AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vil høre erfaringene deres med cos kurs. Hva lærte du på kurset som ble nyttig for deg? Anonymkode: 55dc8...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Likte den andre halvdelen som handlet om foreldre og det å lære seg å gi slipp, tillate barna å dea og utforske verden og stole på at de kommer tilbake for å "fylle på koppen sin". Anonymkode: e374b...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden For å være helt ærlig så ble kurset mest en bekreftelse på alt vi gjorde riktig, og ga oss de rette ordene og uttrykkene til å forklare ovenfor barnehage og helsestasjon at vi ikke var problemet - barnet HAR problemer. Han er under utredning nå. Anonymkode: 14513...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ble veldig bevisst på hvordan jeg selv ble oppdratt og at jeg har en tendens til å være mine egen mor og det har jeg ikke tenkt over før. Anonymkode: 69a9b...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Synes det var nyttig å lære om hvordan man leser når barnet er ute etter å utforske og når barnet trenger å komme inn i trygg havn. Var også fint å høre om forskjellige utfordringer og hva andre foreldre tenker. Anonymkode: bb827...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå