AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Huff, dette jeg fryktet da jeg fikk roser på døren. Jeg sa det til og med til han at jeg fryktet dette. Vi skulle reise til Spania i sommer, billetten var bestilt av han. Den måtte avbestilles. Vi hadde planer om å flytte sammen. Jeg ble sjokkert da han plutselig ikke ville mer! Syntes det var for tynt det han sa, vi var forskjellige. Er det rart jeg blir forvirret? Nei vil igrunnen ikke være det. Lyst å se ei gang bare... Anonymkode: ffe34...a50 Flytte sammen FØR man finner ut av om man er "for forskjellige" eller ei?? Kjære vene hvordan har du klart å gå med på dette her?? Når sånn kommer på bordet ila de første månedene, snur man og løper! Anonymkode: 25709...ebd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flytte sammen FØR man finner ut av om man er "for forskjellige" eller ei?? Kjære vene hvordan har du klart å gå med på dette her?? Når sånn kommer på bordet ila de første månedene, snur man og løper! Anonymkode: 25709...ebd Ja det er helt tullerusk, ihvertfall når det er barn involvert. Anonymkode: 80a20...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Fy søren for en tufs!!! Han her må du kutte kontakten med tvert. Han håper du er så hektet at du finner deg i all mulig dårlig oppførsel i håp om å få tilbake det dere hadde før. Fy f.. for en lusen ting å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden Trek skrev (1 time siden): Fy søren for en tufs!!! Han her må du kutte kontakten med tvert. Han håper du er så hektet at du finner deg i all mulig dårlig oppførsel i håp om å få tilbake det dere hadde før. Fy f.. for en lusen ting å gjøre! Det verste er at han sier at han var så betatt i begynnelsen at han var villig til å prøve alt. Så fant han ut etter 3nnd at vi ikke var helt like men tiltrekning og lyst var der. Har han fra dag en lurt meg? Hatt et mål om å gå fra etter 3mnd for så få meg hektet videre? Hva med familien min han ville hilse på da, er alt bare skuespill? Da kan han aldri klare å få seg dame. Anonymkode: ffe34...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det verste er at han sier at han var så betatt i begynnelsen at han var villig til å prøve alt. Så fant han ut etter 3nnd at vi ikke var helt like men tiltrekning og lyst var der. Har han fra dag en lurt meg? Hatt et mål om å gå fra etter 3mnd for så få meg hektet videre? Hva med familien min han ville hilse på da, er alt bare skuespill? Da kan han aldri klare å få seg dame. Anonymkode: ffe34...a50 Jupp, lovebombing har ingenting med kjærlighet å gjøre. Anonymkode: 80a20...cf8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå