Gå til innhold

Jeg blir så lei meg.😞

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært på mange dater, er i 50 årsalderen. Nå sist trodde jeg endelig jeg hadde truffet en som ville bli bedre kjent, og han sa han ville det, men så forsvinner han også.

Har sikkert blitt avvist 15 ganger nå. 😞 Jeg vil jo så gjerne finne en kjæreste. Ha et godt stabilt forhold og jeg har mye å gi. 
Kjenner jeg begynner å bli deprimert og gråter mye. Hvorfor vil ingen bli bedre kjent? Hvor mange ganger har du blitt avvist? Må jeg bare gi opp. 😢

Anonymkode: f5a79...2f9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har vært på mange dater, er i 50 årsalderen. Nå sist trodde jeg endelig jeg hadde truffet en som ville bli bedre kjent, og han sa han ville det, men så forsvinner han også.

Har sikkert blitt avvist 15 ganger nå. 😞 Jeg vil jo så gjerne finne en kjæreste. Ha et godt stabilt forhold og jeg har mye å gi. 
Kjenner jeg begynner å bli deprimert og gråter mye. Hvorfor vil ingen bli bedre kjent? Hvor mange ganger har du blitt avvist? Må jeg bare gi opp. 😢

Skjønner at det er vondt, men det virker som at du stresser litt for mye med dette å finne en kjæreste? De fleste vil merke det, og trekke seg unna fort. Du bør heller fokusere mer på deg selv og hva som gjør deg glad, en man skal ikke få definere det. Jeg også har blitt avvist, men da tenker jeg som så at « pytt , da er ikke vi riktige for hverandre,og at alt skjer for en grunn, og ferdig med det» Det hjelper mye å ha et avslappet forhold til dating.

Anonymkode: c0806...66e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert fordi du er psykisk ustabil 

Anonymkode: 1f610...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du det så jævlig med deg selv at du må inn her og kaste totalt ubegrunnet og ufortjent dritt som dette? 

Anonymkode: 060ba...322

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok du som er det!Skam deg! 

Anonymkode: 868c5...959

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

du må ha det skikkelig fint med deg selv nå sant? Det gjorde godt? Mon tro hvor lenge det varer for deg denne gangen? Etpar minutter kanskje.. så kommer elendigheten over lav selvfølelse og at du er et ræva menneske snikende igjen, det kryper oppover ryggen, stemmene i hodet tar over igjen og vips så er du tilbake i dritten selv.. jaja, slik kan det gå, håper du ligger der og vrir deg en stund for alle vet du er null verdt til tross for kommentarene dine.. 

Anonymkode: 2231d...ba5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ofte handler om at man er for " Needy", noe som kan skremme bort en potensielt interessert. 

Ha is i magen og stol på at du er god nok så vil du nok finne en som ser deg som den du er. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greia er det at selv om en mann ønsker seg ett seriøst forhold så må kjemien stemme, det må være en gnist der. Jeg tenker at dates kan være hyggelig og morsomt men allikevel mangle det lille ekstra og tro meg, du vil ikke være sammen med en som ikke føler at du er den rette.

Anonymkode: 709bb...d16

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener ikke å sparke deg mens du ligger nede, men mest sannsynlig så utstråler du desperasjon og det har helt motsatt effekt av hva du prøver å oppnå. 

Anonymkode: 5dde1...477

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DittHåp skrev (9 minutter siden):

Tror det ofte handler om at man er for " Needy", noe som kan skremme bort en potensielt interessert. 

Ha is i magen og stol på at du er god nok så vil du nok finne en som ser deg som den du er. 

Jeg har tenkt på dette, og vært veldig bevisst på å ikke virke needy. Lite meldinger, ikke snakke om fremtiden osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

du må ha det skikkelig fint med deg selv nå sant? Det gjorde godt? Mon tro hvor lenge det varer for deg denne gangen? Etpar minutter kanskje.. så kommer elendigheten over lav selvfølelse og at du er et ræva menneske snikende igjen, det kryper oppover ryggen, stemmene i hodet tar over igjen og vips så er du tilbake i dritten selv.. jaja, slik kan det gå, håper du ligger der og vrir deg en stund for alle vet du er null verdt til tross for kommentarene dine.. 

Anonymkode: 2231d...ba5

Jeg har det alltid fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DittHåp skrev (11 minutter siden):

Godt poeng. I tillegg tror jeg også at en del matcher og dater over sin liga. Fakta er jo at det er de færreste menn som gjør seg bedre på bilde / i datingprofilen enn i virkeligheten. Hvis profilen er ok, kan man jo gi folk en sjanse, selv om bildene ikke er perfekte. Man trenger selvsagt ikke å date folk man synes er direkte frastøtende, men jeg tror mange (både kvinner og menn) ville tjent på å gi i hvert fall tilsynelatende normale folk en sjanse.

Anonymkode: cd6f0...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har tenkt på dette, og vært veldig bevisst på å ikke virke needy. Lite meldinger, ikke snakke om fremtiden osv.

Her virker du ikke selvsikker- altså om du tenker du må «fortjene» en mann, og overtenker hva som kan gjøre at han ikke vil ha deg, så virker du usikker. 
Du bør kunne snakke om hva du vil ha i livet ditt, og jeg vil anbefale å ta det allerede på første date. Ikke på melding.

Kjør på med 1. dates til du treffer en som vil det samme som der, har like verdier og ønsker for framtiden.

Anonymkode: 3318d...3aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du lyser "JEG VIL HA KJÆRESTE", så vil du aldri finne det.

Det er liksom dette med å gjøre det samme om og om igjen, og forvente annet resultat.

Du skriver så ekstremt lite, så her må man være generell... Ofte har det med utstråling, måten man stresser med å få det man ønsker seg, og mange menn føler seg ofte kvelt, og da får de panikk...

Anonymkode: dff69...218

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er du sprengt i huet? Hva mener du med å slenge en sånn drittkommentar til en som ligger nede? Skam seg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvor lenge har dere vært sammen? Har det bare vært sex? 

Anonymkode: 8bc1b...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du hatt sex med alle disse 15 som har avvist deg? Det er dessverre mange menn som dropper dama etter å ha hatt sex med henne, det er kun det de er ute etter - raskt. Løsningen er å la det gå en del tid før man har sex med mannen. BLI KJENT først, la det gå et par måneder kanskje. Da rekker du også å finne ut hva du egentlig føler. For du har vel ikke blitt forelsket i alle 15 av disse før de avviste deg, som du sier?

Anonymkode: b9f66...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Desperasjon for å få kjæreste bare for å få kjæreste er meget synlig. 

Anonymkode: 78ea0...275

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...