AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Trente på mandag. Tenkte ikke at jeg tok i så hardt, men har ikke trengt regelmessig siden jeg var tenåring og er nå i tenårene, så er ganske utrent. Er nå så støl i lårene at bena fungerer ikke omtrent og jeg strever med å gå trapper. Vondt å reise seg og sette seg. Er på dag 3 og det gjør egentlig like vondt fortsatt. Er dette normalt? Anonymkode: af507...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden har ikke trent* Anonymkode: af507...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden …. og er nå i trettiårene, ikke tenårene😂 Anonymkode: af507...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Helt normalt. Om du ikke har gjort noe på lenge vil du bli støl av nesten ingenting. Heller starte enda mer forsiktig enn du tror, og så holde gang i det så ikke stølheten hindrer deg i å trene på en stund. Dag 2 DOMS er gjerne værre enn dag 1. Trener styrke flere ganger i uken selv, men når jeg legger til noe nytt kan jeg være støl i nesten en uke selv med lav startvekt. Skjedde nylig med strakmark. Så lenge du ikke har symptomer på rabdomyolyse går det nok bra, du må bare fortsette med de samme øvelsene uten lange opphold i mellom øktene. Ha noen reps i reserve i starten og ikke press deg selv for hardt før du har rutinen på inne etablert. Det går seg til:-) Endret 6 timer siden av anonymLala 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Dag 2 og 3 er de verste dagene for meg om jeg gjør nye veldig uvante øvelser. Da jeg startet trene med PT for 5-6 år siden, så hadde jeg flere runder hvor jeg var så støl på dag 2 og 3 at jeg knapt kom meg opp og ned på toalettet Anonymkode: ac8fc...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Helt normalt! Enig i at dag to og tre er verst. Anonymkode: eb446...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Tusen takk for svar! Ble litt engstelig og ringte legevakt bare for å forsikre meg. Ut fra symptomene tror de ikke det er rabdomyolyse. Men de ville jeg skulle følge med videre for de likte ikke at jeg mistet balansen og falt i trappen etc. Satser på det bare er min vanlige dårlige balanse i kombinasjon med overtrente muskler. TS Anonymkode: af507...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trente på mandag. Tenkte ikke at jeg tok i så hardt, men har ikke trengt regelmessig siden jeg var tenåring og er nå i tenårene, så er ganske utrent. Er nå så støl i lårene at bena fungerer ikke omtrent og jeg strever med å gå trapper. Vondt å reise seg og sette seg. Er på dag 3 og det gjør egentlig like vondt fortsatt. Er dette normalt? Anonymkode: af507...531 Dette er dessverre normalt. Sist jeg trente så var det første gang på år og dag, og jeg var støl i en hel uke. Dag 2 og 3 var verst, og så begynte det å gå over. Voldsom stølhet som er smertefullt er som sagt normalt. Man skulle ikke trodd det, for det er satans vondt, bare å gå på do er et prosjekt i seg selv - men ja, normalt... Anonymkode: 0b11c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå