AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal snart på min første mammografi😬 Er det mulig å gjennomføre dette med en åpen skjorte på seg? Eller må man stå uten noe på overkroppen hele tiden? Jeg er svært ukomfortabel med akkurat det, og synest at det er både ubehagelig og uverdig. Anonymkode: 76ec9...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ja, syns det er ubehagelig å vær naken jeg å. Så jeg dropper mammografi. Anonymkode: 473e2...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skal snart på min første mammografi😬 Er det mulig å gjennomføre dette med en åpen skjorte på seg? Eller må man stå uten noe på overkroppen hele tiden? Jeg er svært ukomfortabel med akkurat det, og synest at det er både ubehagelig og uverdig. Anonymkode: 76ec9...fce Du får beskjed om å kle av deg alt på overkroppen. Klær skal ikke sette seg fast i maskinene eller komme i veien for dem som skal jobbe med kroppen din og maskinen. så løse skjorter tanken eller annet tøy kan du legge igjen hjemme. Anonymkode: bc8c2...f81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Alt av overkroppen skal av Ikke noe problem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, syns det er ubehagelig å vær naken jeg å. Så jeg dropper mammografi. Anonymkode: 473e2...401 Så kreft er bedre? Hvor gammel er du? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, syns det er ubehagelig å vær naken jeg å. Så jeg dropper mammografi. Anonymkode: 473e2...401 Oi, det høres risikabelt ut. Tør du virkelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har vært på Aker sykehus og grudde meg veldig. Det var uten grunn. Det var to damer der. En som hentet meg inn til i et skifterom hvor jeg skulle ta av meg på overkroppen. Så åpnet hun døren, var profesjonell og hyggelig. Jeg ble bedt om å løfte armene over hodet og så ned igjen. Så ble jeg fulgt inn i rommet, ca 4-5 meter bort til mammografimaskinen. I rommet satt det også en annen dame bak noen pc-skjermer (et stykke bak ryggen min når jeg stod mot maskinen). Så ble bildene tatt og jeg trodde det skulle være vondt, men det var bare en litt rar situasjon. Det hele var over veldig fort, tror det ble tatt fire bilder. Jeg har hatt store problemer med å kle meg, men dette var faktisk en ok opplevelse. Min anbefaling til deg er å møte opp. De som jobber der gjør disse undersøkelsene dag inn og dag ut og er vant med å møte på alle typer kvinner når det gjelder personlighet, reaksjoner og utseendet. Si gjerne ifra når du blir hentet inn fra venterommet at dette er en krevende situasjon for deg. Du er ikke den første. Anonymkode: 3235c...cbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Jeg var til min første mammografi i oktober. Grudde meg, for jeg er brystredusert, har alltid hatt komplekser og vanskelig for å være avkledd sammen med andre. Mammografi gikk kjempefint. Ingenting å grue seg for. Jeg fikk dessuten skikkelig "samlebåndsfølelse", for det var inn, en liten prat/registrering, avkledning, undersøkelse, påkledning i eget rom mens det var værsågodneste til neste undersøkelse. Man føler seg som en i rekka, og ikke uglesett som i f.eks en garderobe. Jeg gjør det gjerne igjen om noen år. Dessuten - hvis alternativet er kreft, så bør valget være lett. Anonymkode: 3150a...a17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Hele greia er fort overstått. Det er bare å tenke at om 10 minutter er du ute igjen. De gjør dette som på samlebånd, sikkert nesten hundre ganger om dagen. Jo mindre du vegrer deg, jo fortere går det. Jeg tar på meg klær som er lette å få av og på i en fart. På første stopp er det fort av med klærne i en bylt på stolen mens jeg blir fort inspisert, registrert og betaler, så er det inn på undersøkelsesrommet med klesbylten under armen. Den legges på en ny stol og jeg får beskjed om å stille meg på fotmerkene på gulvet og holde armene sånn og sånn. De styrer meg på plass inntil maskinen og legger puppene der de vil ha dem. Før jeg rekker å tenke på noe mer, så får jeg beskjed om at de er ferdige og kan kle på meg i neste rom. Like plutselig er jeg ute igjen. Jeg har aldri følt at de har brydd seg noe om hvordan jeg ser ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Perine skrev (8 minutter siden): Hele greia er fort overstått. Det er bare å tenke at om 10 minutter er du ute igjen. De gjør dette som på samlebånd, sikkert nesten hundre ganger om dagen. Jo mindre du vegrer deg, jo fortere går det. Jeg tar på meg klær som er lette å få av og på i en fart. På første stopp er det fort av med klærne i en bylt på stolen mens jeg blir fort inspisert, registrert og betaler, så er det inn på undersøkelsesrommet med klesbylten under armen. Den legges på en ny stol og jeg får beskjed om å stille meg på fotmerkene på gulvet og holde armene sånn og sånn. De styrer meg på plass inntil maskinen og legger puppene der de vil ha dem. Før jeg rekker å tenke på noe mer, så får jeg beskjed om at de er ferdige og kan kle på meg i neste rom. Like plutselig er jeg ute igjen. Jeg har aldri følt at de har brydd seg noe om hvordan jeg ser ut. Betaler man? Anonymkode: f02d8...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mefe68 Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Betaler man? Anonymkode: f02d8...c33 Ja det står i innkallelsesbrevet hva det koster. Jeg mener jeg betalte rundt 285 nå for noen uker siden. Iallefall under 300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Betaler man? Anonymkode: f02d8...c33 Ja. Da jeg fikk innkallingsbrevet i fjor, så sto det opplyst på side 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, syns det er ubehagelig å vær naken jeg å. Så jeg dropper mammografi. Anonymkode: 473e2...401 Jeg har nettopp fjernet et bryst, og lymfeknuter under armen. Kan si med sikkerhet at det er mye verre enn ubehaget med å være naken en liten stund. Føler meg mye mer «naken» nå. Mener ikke å kimse av ubehaget ditt altså, det er i beste mening. Anonymkode: 1bf17...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #14 Del Skrevet 10 minutter siden mommyaka skrev (2 timer siden): Alt av overkroppen skal av Ikke noe problem mommyaka skrev (2 timer siden): Så kreft er bedre? Hvor gammel er du? AnonymBruker skrev (1 time siden): Min anbefaling til deg er å møte opp. De som jobber der gjør disse undersøkelsene dag inn og dag ut og er vant med å møte på alle typer kvinner når det gjelder personlighet, reaksjoner og utseendet. Si gjerne ifra når du blir hentet inn fra venterommet at dette er en krevende situasjon for deg. Du er ikke den første. Anonymkode: 3235c...cbd Her har øverste taler noe å lære om hvordan man snakker til andre mennesker på nett. Man kan velge hersketeknikk, eller man kan velge å være saklig som ab her. "Hvor gammel er du"-punchlinen er noe av det minste voksne jeg ser på kg. Anonymkode: bc4c3...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå