AnonymBruker Skrevet 6. mars #21 Del Skrevet 6. mars MissKatt skrev (13 minutter siden): Kanskje du ser annerledes ut på et vis? Har en skade i ansiktet, utdaterte klær, lager rare grimaser når du trener, lager lyder etc. Det er ikke pent å stirre, men kanskje noe med din fremtoning gjør det uunngåelig? Nei, har ingen skade eller noe sånn. Vet at jeg skiller meg ut på treningsstudioet når jeg er der på ettermiddagen med dattera. Da er jeg jo omtrent dobbelt så bred over skuldrene og løfter omtrent dobbelt så mye som de andre der. Har jo trent styrke og bygget muskler i flere år og de jeg trener med trener jo seint på kvelden. Bruker jo over 50 000 kr i året ekstra på proteinrik mat/tilskudd) Doktoren måtte klassifisere meg som bodybuilder fordi livsforsikringa lurte på om jeg var tjukk fordi BMI var så høy. Grunnen til at jeg lurer, er at det er ei på 17 år som har begynt å trene der, som så meg først med dattera og hvordan jeg hjalp henne. Ho trener på kvelden når jeg trener og kommer ofte å spør om jeg kan hjelpe henne med teknikken eller spotte henne. Syns bare hun har for lite grenser, er ikke redd for kroppskontakt. Ville bare forsikre meg at det er 100% sikkert på at de under 20 aldri er intresert i de over 40 uansett hvordan de ser ut eller hvor mye muskler de har. Anonymkode: c86fb...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #22 Del Skrevet 6. mars Svært få kvinner generelt er tiltrukket av bodybuilderkroppstypen. Enda færre unge kvinner som er tiltrukket av førti år gamle menn. Mest sannsynlig er det nettopp fordi hun føler seg på trygg på at du ikke vil oppfatte det slik, siden det er så langt unna hennes attraksjon. Og de fleste i den ungre generasjonen er veldig på, både verbalt og fysisk, selv på vennskapelig måte. Anonymkode: 7ad84...ec4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Del Skrevet 6. mars Herregud blir kvalm av holdning din, høy på deg selv, slesk og ekkel holdning🥴 Anonymkode: 4f0b3...eb4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, har ingen skade eller noe sånn. Vet at jeg skiller meg ut på treningsstudioet når jeg er der på ettermiddagen med dattera. Da er jeg jo omtrent dobbelt så bred over skuldrene og løfter omtrent dobbelt så mye som de andre der. Har jo trent styrke og bygget muskler i flere år og de jeg trener med trener jo seint på kvelden. Bruker jo over 50 000 kr i året ekstra på proteinrik mat/tilskudd) Doktoren måtte klassifisere meg som bodybuilder fordi livsforsikringa lurte på om jeg var tjukk fordi BMI var så høy. Grunnen til at jeg lurer, er at det er ei på 17 år som har begynt å trene der, som så meg først med dattera og hvordan jeg hjalp henne. Ho trener på kvelden når jeg trener og kommer ofte å spør om jeg kan hjelpe henne med teknikken eller spotte henne. Syns bare hun har for lite grenser, er ikke redd for kroppskontakt. Ville bare forsikre meg at det er 100% sikkert på at de under 20 aldri er intresert i de over 40 uansett hvordan de ser ut eller hvor mye muskler de har. Anonymkode: c86fb...9ef Da ser de mest sannsynlig en veldig sterk person som kan en del om teknikk. En sterk pappa/bestefar, en trygg person som kan lære henne mer. Jeg vil si at det er 99,99 prosent sikkert (egentlig 100/, men man skal aldri si aldri) at de ser deg på noen annen måte. De færreste er bekymret for kroppkontakt i en gymsetting, spotting kan føles intimt om man bryr seg om denslags. Men en 17 år gammel unge, og du er 42??? Håper du holder deg i skinnet, for ellers er du beyond creepy. Anonymkode: d7487...650 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #25 Del Skrevet 6. mars En unggutt (for meg 50 år), flørtet åpenlyst med min datter 16. Hun lo av ham etterpå og sa han var SÅÅÅ rar og SÅÅÅ gammel liksom. Han var vel kanskje 24. Anonymkode: 544f3...18e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #26 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har ingen skade eller noe sånn. Vet at jeg skiller meg ut på treningsstudioet når jeg er der på ettermiddagen med dattera. Da er jeg jo omtrent dobbelt så bred over skuldrene og løfter omtrent dobbelt så mye som de andre der. Har jo trent styrke og bygget muskler i flere år og de jeg trener med trener jo seint på kvelden. Bruker jo over 50 000 kr i året ekstra på proteinrik mat/tilskudd) Doktoren måtte klassifisere meg som bodybuilder fordi livsforsikringa lurte på om jeg var tjukk fordi BMI var så høy. Grunnen til at jeg lurer, er at det er ei på 17 år som har begynt å trene der, som så meg først med dattera og hvordan jeg hjalp henne. Ho trener på kvelden når jeg trener og kommer ofte å spør om jeg kan hjelpe henne med teknikken eller spotte henne. Syns bare hun har for lite grenser, er ikke redd for kroppskontakt. Ville bare forsikre meg at det er 100% sikkert på at de under 20 aldri er intresert i de over 40 uansett hvordan de ser ut eller hvor mye muskler de har. Anonymkode: c86fb...9ef Spiller ingen rolle. De over 40 («samme hvor mye muskler de har») bør aldri være interessert i de under 20. Det er du som må sette grensene. Anonymkode: 544f3...18e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #27 Del Skrevet 6. mars Nei. Hvis jeg så på dem så var det for å se hvordan dem gjorde øvelsen. Ikke noe annet. Anonymkode: b6f7d...052 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 6. mars #28 Del Skrevet 6. mars Nei det er ikke vanlig, men det finnes jo "unormale folk" i alle aldre. Jeg som kvinne i slutten av 30-årene har også opplevd at en ung kvinne stirret på meg svært intenst. Hun så normal ut men da hun etterhvert snakket til meg skjønte jeg at hun ikke var helt normal, var nok enten diagnose eller rus i bildet 🙈🙈 Og altså, unge kvinner KAN finne en mann i 40-årene attraktiv altså. Det går an! Men det normale er jo å ikke stirre. Trener man i apparater må man jo feste blikket et sted så det KAN jo oppleves av andre som at man stirrer. Hos oss er alle apparater vendt mot hverandre, kleint! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #29 Del Skrevet 6. mars Nei, er vel heller motsatt. Anonymkode: 742c5...096 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #30 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, har ingen skade eller noe sånn. Vet at jeg skiller meg ut på treningsstudioet når jeg er der på ettermiddagen med dattera. Da er jeg jo omtrent dobbelt så bred over skuldrene og løfter omtrent dobbelt så mye som de andre der. Har jo trent styrke og bygget muskler i flere år og de jeg trener med trener jo seint på kvelden. Bruker jo over 50 000 kr i året ekstra på proteinrik mat/tilskudd) Doktoren måtte klassifisere meg som bodybuilder fordi livsforsikringa lurte på om jeg var tjukk fordi BMI var så høy. Grunnen til at jeg lurer, er at det er ei på 17 år som har begynt å trene der, som så meg først med dattera og hvordan jeg hjalp henne. Ho trener på kvelden når jeg trener og kommer ofte å spør om jeg kan hjelpe henne med teknikken eller spotte henne. Syns bare hun har for lite grenser, er ikke redd for kroppskontakt. Ville bare forsikre meg at det er 100% sikkert på at de under 20 aldri er intresert i de over 40 uansett hvordan de ser ut eller hvor mye muskler de har. Anonymkode: c86fb...9ef Da er det sannsynlig at hun ser på deg som en trygg pappafigur (hun har sett deg med datteren din), og at hun derfor føler at hun kan spørre deg om hjelp. At du legger noe mer i det, er skikkelig ekkelt, og du bør ligge unna henne. De færreste kvinner er uansett ikke spesielt imponert av masse muskler. Menn beundrer muskler på andre menn. Kvinner ser en stor muskelbunt og tenker at de bryr seg alt for mye om seg selv og bruker alt for mye tid på gymmen istedenfor husarbeid, aktiviteter/romantikk med kjæresten, og andre mer viktige ting. Anonymkode: 7c2fe...c90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da er det sannsynlig at hun ser på deg som en trygg pappafigur (hun har sett deg med datteren din), og at hun derfor føler at hun kan spørre deg om hjelp. At du legger noe mer i det, er skikkelig ekkelt, og du bør ligge unna henne. De færreste kvinner er uansett ikke spesielt imponert av masse muskler. Menn beundrer muskler på andre menn. Kvinner ser en stor muskelbunt og tenker at de bryr seg alt for mye om seg selv og bruker alt for mye tid på gymmen istedenfor husarbeid, aktiviteter/romantikk med kjæresten, og andre mer viktige ting. Anonymkode: 7c2fe...c90 👏👏👏👏 amen Anonymkode: 7ad84...ec4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #32 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Spiller ingen rolle. De over 40 («samme hvor mye muskler de har») bør aldri være interessert i de under 20. Det er du som må sette grensene. Anonymkode: 544f3...18e Dette er også veldig godt sagt. Ekkelt at TS engang leker med tanken, det sier mye om mangelen på verdier.. Anonymkode: 7ad84...ec4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #33 Del Skrevet 7. mars Det som ikke er vanlig at menn på 40 sitter på et kvinneforum og skriver slikt som du gjør, det er ikke normalt. Begynn der først du. Anonymkode: 990d5...33a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #34 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei. De få gangene jeg har sett på noen på treningssenteret, så er det fordi de gjør en øvelse/bruker en maskin som ser gøy ut eller som jeg har ønsket å prøve men har vært usikker på hvordan fungerer, så jeg tar en kjapp titt på teknikken. Anonymkode: 7c2fe...c90 Dette. Som ny på treningssenter gjorde jeg ofte dette. Uavhengig av om den som brukte maskinen var Sander på 21 eller Wenche på 50. Har også opplevd at andre har sett på meg, og har aldri tolket det som at de digger meg… 🙄 Folk ser på hverandre støtt. 🤷♀️ Anonymkode: 78a2c...5c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #35 Del Skrevet 7. mars Nettopp fordi du er så mye eldre oppleves det trygt å be deg om hjelp. Nei, hun er ikke interessert - helt sjokkerende at du i det hele tatt tenker i de baner. Det er jo søren meg umulig for kvinner å snakke med eller være hyggelig mot menn uten at dere tror vi er interesserte i å ha oss med dere. Ta dere sammen!!!! Anonymkode: 79def...fe3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #36 Del Skrevet 7. mars Spørsmålet er vel heller: Er du interessert i ei jente på 17 år, du som selv har en datter på 16 år? Det er isåfall påfallende merkelig og ekkelt, og jeg ville følt det svært ubehagelig om jeg var datteren din (eller 17åringen!). Anonymkode: 47719...2ec 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #37 Del Skrevet 7. mars Jeg vet ikke hvordan jeg skal forstå innlegget ditt TS. Hva er det du prøver å oppnå med dette innlegget? Du er en voksen mann. Sett grenser når en jente på alder med din datter prøver å flørte med deg, eller hva enn du tror hun gjør. Tittelen på innlegget ditt, sett i sammenheng med det du skriver her, er jo helt på trynet. Og skjerp deg hvis du har andre intensjoner. Det er ikke vanlig. Anonymkode: 8bc7c...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #38 Del Skrevet 7. mars Nei, det er på ingen måte vanlig. Jeg tror ikke du skjønner hvor steingammel en 40 år gammel mann er for en kvinne under 20. De gangene jeg titter litt diskré bort på noen på treningssenter, så er det gjerne fordi de bruker en maskin jeg er usikker på hvordan fungerer. Noen ganger er det noen som grynter og stønner så mye at jeg ikke kan annet enn å se hva fader som foregår, noen tror jeg nesten skaper seg 😂 Men stort sett så handler det mer om å unngå at (eldre) menn ser på meg, enn det motsatte. Som andre skjønner jeg heller ikke hvor du vil med dette innlegget... om du liksom har draget på tenåringer, da må du være sånn topp 5% av menn fysisk/utseendemessig sett. Da ser alle damer på deg, overalt. Spesielt de på din egen alder. Da hadde du ikke trengt en datter som påpekte det. Og hvorfor opphenget i de aller yngste............ creepy as fuck. Anonymkode: 60755...0d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #39 Del Skrevet 7. mars Det virker som at du ønsker en bekreftelse på at de flørter med deg. Det er en bodybuilder der jeg trener som jeg ofte ser på, synes ikke han er fin i det hele tatt. Hater menn med store muskler, det er rett og slett ikke fint. Som andre skrev her så er det kun andre menn som liker muskler på menn. Vi kvinner synes det blir for mye og ikke attraktivt. Men han lager så rare lyder og grimase hver gang han tar en øvelse, så blikket mitt ser ditt automatisk. Det er andre jeg har sett på fordi jeg har vært usikker på maskinen og ville lære. Da ser jeg egentlig ikke på mennesket, men på øvelsen og maskinen. Nå har jeg begynt å trene kl 5 på morgen og det er kun meg der, synes det er utrolig deilig 😅 Anonymkode: 2e478...5d8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #40 Del Skrevet 7. mars Ta med deg de tåpelige sexfantasiene dine et annet sted. Dette er komplett oppspinn. Anonymkode: 41c6b...89d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå