AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Mann 42 år: Hei, er det vanlig at 20 åringer eller yngre ser på menn over 40? Jeg har trent styrke og bygd en del muskler noen år. Når jeg trener, er jeg så fokusert på treningen, at jeg ikke legger merke til andre rundt meg. Dattera mi og besteveninna har også begynt å trene der jeg trener. Da trener vi på ettermiddagen etter skolen eller i 4-5 tiden. Vi trener ikke sammen og det er nesten ingen som kjenner oss. De har kommentert etter treningene at det er mange damer som ser på meg når jeg trener. Men de syns at det er litt spesielt når jenter på 16-20 år som jeg kunne ha vært far til også ser på meg. Trodde først de tullet. Men fikk melding fra dattera mi under en trening at jenta som sitter på skulderpress maskinen, har sittet å glodd på meg i 10 min nå. Later som ingenting, men legger merke til ho i sidesynet, merker at ho stirrer på meg. Ser litt rundt og mot ho, da ser ho vekk. Men når jeg begynner på øvelsen, merker jeg blikket hennes i sidesynet. Dette har skjedd flere ganger. Anonymkode: c86fb...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det er ikke vanlig. Anonymkode: d7340...e7b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Idiot 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Når er 20 åringer ung jente? Det er noe med formuleringen som får det til å bli litt... grisete. Svaret til spørsmålet ditt er: Nei. Hilsen ung kvinne. Anonymkode: a05e4...25f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mann 42 år: Hei, er det vanlig at 20 åringer eller yngre ser på menn over 40? Anonymkode: c86fb...9ef Nei. Anonymkode: 11b70...db9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Nei, ikke vanlig Anonymkode: 2a5ba...e1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mann 42 år: Hei, er det vanlig at 20 åringer eller yngre ser på menn over 40? Slutt å kall unge kvinner for jenter! Du er gammel gris sett i deres øyne! Om de ser på deg, så er det ikke med de øyene du ønsker! Anonymkode: 7b155...c6b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Men som kvinne opplever jeg at helt vanlige blikk mot menn, eller et høflig smil, blir tolket som at man "sjekker dem ut". Jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg faktisk har sett på noen for å sjekke dem ut. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger det har blitt tolket som at jeg flørter/sjekker dem ut. Anonymkode: 77183...22f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Dust. Anonymkode: 1c676...029 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Nei…..🙄🙄 Anonymkode: f87e2...a66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Det kan være mange grunner til å glo, men det er svært sjelden det er fordi de er tiltrukket av den som er dobbelt så gammel som en selv... Anonymkode: 8f2f3...c0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden (endret) 🤩#humblebragging🤩 Endret 6 timer siden av Snok1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Ja, det er ikke unormalt å se på folk som er i samme lokale som en selv, ser på folk på butikken, i alle aldre jeg. Betyr ikke at jeg liker det jeg ser eller at det er kroppen deres som fenger meg. Anonymkode: e8519...ac4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Nei. De få gangene jeg har sett på noen på treningssenteret, så er det fordi de gjør en øvelse/bruker en maskin som ser gøy ut eller som jeg har ønsket å prøve men har vært usikker på hvordan fungerer, så jeg tar en kjapp titt på teknikken. Anonymkode: 7c2fe...c90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Jente 25 her. Menn over 40 er gamle griser, helt uinteressant 🤨 Anonymkode: f6abc...2e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Kanskje du ser annerledes ut på et vis? Har en skade i ansiktet, utdaterte klær, lager rare grimaser når du trener, lager lyder etc. Det er ikke pent å stirre, men kanskje noe med din fremtoning gjør det uunngåelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei. Men som kvinne opplever jeg at helt vanlige blikk mot menn, eller et høflig smil, blir tolket som at man "sjekker dem ut". Jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg faktisk har sett på noen for å sjekke dem ut. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger det har blitt tolket som at jeg flørter/sjekker dem ut. Anonymkode: 77183...22f https://www.nrk.no/nufal/kan-et-smil-vaere-invitasjon-til-sex_-1.12166073 Anonymkode: 7b155...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden TS her, beklager at jeg skrev unge jenter istedenfor unge kvinner. Anonymkode: c86fb...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden På mitt studio er det mye lik alder og lite stirring heldigvis. Der er problemet at noen stinker. Men det er en annen tråd 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ser på folk av forskjellige grunner, og om noen følger med på meg vil de kanskje tenke at jeg stirrer på noen. Jeg ser på de fleste for å se om jeg kan lære noe. Jeg ser på folk i samme alder for å se om de gjør noe jeg burde prøve. Jeg ser på de virkelig trente menneskene for å kanskje lære noe om teknikk. Jeg ser sjelden på de yngre - de er for slanke og sterke. Jeg ser på den personen som alltid trener samtidig som meg, men det er trygt fordi vi allerede har hilset på hverandre. Om noen som kunne vært mitt barn evt stirret på meg så hadde jeg tenkt at det var noe feil med teknikken min, eller at de tenkte at jeg var en kul gamling (er lov å håpe). Om en ung person hadde stirret på meg fordi de tenkte at jeg var interessant på noen annen måte, så er det deres problem. Jeg er IKKE interessert i folk som er like gamle som barna mine, det er faktisk ganske ubehagelig å tenke på. Anonymkode: d7487...650 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå