Gå til innhold

Såpe til tepperens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må man bruke en spesiell såpe til tepperens, eller er det samme hvilke man bruker? Så lenge stoffet som skal vaskes tåler det, da!

Anonymkode: 5b68d...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker vanlig vaskepulver godt utblandet eller flytende. Vet man ikke skal det, men har gjort det i åresvis og tepperenseren min er like fin. Kjører over med rent vann til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
m00na skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker vanlig vaskepulver godt utblandet eller flytende. Vet man ikke skal det, men har gjort det i åresvis og tepperenseren min er like fin. Kjører over med rent vann til slutt.

Jeg lurte på å bruke flytende vaskemiddel jeg også:) 

Anonymkode: 5b68d...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe tepperens til å ha på maskinen. Det finnes noen maskiner som er mer nøye enn andre. Vanlig vaskemiddel kan ødelegge både det du renser og maskinen. Leier du maskin blir du erstatningspliktig. Den lokale butikken som leier ut her fikk ødelagt maskin etter utleie, de hadde brukt utvannet flytende tøyvaskemiddel. Tidligere har de fått inn maskin ødelagt av zalo. Vanlig såpe skummer, det gjør ikke tepperens , og vil også tro dette har noe med lukt å gjøre. Vi har kjøpt teppe renser og bruker rensemiddel fra Clas ohlson . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...