AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Har snakket litt av og på med en fyr i noen mnd. vet ikke hva vi egt er da jeg ikke har blitt særlig mer kjent med han. Jeg klarte å drite meg ut. Jeg drakk å var litt klengete på folk ute, jeg kan bli sånn når jeg blir veldig full, både på jenter og gutter. Så har jeg tatt hodet mitt inntil en annen ute, for å gjemme meg for bildet. Så det ser ut som jeg kanskje kysser en i nakken. Jeg er så flau og lei meg for dette. Og vet ikke hvordan jeg skal snakke med noen om dette, jeg hadde kanskje ikke vært så klengete, om jeg kanskje hadde visst hvor jeg har han. Dette skjedde kanskje fordi jeg er ganske sikker på jeg så han den dagen (han sa han hadde sett meg) det var for to uker siden eller noe. Og derfor misstenker jeg at jeg så han også, at kanskje jeg har følt meg sjalu eller såret, og kanskje gitt mer faen, men jeg har ikke ligget med noen. Dette var bare på et utested. Spurte om å finne på noe sist helg, han sa ja, men så kon det bildet ut, og jeg rakk å be de slette det, men hadde vært ute i 26 min eller noe, og han har rekt å se det, så da åpnet jeg snappen hans og svarte på den, hørte aldri noe fra han, kanskje fordi det bildet ble lagt ut. Kanskje han tror jeg har noe på gang med en annen. Uansett. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Burde jeg spørre hvordan det går med han eller bare la det fade ut? Tenker at ville han vært intressert nok hadde han vel sagt noe til meg… Anonymkode: a328d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars 2 mnd… Anonymkode: a328d...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Selvfølgelig tror han du har noe på gang med andre. Eventuelt at du går på fylla og bare ikke bryr deg om hvordan ting ser ut (som vel er nesten sant?). Hvis du vil date folk og være litt seriøs, må du la være å drikke så mye at du blir grenseløs. Anonymkode: 20c18...315 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig tror han du har noe på gang med andre. Eventuelt at du går på fylla og bare ikke bryr deg om hvordan ting ser ut (som vel er nesten sant?). Hvis du vil date folk og være litt seriøs, må du la være å drikke så mye at du blir grenseløs. Anonymkode: 20c18...315 Jeg drikker ikke til vanlig.. Anonymkode: a328d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig tror han du har noe på gang med andre. Eventuelt at du går på fylla og bare ikke bryr deg om hvordan ting ser ut (som vel er nesten sant?). Hvis du vil date folk og være litt seriøs, må du la være å drikke så mye at du blir grenseløs. Anonymkode: 20c18...315 Så du tenker jeg burde spørre han om hvordan det går? Anonymkode: a328d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Jeg hadde sagt "Haha herregud, se det bildet her da! Ser ut som jeg kysser han fyren der, så flaut 😅 Ser jo helt koko ut" osv, men spørs om det er for sent nå. Anonymkode: 433cc...264 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Herregud å deilig det var den tiden ingen løp rundt med kameraer, nå må jo fylleangsten være helt ekstremt. Anonymkode: ef320...5ac 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars Fortsett å Gi han skylden for dine handlinger.. Det virker gjennomtenkt. Anonymkode: 0ab57...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg drikker ikke til vanlig.. Anonymkode: a328d...70f Du skriver selv at du klenger på folk når du drikker... Anonymkode: 20c18...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du skriver selv at du klenger på folk når du drikker... Anonymkode: 20c18...315 Ja men gjør jo litt det, jenter og gutter, jeg er bare glad i alle. Anonymkode: a328d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars Det er jo ikke så farlig at det ser ut som du kysser noen i nakken. Det hadde vært mye verre om det så ut som du kysset fyren på munnen. Bare glem det til han eventuelt spør. Da bare svarer du som sant er at du gjemte deg for fotografen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette skjedde kanskje fordi jeg er ganske sikker på jeg så han den dagen (han sa han hadde sett meg) det var for to uker siden eller noe. Og derfor misstenker jeg at jeg så han også, at kanskje jeg har følt meg sjalu eller såret, og kanskje gitt mer faen, men jeg har ikke ligget med noen. Anonymkode: a328d...70f Er du litt drama? Anonymkode: 2d00f...2c3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #13 Del Skrevet 6. mars Hulderen skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke så farlig at det ser ut som du kysser noen i nakken. Det hadde vært mye verre om det så ut som du kysset fyren på munnen. Bare glem det til han eventuelt spør. Da bare svarer du som sant er at du gjemte deg for fotografen. Fant ut at det vat faktisk det jeg gjorde, men han fyren drar meg inntil så ser ut som noe annet… Anonymkode: a328d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #14 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du litt drama? Anonymkode: 2d00f...2c3 Nei egt ikke.. Anonymkode: a328d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #15 Del Skrevet 7. mars Er ikke normalen i dag at man ikke er eksklusive før man har dette eksplisitt avtalt. Som du Anonymkode: 09320...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #16 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg drikker ikke til vanlig.. Anonymkode: a328d...70f Det sier dem alle. Jeg er egentlig ikke sånn, jeg gjør ikke sånntil vanlig etc... Anonymkode: 6d01d...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå