Gå til innhold

Kundeservice har blitt ubrukelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Meg: Hei, jeg ringer for å øke kilometerstanden på en bil jeg har i dødsbo

*Kundevert ber om avdødes personnummer og mitt personnummer. Og får dette*

Kundevert: hva var det du ringte for?

Meg: Jeg ser i forsikringspapirene at bilen i dødsboet har kjørt rett over grensen, siden den fortsatt må kjøres litt i forbindelse med verkstedkjøring, trenger vi å øke kilometerstanden i forsikringen

Kundevert: Hvor mye er bilen kjørt?

Meg: Rett over 120.000km

Kundevert: Den kan bare kjøres 119.800km innen 5.mai

Meg: jeg så det i papirene, det er derfor jeg ringer for å endre dette

Kundevert: Hvorfor har dere kjørt bilen over grensen?

Meg: Det kan jeg ikke svare på, men håper å få endret dette nå

Kundevert: Ringer du om en bil som ikke er din?

Meg: Ja og nei, jeg ringer om min fars bil, han er avdød, jeg er bostyrer, bilen hører til dødsboet

Kundevert: Har du levert skifteattest?

Meg: Ja

Kundevert: Det står her at xxx er fullmaktig, kun xxx kan endre forsikringen

Meg: ja, det er meg

Kundevert: ok. Bilen kan ikke kjøres mer enn 119.800km frem til 5.mai i år

Meg: Jeg vet det, jeg ringer for å prøve å endre dette

Kundevert: Hvis eier av bilen er gått bort, er det ikke nødvendig å gjøre mer med forsikringen nå

Meg: Bilen må EUgodkjennes før salg, så vi må kunne kjøre den, og da ha gyldig forsikring

Kundevert: Hvis bilen skal kjøres over 119.800km før 5.mai, må forsikringen økes

Meg: Det er derfor jeg ringer

Kundevert: Hvor mye er bilen kjørt nå?

Meg: Rett over 120.000km

Kundevert: Den kan bare kjøres 119.800km, hvorfor er bilen blitt kjørt lengre?

Meg: far er død, jeg vet ikke hvorfor han har kjørt lengre, men jeg prøver å fikse opp i dette nå. Kan vi øke kilometerstanden slik at vi kan bruke bilen til den skal selges?

Kundevert: bare fullmektig kan gjøre slike endringer, da må jeg snakke med fullmektig xxx

*jeg klarer ikke mer og sier at jeg må ringe en annen dag, og legger på*
 

Dette er bare én av maaange håpløse samtaler jeg har hatt med kundeservice i det siste. Dette var ett menneske, ikke en robot. Jeg blir sprø!

 

 

Anonymkode: 285b4...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Wow! Hvilket forsikringsselskap er dette? Jeg jobber i et forsikringsselskap, og dersom dette er oss, skal jeg ta det videre der 😄

 

Anonymkode: 89d77...dd8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikker på at det ikke er en bot? Høres jo veldig ut som em bot som blir stuck i sånne evige looper.

Anonymkode: 75265...a7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow, denne samtalen hadde jeg sendt inn til en overordnet. Det burde ikke være mulig å være så borte vekk.

Anonymkode: 78220...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøsses ...!

 

Det er nesten så jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis du lot som om du hentet "fullmektig xxx", forandret stemmen litt og så presenterte deg som "fullmektig xxx" ...? 🫣😆

Anonymkode: 51cf9...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...