Trek Skrevet fredag kl 13:52 #41 Del Skrevet fredag kl 13:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske enkelt, hun er ikke glad i seg selv. Ikke jobbet med seg selv og er ikke trygg og selvsikker. Hun trenger å ta en pause fra menn og bli mer trygg i å være alene og sette grenser. Anonymkode: 9d4b1...dda Ja, jeg tenker jo også det, men det hadde vert mer nyttig om TS kom frem til svaret selv kanskje? Mulig det hadde resonnert litt mer. Det er jo veldig leit at noen innerst inne mener de ikke fortjener bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:29 #42 Del Skrevet fredag kl 14:29 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det verre? Er så vanskelig å vite om han bevisst gjorde dette eller om han faktisk var helt stup forelsket. Han tar ekstremt kjappe avgjørelser med alt og er veldig spontan av seg. Han sa til meg at han kom til å date nå fremover men skulle si det til meg om det. Han håpet samtidig at vi fikk en ny sjans, å kose enda mer. Jeg håper han sliter med å finne en date som passer han. Hvorfor skal ha ha det så enkelt hele tiden. Sitter garantert flere såret damer etter han. Før meg datet han flere uten å bli sammen med de. Han hadde visst valgt meg foran to av de andre han datet. Så jeg følte meg nok eksra unik da. Anonymkode: ffe34...a50 Så han sier rett ut at han skal date andre samtidig som han ønsker at du skal spre beina dine for han? Og han er åpen om at han datet to andre når dere møttes? Han var jo altså åpen fra sag 1 om at han er en player som gjerne dater flere kvinner på en gang. Allerede der skulle du sett varsellamper.... En skikkelig mann dater ikke flere på en gang. Anonymkode: da127...0fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:16 #43 Del Skrevet fredag kl 15:16 Trek skrev (1 time siden): Ja, jeg tenker jo også det, men det hadde vert mer nyttig om TS kom frem til svaret selv kanskje? Mulig det hadde resonnert litt mer. Det er jo veldig leit at noen innerst inne mener de ikke fortjener bedre. Jeg aner ikke hvorfor jeg er som jeg er😔 han spurte tidlig om jeg hadde vært igjennom traumatiserte forhold, fordi de personene ville han helst unngå. Eksen hans var visst sykelig sjalu, sa han. De var sammen i 2år. Skulle gjerne hørt med henne åssen han egentlig er. Så han er narsissist? Jeg har flere ganger stusset på han. Vil han nå erobre andre damer på lik måte som med meg? Hva oppnår han med dette Nei han hadde ikke så mye penger. Ikke en høyutdannet mann. Anonymkode: ffe34...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:18 #44 Del Skrevet fredag kl 15:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil han nå erobre andre damer på lik måte som med meg? Hva oppnår han med dette Hvorfor er du så opptatt av han istedenfor å ta tak i dine egne problemer? Anonymkode: 80a20...cf8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:24 #45 Del Skrevet fredag kl 15:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg aner ikke hvorfor jeg er som jeg er😔 han spurte tidlig om jeg hadde vært igjennom traumatiserte forhold, fordi de personene ville han helst unngå. Eksen hans var visst sykelig sjalu, sa han. De var sammen i 2år. Skulle gjerne hørt med henne åssen han egentlig er. Så han er narsissist? Jeg har flere ganger stusset på han. Vil han nå erobre andre damer på lik måte som med meg? Hva oppnår han med dette Nei han hadde ikke så mye penger. Ikke en høyutdannet mann. Anonymkode: ffe34...a50 La det gå... Sett dette på tabbekontoen din, og lær av dine feil... En mann som dater flere på en gang og er åpen om det, og snakker om å flytte sammen før dere har kjent hverandre fire måneder, og overøser deg med kjærlighetserklæringer er nesten garantert ikke seriøs.... Neste gang tar du to steg tilbake, og trekker pusten dypt å spørr deg selv om ting går for fort, og om du egentlig kjenner personen..... Og nå går du videre... Ikke møt han igjen, og hold deg for all del unna eksen hans.... Og ja, han går videre til neste dame, det har han jo tilogmed sagt til deg... Han er jo helt ærlig på at han er klar for å date igjen så tidlig at han neppe har rukket skifte på senga engang... Han er helt åpen på at han er klar for neste dame, og mellom datene med andre damer så vil han at du skal spre beina dine for han.... Anonymkode: da127...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet fredag kl 20:08 #46 Del Skrevet fredag kl 20:08 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg aner ikke hvorfor jeg er som jeg er😔 han spurte tidlig om jeg hadde vært igjennom traumatiserte forhold, fordi de personene ville han helst unngå. Eksen hans var visst sykelig sjalu, sa han. De var sammen i 2år. Skulle gjerne hørt med henne åssen han egentlig er. Så han er narsissist? Jeg har flere ganger stusset på han. Vil han nå erobre andre damer på lik måte som med meg? Hva oppnår han med dette Nei han hadde ikke så mye penger. Ikke en høyutdannet mann. Anonymkode: ffe34...a50 Dette er meningsløse spørsmål. Du må begynne å stille spørsmål til deg selv om deg selv heller. Hva får dette deg til å føle? Hvor gjør det vondt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:16 #47 Del Skrevet i går, 13:16 Trek skrev (16 timer siden): Dette er meningsløse spørsmål. Du må begynne å stille spørsmål til deg selv om deg selv heller. Hva får dette deg til å føle? Hvor gjør det vondt? Det som får meg til å føle vondt er tanken på alt som har vært har mest sannsynlig bare vært en vits for han. Turene vi hadde til DK og hytta hans, bare oss. Koste oss, kranglet litt i begynnelsen fordi han var redd for å miste meg. 3 mnd har jeg brukt på han og enda litt til. Det gjør vondt også at han gjorde alt så fort. Hvorfor? Skrev med han igår og vi har egentlig avtalt et treff neste helg (dumt ja, men jeg vil samtidig), så Jeg skrev igår om jeg kunne vite status til uka, om han rett og slett har tenkt å date nå ihelga. Jeg har en følelse på at han allerede har truffet ny😔 Da skrev han " Sier ifra om status til uka for å se om vi kan treffes neste helg, kos deg😉" Da vil det si at han treffer ei nå for å se hvordan det går. Men.. Jeg har planlagt alt. Om han sier "beklager men dater ei ny ei" så vil jeg vise min skuffelse og si at han tar lett på ting og jeg har vært null for han. Om han vil treffes så vil jeg si vi kan treffes på kaffe og ikke mer. Jeg vil ikke ødelegge meg mer. Gråter idag også over dette. Tanken på at han har sex med ei annen ei er til å kaste opp av. 😟 Anonymkode: ffe34...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:48 #48 Del Skrevet i går, 13:48 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det som får meg til å føle vondt er tanken på alt som har vært har mest sannsynlig bare vært en vits for han. Turene vi hadde til DK og hytta hans, bare oss. Koste oss, kranglet litt i begynnelsen fordi han var redd for å miste meg. 3 mnd har jeg brukt på han og enda litt til. Det gjør vondt også at han gjorde alt så fort. Hvorfor? Skrev med han igår og vi har egentlig avtalt et treff neste helg (dumt ja, men jeg vil samtidig), så Jeg skrev igår om jeg kunne vite status til uka, om han rett og slett har tenkt å date nå ihelga. Jeg har en følelse på at han allerede har truffet ny😔 Da skrev han " Sier ifra om status til uka for å se om vi kan treffes neste helg, kos deg😉" Da vil det si at han treffer ei nå for å se hvordan det går. Men.. Jeg har planlagt alt. Om han sier "beklager men dater ei ny ei" så vil jeg vise min skuffelse og si at han tar lett på ting og jeg har vært null for han. Om han vil treffes så vil jeg si vi kan treffes på kaffe og ikke mer. Jeg vil ikke ødelegge meg mer. Gråter idag også over dette. Tanken på at han har sex med ei annen ei er til å kaste opp av. 😟 Anonymkode: ffe34...a50 Men herregud da, han har jo allerede sagt at han skal begynne date igjen... Han har sagt at han skal date andre, og at han ønsker knulle deg i mellomtiden. Hvor tydelig må han være egentlig? Må han presentere deg for de nye datene før du skjønner at det er slutt, han har gått videre, og han kun er ute etter ett lett tilgjengelig knull hos deg?? Hvorfor skal du pine deg selv med å vente til han trykker det opp i ansiktet på deg? Anonymkode: da127...0fb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet i går, 14:28 #49 Del Skrevet i går, 14:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som får meg til å føle vondt er tanken på alt som har vært har mest sannsynlig bare vært en vits for han. Turene vi hadde til DK og hytta hans, bare oss. Koste oss, kranglet litt i begynnelsen fordi han var redd for å miste meg. 3 mnd har jeg brukt på han og enda litt til. Det gjør vondt også at han gjorde alt så fort. Hvorfor? Skrev med han igår og vi har egentlig avtalt et treff neste helg (dumt ja, men jeg vil samtidig), så Jeg skrev igår om jeg kunne vite status til uka, om han rett og slett har tenkt å date nå ihelga. Jeg har en følelse på at han allerede har truffet ny😔 Da skrev han " Sier ifra om status til uka for å se om vi kan treffes neste helg, kos deg😉" Da vil det si at han treffer ei nå for å se hvordan det går. Men.. Jeg har planlagt alt. Om han sier "beklager men dater ei ny ei" så vil jeg vise min skuffelse og si at han tar lett på ting og jeg har vært null for han. Om han vil treffes så vil jeg si vi kan treffes på kaffe og ikke mer. Jeg vil ikke ødelegge meg mer. Gråter idag også over dette. Tanken på at han har sex med ei annen ei er til å kaste opp av. 😟 Anonymkode: ffe34...a50 Hvorfor vil du treffe han igjen når han får deg til å føle deg som en vits? Stå opp for deg selv nå. Slett og blokker. Ikke si ett ord mer til denne mannen. Æsj så ekkel han er. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #50 Del Skrevet i går, 14:31 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor er du så opptatt av han istedenfor å ta tak i dine egne problemer? Anonymkode: 80a20...cf8 Dette er vel heller normalen enn unormalen for kvinner? Anonymkode: 8b6ba...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:22 #51 Del Skrevet i går, 19:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er vel heller normalen enn unormalen for kvinner? Anonymkode: 8b6ba...c12 Tror det gjelder denne TS spesielt, det er på repeat og det er poengløst å komme med gode råd hvilket er trist. Anonymkode: 534b5...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #52 Del Skrevet 22 timer siden Ha litt selvrespekt for deg selv og blokker fyren. Jeg blir helt svett av å lese tråden. Gråt helt til tårene tar slutt og reise deg opp igjen. Anonymkode: 44b58...c54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #53 Del Skrevet 22 timer siden Hadde aldri giddet å truffet ham, ikke engang for en kopp kaffi. Han leker med deg, og du står klar, som en nikkedukke. Frys ham ut av livet ditt, og ha selvrespekt. Anonymkode: a321b...9d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #54 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde aldri giddet å truffet ham, ikke engang for en kopp kaffi. Han leker med deg, og du står klar, som en nikkedukke. Frys ham ut av livet ditt, og ha selvrespekt. Anonymkode: a321b...9d6 Jeg skal det for makan til dritsekk han er. Fått meg til å tenke på at han helt sikkert er tilbake til eksen som han pratet mye stygt om. Hun var visst oversjalu og kontrollerende. (Han var så glad for at jeg ikke var det) De var sammen i over 2år bare 5 mnd før meg og han begynte. Virket som en slags hevn eller noe, ville vise seg hand i hand med meg på butikkene i nærheten av der hun bodde. Kan jeg bare ha vært en tilfeldig offer? Anonymkode: ffe34...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #55 Del Skrevet 11 timer siden Kanskje det ikke handler om deg i det hele tatt. Kanskje du ikke var hans type allikevel. Men du vet ikke, å da begynner fantasien å løpe løpsk Mange som tar sats og hopper i det med hele seg uten at det trenger å være kalkulert psyko oppførsel Anonymkode: 54e26...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 11 timer siden #56 Del Skrevet 11 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal det for makan til dritsekk han er. Fått meg til å tenke på at han helt sikkert er tilbake til eksen som han pratet mye stygt om. Hun var visst oversjalu og kontrollerende. (Han var så glad for at jeg ikke var det) De var sammen i over 2år bare 5 mnd før meg og han begynte. Virket som en slags hevn eller noe, ville vise seg hand i hand med meg på butikkene i nærheten av der hun bodde. Kan jeg bare ha vært en tilfeldig offer? Anonymkode: ffe34...a50 Men hvordan i alle dager kunne du falle for denne mannen?? Hvis en mann hadde ønsket å gå hånd i hånd i eksen sitt nabolag for å vise henne, så hadde jeg fått tidenes verste turnoff og aldri sett meg tilbake. Han er jo en skikkelig ekling! Endret 11 timer siden av Maggi2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #57 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje det ikke handler om deg i det hele tatt. Kanskje du ikke var hans type allikevel. Men du vet ikke, å da begynner fantasien å løpe løpsk Mange som tar sats og hopper i det med hele seg uten at det trenger å være kalkulert psyko oppførsel Anonymkode: 54e26...fc0 Her er det flere faktorer som varsler rødt. Det er ikke bare det at han gjorde det slutt. Det er tiden før også. Han begynte forholdet med å ville bruke masse tid på meg, kjøpte blomster og vartet meg opp. Han ville teste ut flere ting som skulle få han til å se flere sider. Da han begynte å oppføre seg ner merkelig og begynte å prate om ekser og andre damer så spurte jeg om det var noe med oss to/eller meg. Det var det ikke sa han. Lå med meg og sa han elsket meg Helgen før han gjorde det slutt ville han også ha mye sex og sa han elsket meg. Så gjør han det brått slutt og topper med at det ikke gjør han noen ting. Jeg kunne aldri gitt så mye til en person om jeg ikke mente det. Han har holdt meg for narr lenge... Det er ikke en god følelse. Etterpå dater han bare med ei gang som at jeg bare er og har vært luft. Anonymkode: ffe34...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #58 Del Skrevet 1 time siden Det er veldig trist å høre hvordan denne mannen har behandlet deg. Men dessverre så må vi voksne børste det av oss og fjerne oss VEKK fra slike mennesker som han. Se på det som en idiot som var en stor drittsekk, men at du kom deg bort raskt! Please du må slette fjerne blokke og komme deg bort! Ta vare på deg 💖 Anonymkode: 9d4b1...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #59 Del Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er det flere faktorer som varsler rødt. Det er ikke bare det at han gjorde det slutt. Det er tiden før også. Han begynte forholdet med å ville bruke masse tid på meg, kjøpte blomster og vartet meg opp. Han ville teste ut flere ting som skulle få han til å se flere sider. Da han begynte å oppføre seg ner merkelig og begynte å prate om ekser og andre damer så spurte jeg om det var noe med oss to/eller meg. Det var det ikke sa han. Lå med meg og sa han elsket meg Helgen før han gjorde det slutt ville han også ha mye sex og sa han elsket meg. Så gjør han det brått slutt og topper med at det ikke gjør han noen ting. Jeg kunne aldri gitt så mye til en person om jeg ikke mente det. Han har holdt meg for narr lenge... Det er ikke en god følelse. Etterpå dater han bare med ei gang som at jeg bare er og har vært luft. Anonymkode: ffe34...a50 Og enda så vil du fortsette å ligge med han.. Anonymkode: 80a20...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå