AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg lever med en fyr som ikke behandler meg så bra. Jeg blir helt satt ut av spill følelsesmessig flere ganger i uken og gråter enormt mye. Han sårer meg, setter meg ut av spill og driver hele tiden med hersketeknikker for å dra meg ned. Jeg planlegger så klart å forlate han, men helt til den tiden har kommet må jeg bare spørre om tips. Hvordan kan jeg lære meg å ikke reagere emosjonelt på det han sier og gjør? Jeg er så enormt lei av å bli sint og gråte. Jeg må bare finne en måte å ikke bry meg helt til jeg har klart å dra. Tips? Anonymkode: 8624c...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du har allerede med deg en historie så reaksjoner i dag har med seg fortiden. Klarer du å distansere deg fra livet og ham den tiden det tar å komme deg bort? Jeg klarte fint å spille et spill inntil en uke før jeg flyttet. Da fikk han beskjed. Mannen dro bort så jeg fikk flytte i fred. Anonymkode: 88c49...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lever med en fyr som ikke behandler meg så bra. Jeg blir helt satt ut av spill følelsesmessig flere ganger i uken og gråter enormt mye. Han sårer meg, setter meg ut av spill og driver hele tiden med hersketeknikker for å dra meg ned. Jeg planlegger så klart å forlate han, men helt til den tiden har kommet må jeg bare spørre om tips. Hvordan kan jeg lære meg å ikke reagere emosjonelt på det han sier og gjør? Jeg er så enormt lei av å bli sint og gråte. Jeg må bare finne en måte å ikke bry meg helt til jeg har klart å dra. Tips? Anonymkode: 8624c...cf7 Om du kan klare å ikke agere på hans utspill. Vær helt følelseskald. Mulig det kan hjelpe i forhold til å ikke la seg påvirke. Har ikke prøvd det selv, for jeg var nødt til å reise pga barna.... Anonymkode: 8e5d5...c61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden https://psychcentral.com/health/grey-rock-method#how-to-do-it Anonymkode: 16601...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå