Gå til innhold

Slutt med kjæresten, nå treffes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Huff, dette jeg fryktet da jeg fikk roser på døren. Jeg sa det til og med til han at jeg fryktet dette. Vi skulle reise til Spania i sommer, billetten var bestilt av han. Den måtte avbestilles. Vi hadde planer om å flytte sammen. Jeg ble sjokkert da han plutselig ikke ville mer! Syntes det var for tynt det han sa, vi var forskjellige. Er det rart jeg blir forvirret? 

Nei vil igrunnen ikke være det. Lyst å se ei gang bare... 

Anonymkode: ffe34...a50

Flytte sammen FØR man finner ut av om man er "for forskjellige" eller ei??

Kjære vene hvordan har du klart å gå med på dette her??

Når sånn kommer på bordet ila de første månedene, snur man og løper!

Anonymkode: 25709...ebd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flytte sammen FØR man finner ut av om man er "for forskjellige" eller ei??

Kjære vene hvordan har du klart å gå med på dette her??

Når sånn kommer på bordet ila de første månedene, snur man og løper!

Anonymkode: 25709...ebd

Ja det er helt tullerusk, ihvertfall når det er barn involvert.

Anonymkode: 80a20...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en tufs!!! 

Han her må du kutte kontakten med tvert. Han håper du er så hektet at du finner deg i all mulig dårlig oppførsel i håp om å få tilbake det dere hadde før. Fy f.. for en lusen ting å gjøre! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (1 time siden):

Fy søren for en tufs!!! 

Han her må du kutte kontakten med tvert. Han håper du er så hektet at du finner deg i all mulig dårlig oppførsel i håp om å få tilbake det dere hadde før. Fy f.. for en lusen ting å gjøre! 

Det verste er at han sier at han var så betatt i begynnelsen at han var villig til å prøve alt. Så fant han ut etter 3nnd at vi ikke var helt like men tiltrekning og lyst var der. Har han fra dag en lurt meg? Hatt et mål om å gå fra etter 3mnd for så få meg hektet videre? Hva med familien min han ville hilse på da, er alt bare skuespill? Da kan han aldri klare å få seg dame. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det verste er at han sier at han var så betatt i begynnelsen at han var villig til å prøve alt. Så fant han ut etter 3nnd at vi ikke var helt like men tiltrekning og lyst var der. Har han fra dag en lurt meg? Hatt et mål om å gå fra etter 3mnd for så få meg hektet videre? Hva med familien min han ville hilse på da, er alt bare skuespill? Da kan han aldri klare å få seg dame. 

Jupp, lovebombing har ingenting med kjærlighet å gjøre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jupp, lovebombing har ingenting med kjærlighet å gjøre.

Men er dette lovebombing da eller var han faktisk forelsket i begynnelsen? 

Hvorfor? Ser på alt som en vits for han. Utrolig... Vi møttes igår for prat og det ble litt kos🙈 det er vanskelig men ser han er veldig tiltrukket av meg. Etter dette ble han litt stille, han tok også sin sivil status på som singel. Den tok vi begge privat rett etterpå. Hvorfor gjør han dette? Jeg som sa til han at det var fint vi ikke tok på singel status nå, også gjør han det med en gang... 

Han slettet meg også plutselig på snap for 2uker siden. Er dette virkelig råttent gjort? Aldri opplevd lignende 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han har ikke fått pult så mange andre som han tenkte da han dumpet deg....så han kontakter deg pga lite puling. 

Så lenge du er fullstendig klar over dette; gjør hva du vil.

Ps det blir aldri dere

Anonymkode: ac421...bb6

Helt riktig! 

Anonymkode: 88857...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Forferdelig vondt er det uansett❤️

Vi vet ikke om han var forelsket eller ikke. Det kan hende at han bare så virkelig ønsket å gå all inn at han ikke kjente godt nok etter. Så når ting roet seg litt så kjente han på at det var helt feil for han likevel. 

Jeg tror mange som er playere ikke gidder å holde på så lenge som dette, at de gir seg så fort de er i mål. 

Jeg tror det er mer at han har lurt seg selv til å tro det er sånn forhold skal være, eller at det er sånn en pang start han egentlig ønsker seg fordi han tror det er magisk, men når det ikke er ekte og han driver å lyver til seg selv så blir kontrasten mellom løgnen han lever og virkeligheten for stor på ett tidspunkt. 

Hvor lenge han har løyet til deg er det ingen som vet, knapt nok han selv tipper jeg. 

Det spiller egentlig ingen rolle hvorfor, poenget er det samme, for en fullstendig råtten ting å gjøre mot ett annet menneske! 

Det er helt naturlig å lete etter svar, hvorfor gjorde han dette? Burde jeg skjønt det? Var det tegn? 

Du leter etter svar sånn at du ikke skal komme opp i en slik situasjon igjen, det er hjernen din som prøver å beskytte deg, men du får ikke svar på akkurat dette. 

Men du kan prøve å bytte ut «hvorfor…», med «jeg liker ikke når…»

Ett siste råd, ikke treff han igjen nå. Slett, blokker og pass på deg selv ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tegnene er der, men du vil ikke se. 🚩🚩🚩

Han er i minste fall egoistisk og leker med deg og dine følelser.

Anonymkode: f7d50...13b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor? Ser på alt som en vits for han. Utrolig... Vi møttes igår for prat og det ble litt kos🙈 det er vanskelig men ser han er veldig tiltrukket av meg. Etter dette ble han litt stille, han tok også sin sivil status på som singel. Den tok vi begge privat rett etterpå. Hvorfor gjør han dette? Jeg som sa til han at det var fint vi ikke tok på singel status nå, også gjør han det med en gang... 

Han slettet meg også plutselig på snap for 2uker siden. Er dette virkelig råttent gjort? Aldri opplevd lignende 😔

Det har jo ingen ting å si om han var forelsket eller ikke, han er åpenbart ikke forelsket nå. Han er slem, egoistisk og gjør tin han vet vil såre deg. Du kommer til å bli mer og mer såret for hver gang du trefer han. Håper du greier å ta vare på deg selv og si nei i fremtiden. Neste gang han blir kåt, må du huske på at han ikke vil deg noe gått. Du fortjener noen som bryr seg om deg!!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (17 minutter siden):

Det har jo ingen ting å si om han var forelsket eller ikke, han er åpenbart ikke forelsket nå. Han er slem, egoistisk og gjør tin han vet vil såre deg. Du kommer til å bli mer og mer såret for hver gang du trefer han. Håper du greier å ta vare på deg selv og si nei i fremtiden. Neste gang han blir kåt, må du huske på at han ikke vil deg noe gått. Du fortjener noen som bryr seg om deg!!!

Ja jeg skjønner. I forholdet var han så opptatt at jeg bare skulle være hans, han ville gjøre alt med meg. Nå har det gått over til at han er ekstremt tiltrukket av meg, lyst å spise meg opp som han sier fordi jeg er så fin. Blir vanskelig for meg å tro at han i det hele tatt har hatt så sterke følelser for meg, når han nå så lett kan gå videre. Er glad jeg ikke var lengre med han men må si at disse tre mnd var nok til at jeg fikk en skikkelig kjærlighetssorg. 

Det at han ikke har fått så mange andre som han trodde, er bare egentlig bra. Han er på min ligasv utseende, om ikke under, så han skulle bare visst. Jegfår meg nok en bedre enn han ❤️🙏😉

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får lese deg opp på lovebombing så forstår du mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja jeg skjønner. I forholdet var han så opptatt at jeg bare skulle være hans, han ville gjøre alt med meg. Nå har det gått over til at han er ekstremt tiltrukket av meg, lyst å spise meg opp som han sier fordi jeg er så fin. Blir vanskelig for meg å tro at han i det hele tatt har hatt så sterke følelser for meg, når han nå så lett kan gå videre. Er glad jeg ikke var lengre med han men må si at disse tre mnd var nok til at jeg fikk en skikkelig kjærlighetssorg. 

Det at han ikke har fått så mange andre som han trodde, er bare egentlig bra. Han er på min ligasv utseende, om ikke under, så han skulle bare visst. Jegfår meg nok en bedre enn han ❤️🙏😉

Dette er verre enn jeg trodde, jeg tror det beste du kan gjøre nå er å forsvinne ut av livet hans! Med selvrespekt i behold, tro meg du vil være så glad for det i ettertid når du kan få forbi han med hodet hevet. 

Anonymkode: 9d4b1...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Dette er verre enn jeg trodde, jeg tror det beste du kan gjøre nå er å forsvinne ut av livet hans! Med selvrespekt i behold, tro meg du vil være så glad for det i ettertid når du kan få forbi han med hodet hevet. 

Er det verre? 

Er så vanskelig å vite om han bevisst gjorde dette eller om han faktisk var helt stup forelsket. Han tar ekstremt kjappe avgjørelser med alt og er veldig spontan av seg. Han sa til meg at han kom til å date nå fremover men skulle si det til meg om det. Han håpet samtidig at vi fikk en ny sjans, å kose enda mer. 

Jeg håper han sliter med å finne en date som passer han. Hvorfor skal ha ha det så enkelt hele tiden. Sitter garantert flere såret damer etter han. 

Før meg datet han flere uten å bli sammen med de. Han hadde visst valgt meg foran to av de andre han datet. Så jeg følte meg nok eksra unik da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Etter det ble slutt har vi fortsatt hatt litt kontakt. Jeg nevnte noe om en kompis/venn fra barndommen som skulle hit på besøk rett før det ble slutt, å har tenkt lenge på om det var noe han ikke taklet?

Hvor skulle denne kompisen sove? I senga di? 

Hvis ikke, er det greit at du oppdager sjalusien hans før det blir for alvorlig. Og nå vil han bare ha deg "på gress" og holde deg varm. Manipulerende og ustabil mann. Hold deg unna. 

Anonymkode: f8bcf...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De som er rarest av alt, er et dere er så gamle som dere er.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det verre? 

Er så vanskelig å vite om han bevisst gjorde dette eller om han faktisk var helt stup forelsket. Han tar ekstremt kjappe avgjørelser med alt og er veldig spontan av seg. Han sa til meg at han kom til å date nå fremover men skulle si det til meg om det. Han håpet samtidig at vi fikk en ny sjans, å kose enda mer. 

Jeg håper han sliter med å finne en date som passer han. Hvorfor skal ha ha det så enkelt hele tiden. Sitter garantert flere såret damer etter han. 

Før meg datet han flere uten å bli sammen med de. Han hadde visst valgt meg foran to av de andre han datet. Så jeg følte meg nok eksra unik da. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette går aldri bra. 

Anonymkode: f8bcf...688

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Han har jo bare spilt et spill og kommet med store ord, future faking ved å prate om reise sammen og å møte hverandres familier. Emosjonelt er han ikke mer enn 15 år, og han oppfører seg som en ustabil pubertal drittunge med litt penger. 

Anonymkode: 689ac...466

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man er jo "mester manipulator" på skalaen narsissist/psykopat! Løp og se deg aldri tilbake igjen!

Anonymkode: cddda...625

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS, du er veldig opptatt av han, men stiller lite spørsmål ved hvorfor du synes denne oppførselen er grei. Hvorfor du fortsatt vil kose med en mann som har såret deg så, som sier rett ut at han ikke vil ha deg som noe annet enn ett varmt leketøy. Hvorfor finner du deg i det? Det er jo spørsmålet her.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trek skrev (2 timer siden):

Men TS, du er veldig opptatt av han, men stiller lite spørsmål ved hvorfor du synes denne oppførselen er grei. Hvorfor du fortsatt vil kose med en mann som har såret deg så, som sier rett ut at han ikke vil ha deg som noe annet enn ett varmt leketøy. Hvorfor finner du deg i det? Det er jo spørsmålet her.

Ganske enkelt, hun er ikke glad i seg selv. Ikke jobbet med seg selv og er ikke trygg og selvsikker. Hun trenger å ta en pause fra menn og bli mer trygg i å være alene og sette grenser. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...