AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker det passer her da henne sliter veldig psykisk og får profesjonell fra ulike instanser. Det virker som hun isolerer seg en del for tiden, men så vet jeg hun skriver master oppgave hjemme i sin egen hybel. Jeg er glad hun har det å holde på med, men hun lider av flink pike syndromet. Men utenpå ser man at det ikke går så bra, enkelte dager har hun rødsprengte øyer, og knekker bare man spør hvordan det går. Andre ganger er hun i bedre humør og kan ha rar humor på andres bekostning på en måte. Vanligvis er henne sky og tar ikke plass, men enkelte dager selv når det brenner rundt henne som flere ser, så er hun som sagt veldig mye (noe hun har sagt selv at henne blir litt sliten av seg selv og føler seg frekk). Men det er ikke noe hun mener. Det er som er skjold kanskje. Jeg er bare redd hun skal gjøre dumme valg oppi dette, da hun har uttrykket ønsker om ting som ikke er bra, ikke alvorlig, men mer ting som tyder på at det kommer til å bli verre. Slik som at henne bare ønsker å drikke oppi dette for eksempel. Hun sier hun er veldig desperat for tiden, fordi de profesjonelle hadde sagt de føler de jobber i blinde og ikke vet hva de skal gjøre. Som venn føler jeg meg bekymra, men jeg prøver å være rundt henne så mye som jeg orker. Men likevel klarer henne å holde på flink pike syndromet med studiene, men fritiden så dabber ting med og mer av. Jeg håper våren kan hjelpe noe når solen kommer bedre frem. Det jeg egentlig lurer på er hvorfor kan det være at henne blir så skarp i kommentarene og skal være morsomme men som kan være mer dissing. Vi tåler det, så det er ikke problemet, men det er så ulikt henne å tulle på den måten. Jeg skjønner jo det er ett skjold, men er det noe dypere grunner til at det kan skje? Er det begynnende rop om hjelp? Jeg som venn får ikke gjort så mye da henne trenger noen profesjonelle, men det virker som om de er litt låst Anonymkode: bda8d...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå