Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører på mye lydbøker på Nextory. Trenger tips til gode bøker med gode innlesere (vet det er individuelt, men..) 😋

Romaner, krim, spenning, kjærlighet.. Gjerne bøker som ikke er biografier eller sanne historier 

Hva er din favorittbok? 

AnonymBruker
Skrevet
LilleMai skrev (På 6.3.2025 den 16.56):

. Trenger tips til gode bøker med gode innlesere

Hvem liker du, og hvem liker du ikke? 

Anonymkode: e7512...544

AnonymBruker
Skrevet

Rebecca Yaros The empyrian series 

Sarah J Maas - A court of thorns and roses 

Harry Potter engelsk lydbok 

Anonymkode: df308...105

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem liker du, og hvem liker du ikke? 

Anonymkode: e7512...544

Liker innlesere som ikke er så monotone. Jeg elsket å høre på Kongeriket når Thorbjørn Harr leste inn. Gisken Armand er også en jeg likte å høre på (selv om hun lesper litt)? 

En person jeg ikke likte å høre på er Anne Ryg. Fryktelig kjedelig og lite innlevelse. Har også sluttet å høre på noen bøker som Bodil Vidnes Kopperud har lest inn 🫢

Det var de jeg kom på nå. Men først og fremst hadde det vært fint med boktips, jeg ser meg blind 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rebecca Yaros The empyrian series 

Sarah J Maas - A court of thorns and roses 

Harry Potter engelsk lydbok 

Takk, men glemte å si at jeg sliter med engelsk dessverre 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har likt Mange løgner små av Monika Steinholm. Det er krim og boken er lest av Kjærsti Odden Skjeldal. 

Dørene lukkes: en liten bok om sjekking av Maren Skolem. Boken er lest av Kathrine Thorborg Johansen. 

Jeg kan være kresen på innlesere, men det er ikke sikkert vi har samme smak. Mest fordi jeg likte Evil grandma av Line Baugstø, den er det Anne Ryg som har lest inn. 😅

Anonymkode: 8b085...f98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har likt Mange løgner små av Monika Steinholm. Det er krim og boken er lest av Kjærsti Odden Skjeldal. 

Dørene lukkes: en liten bok om sjekking av Maren Skolem. Boken er lest av Kathrine Thorborg Johansen. 

Jeg kan være kresen på innlesere, men det er ikke sikkert vi har samme smak. Mest fordi jeg likte Evil grandma av Line Baugstø, den er det Anne Ryg som har lest inn. 😅

Anonymkode: 8b085...f98

Skal sjekke det ut, takk 😊

AnonymBruker
Skrevet

Krim :

Jørn Lier Horst - William Wisting serien 

Jo Nesbø - alt av Harry Hole 

Jan Erik Fjell - Anton Brekke serien 

Katrine Engberg - Københavnserien 

• Liker 1
Skrevet

Knut Gribb 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1984 av Orwell. Vet ikke hvem som leste inn versjonen jeg hørte, men det var en voksen herrestemme og jeg tror det er en kjent skuespiller. Svært godt innlest.

Anonymkode: f0ec3...2af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...