Gå til innhold

Ser unge jenter på eldre menn på treningssenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
MissKatt skrev (13 minutter siden):

Kanskje du ser annerledes ut på et vis? Har en skade i ansiktet, utdaterte klær, lager rare grimaser når du trener, lager lyder etc. Det er ikke pent å stirre, men kanskje noe med din fremtoning gjør det uunngåelig? 

Nei, har ingen skade eller noe sånn.   Vet at jeg skiller meg ut på treningsstudioet når jeg er der på ettermiddagen med dattera. Da er jeg jo omtrent dobbelt så bred over skuldrene og løfter omtrent dobbelt så mye som de andre der.  Har jo trent styrke og bygget muskler i flere år og de jeg trener med trener jo seint på kvelden.    Bruker jo over 50 000 kr i året ekstra på proteinrik mat/tilskudd)   Doktoren måtte klassifisere meg som bodybuilder fordi livsforsikringa lurte på om jeg var tjukk fordi BMI var så høy.   Grunnen til at jeg lurer, er at det er ei på 17 år som har begynt å trene der, som så meg først med dattera og hvordan jeg hjalp henne.   Ho trener på kvelden når jeg trener og kommer ofte å spør om jeg kan hjelpe henne med teknikken eller  spotte henne.   Syns bare hun har for lite grenser, er ikke redd for kroppskontakt.  Ville bare forsikre meg at det er 100% sikkert på at de under 20 aldri er intresert i de over 40 uansett hvordan de ser ut eller hvor mye muskler de har. 

Anonymkode: c86fb...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Svært få kvinner generelt er tiltrukket av bodybuilderkroppstypen. Enda færre unge kvinner som er tiltrukket av førti år gamle menn. 

Mest sannsynlig er det nettopp fordi hun føler seg på trygg på at du ikke vil oppfatte det slik, siden det er så langt unna hennes attraksjon. Og de fleste i den ungre generasjonen er veldig på, både verbalt og fysisk, selv på vennskapelig måte. 

Anonymkode: 7ad84...ec4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud blir kvalm av holdning din, høy på deg selv, slesk og ekkel holdning🥴

Anonymkode: 4f0b3...eb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, har ingen skade eller noe sånn.   Vet at jeg skiller meg ut på treningsstudioet når jeg er der på ettermiddagen med dattera. Da er jeg jo omtrent dobbelt så bred over skuldrene og løfter omtrent dobbelt så mye som de andre der.  Har jo trent styrke og bygget muskler i flere år og de jeg trener med trener jo seint på kvelden.    Bruker jo over 50 000 kr i året ekstra på proteinrik mat/tilskudd)   Doktoren måtte klassifisere meg som bodybuilder fordi livsforsikringa lurte på om jeg var tjukk fordi BMI var så høy.   Grunnen til at jeg lurer, er at det er ei på 17 år som har begynt å trene der, som så meg først med dattera og hvordan jeg hjalp henne.   Ho trener på kvelden når jeg trener og kommer ofte å spør om jeg kan hjelpe henne med teknikken eller  spotte henne.   Syns bare hun har for lite grenser, er ikke redd for kroppskontakt.  Ville bare forsikre meg at det er 100% sikkert på at de under 20 aldri er intresert i de over 40 uansett hvordan de ser ut eller hvor mye muskler de har. 

Da ser de mest sannsynlig en veldig sterk person som kan en del om teknikk. En sterk pappa/bestefar, en trygg person som kan lære henne mer. Jeg vil si at det er 99,99 prosent sikkert (egentlig 100/, men man skal aldri si aldri) at de ser deg på noen annen måte.

De færreste er bekymret for kroppkontakt i en gymsetting, spotting kan føles intimt om man bryr seg om denslags.

Men en 17 år gammel unge, og du er 42??? Håper du holder deg i skinnet, for ellers er du beyond creepy.

Anonymkode: d7487...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En unggutt (for meg 50 år), flørtet åpenlyst med min datter 16. Hun lo av ham etterpå og sa han var SÅÅÅ rar og SÅÅÅ gammel liksom. 
Han var vel kanskje 24. 

Anonymkode: 544f3...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiller ingen rolle. De over 40 («samme hvor mye muskler de har») bør aldri være interessert i de under 20. Det er du som må sette grensene. 

Anonymkode: 544f3...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Hvis jeg så på dem så var det for å se hvordan dem gjorde øvelsen. Ikke noe annet. 

Anonymkode: b6f7d...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig, men det finnes jo "unormale folk" i alle aldre. Jeg som kvinne i slutten av 30-årene har også opplevd at en ung kvinne stirret på meg svært intenst. Hun så normal ut men da hun etterhvert snakket til meg skjønte jeg at hun ikke var helt normal, var nok enten diagnose eller rus i bildet 🙈🙈

Og altså, unge kvinner KAN finne en mann i 40-årene attraktiv altså. Det går an! Men det normale er jo å ikke stirre. 

Trener man i apparater må man jo feste blikket et sted så det KAN jo oppleves av andre som at man stirrer. Hos oss er alle apparater vendt mot hverandre, kleint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da er det sannsynlig at hun ser på deg som en trygg pappafigur (hun har sett deg med datteren din), og at hun derfor føler at hun kan spørre deg om hjelp.

At du legger noe mer i det, er skikkelig ekkelt, og du bør ligge unna henne. 

De færreste kvinner er uansett ikke spesielt imponert av masse muskler. Menn beundrer muskler på andre menn. Kvinner ser en stor muskelbunt og tenker at de bryr seg alt for mye om seg selv og bruker alt for mye tid på gymmen istedenfor husarbeid, aktiviteter/romantikk med kjæresten, og andre mer viktige ting.

Anonymkode: 7c2fe...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...