Gå til innhold

Hvordan ikke la en narsissist påvirke meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lever med en fyr som ikke behandler meg så bra. Jeg blir helt satt ut av spill følelsesmessig flere ganger i uken og gråter enormt mye. Han sårer meg, setter meg ut av spill og driver hele tiden med hersketeknikker for å dra meg ned. Jeg planlegger så klart å forlate han, men helt til den tiden har kommet må jeg bare spørre om tips.

Hvordan kan jeg lære meg å ikke reagere emosjonelt på det han sier og gjør? Jeg er så enormt lei av å bli sint og gråte. Jeg må bare finne en måte å ikke bry meg helt til jeg har klart å dra. Tips?

Anonymkode: 8624c...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har allerede med deg en historie så reaksjoner i dag har med seg fortiden.

Klarer du å distansere deg fra livet og ham den tiden det tar å komme deg bort?

Jeg klarte fint å spille et spill inntil en uke før jeg flyttet. Da fikk han beskjed. Mannen dro bort så jeg fikk flytte i fred. 

Anonymkode: 88c49...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lever med en fyr som ikke behandler meg så bra. Jeg blir helt satt ut av spill følelsesmessig flere ganger i uken og gråter enormt mye. Han sårer meg, setter meg ut av spill og driver hele tiden med hersketeknikker for å dra meg ned. Jeg planlegger så klart å forlate han, men helt til den tiden har kommet må jeg bare spørre om tips.

Hvordan kan jeg lære meg å ikke reagere emosjonelt på det han sier og gjør? Jeg er så enormt lei av å bli sint og gråte. Jeg må bare finne en måte å ikke bry meg helt til jeg har klart å dra. Tips?

Anonymkode: 8624c...cf7

Om du kan klare å ikke agere på hans utspill. Vær helt følelseskald. Mulig det kan hjelpe i forhold til å ikke la seg påvirke. Har ikke prøvd det selv, for jeg var nødt til å reise pga barna....

Anonymkode: 8e5d5...c61

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...