Har 140x220 dyner. Må riste opp dynene så det fyller ut trekket hvis jeg har ligget veldig urolig en natt, men det er ikke konstant 20 cm uten fyll som den over her nevner. Takk for tips! Har snust litt på Høie, og Bitihorn fra Bohus. Anonymkode: 2de31...671
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 17.22): Har tidligere kjøpt dundyner fra interiørbutikkene (Princess o.l), men opplever at det er så store avvik på mål at sengetøy ikke passer. Jeg har lyst til å investere i nye dyner. Finnes det produsenter/butikker hvor målene faktisk stemmer? Anonymkode: 2de31...671 Du får ta med deg målebånd til butikken før du kjøper da. De store produsentene på dun er HØIE og Norsk Dun. Anonymkode: c6e9e...6a9
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du får ta med deg målebånd til butikken før du kjøper da. De store produsentene på dun er HØIE og Norsk Dun. Anonymkode: c6e9e...6a9 Åh, så det er MIN feil at dynene mine har feil mål! Man skal ikke automatisk bare kunne stole på at når man kjøper 220, så er det faktisk det man får. Skjønner. Jeg vet hva produsentene er, jeg etterspør erfaringer. Anonymkode: 2de31...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå