AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hatt to ordentlige kjipe uker. Kjæresten min gjennom 3,5 mnd, ikke lenge, men lenge nok til å gruble og savne. Han stormet meg med roser andre dagen vi ble kjent. Tok meg med på spa og vi ble skikkelig forelsket. Endte opp som kjærester kun 2 uker etter. Jeg har aldri hatt så intens kjærlighet (forelskelse før). Da vi ble sammen også så erobret han meg, ga meg komplimenter og alt virket tilsynelatende bra. Så kom hverdagen, mye jobb for hans del. Han ble mye sliten og orket mindre å treffe meg. Vi var på tur til DK helga før han gjorde det brått slutt. På turen sa han at han var veldig glad i meg. Etter det ble slutt har vi fortsatt hatt litt kontakt. Jeg nevnte noe om en kompis/venn fra barndommen som skulle hit på besøk rett før det ble slutt, å har tenkt lenge på om det var noe han ikke taklet? Han sa han gjorde det slutt av helt andre grunner. Nå i ettertid vil han treffe meg for å ha sex med meg, jeg er fortsatt veldig svak for han. Hva skjer med han her? Er jeg null og nada? Mannen er 44 og jeg 35 Anonymkode: ffe34...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Var dere kjærester? Hørtes mer som en kort affære. Hva sa han til deg om forholdet og framtiden? Anonymkode: 01be7...ff6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Høres mer ut som lovebombing og hekt, og nå vil han ha deg som tilgjengelig FF. Anonymkode: cddda...625 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres mer ut som lovebombing og hekt, og nå vil han ha deg som tilgjengelig FF. Anonymkode: cddda...625 Enig! Sånn type oppførsel er kjent Anonymkode: 9d129...869 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Klarer du fortsette møte han å ha sex, og fullt ut akseptere at det ikke er ett kjærlighetsforhold? Ingen roser, ingen spa, ingen kjærlighetserklæringer, ingen forpliktelser om jevnlig kontakt, ingen god morgen eller god natt meldinger, kun sex? Er det greit for deg å møte han kanskje annenhver helg for sex, og ikke ha noe særlig kontakt ellers? Anonymkode: da127...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Han har ikke fått pult så mange andre som han tenkte da han dumpet deg....så han kontakter deg pga lite puling. Så lenge du er fullstendig klar over dette; gjør hva du vil. Ps det blir aldri dere Anonymkode: ac421...bb6 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Huff, dette jeg fryktet da jeg fikk roser på døren. Jeg sa det til og med til han at jeg fryktet dette. Vi skulle reise til Spania i sommer, billetten var bestilt av han. Den måtte avbestilles. Vi hadde planer om å flytte sammen. Jeg ble sjokkert da han plutselig ikke ville mer! Syntes det var for tynt det han sa, vi var forskjellige. Er det rart jeg blir forvirret? Nei vil igrunnen ikke være det. Lyst å se ei gang bare... Anonymkode: ffe34...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høres mer ut som lovebombing og hekt, og nå vil han ha deg som tilgjengelig FF. Anonymkode: cddda...625 Dette. Anonymkode: 80a20...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff, dette jeg fryktet da jeg fikk roser på døren. Jeg sa det til og med til han at jeg fryktet dette. Vi skulle reise til Spania i sommer, billetten var bestilt av han. Den måtte avbestilles. Vi hadde planer om å flytte sammen. Jeg ble sjokkert da han plutselig ikke ville mer! Syntes det var for tynt det han sa, vi var forskjellige. Er det rart jeg blir forvirret? Nei vil igrunnen ikke være det. Lyst å se ei gang bare... Anonymkode: ffe34...a50 Herrelifred for en ustabil mann! Bare vær glad han gjorde det slutt. Anonymkode: 9eb1b...314 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Det kan ha gjort han usikker ja. Anonymkode: bab51...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Fy søren for en idiot. Vær glad du er kvitt han. Vær sterk ikke ligg med han!! Anonymkode: 9d4b1...dda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Høres ut som en jeg holdt på med. Skikkelig lovebombing, så lå vi sammen og så ble det ikke så mye mer. Når jeg spurte om vi skulle treffes måtte han heller rydde huset (!). Han fant seg ei ny mens vi var på flørter'n, men sendte meldinger over et år etterpå for å prøve å holde meg varm. Det funka ikke og jeg fant i tillegg ut i ettertid at han nok har hatt seg med halve byen, så føler meg skikkelig ekkel og regner med han er oppskriften på HPV... Han er 44 og begynner på S. Anonymkode: b96da...ad5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Herrelifred for en ustabil mann! Bare vær glad han gjorde det slutt. Anonymkode: 9eb1b...314 Jeg er usikker på om jeg vil ligge med han eller ikke, føler jeg vil se hvordan det er. Jeg oppløst i tårer sist jeg så han men vil vise han nå to uker etter at jeg går rakrygget videre, pluss at jeg får se han og rett og slett få mannen min litt "tilbake" igjen før vi går til hvert vårt igjen. Jeg vet det ikke blir oss og jeg vet han er sikker på sitt valg. Men hvorfor vil han forsatt ligge med meg? NB : han var ikke typen som lå rundt da vi var sammen. Jeg stolte på han hver dag. Han gjorde meg trygg. Bare Så ufattelig vondt å bli forlatt så plutselig. Burde man ikke gi et lite forvarsel ihverfall? Ikke si hvor glad han var i meg - på turen vi var på. Anonymkode: ffe34...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres ut som en jeg holdt på med. Skikkelig lovebombing, så lå vi sammen og så ble det ikke så mye mer. Når jeg spurte om vi skulle treffes måtte han heller rydde huset (!). Han fant seg ei ny mens vi var på flørter'n, men sendte meldinger over et år etterpå for å prøve å holde meg varm. Det funka ikke og jeg fant i tillegg ut i ettertid at han nok har hatt seg med halve byen, så føler meg skikkelig ekkel og regner med han er oppskriften på HPV... Han er 44 og begynner på S. Anonymkode: b96da...ad5 Han har ikke fornavn på S nei. Godt var det. Synd å høre det med deg.. Ikke noe godt. Anonymkode: ffe34...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er usikker på om jeg vil ligge med han eller ikke, føler jeg vil se hvordan det er. Jeg oppløst i tårer sist jeg så han men vil vise han nå to uker etter at jeg går rakrygget videre, pluss at jeg får se han og rett og slett få mannen min litt "tilbake" igjen før vi går til hvert vårt igjen. Jeg vet det ikke blir oss og jeg vet han er sikker på sitt valg. Men hvorfor vil han forsatt ligge med meg? NB : han var ikke typen som lå rundt da vi var sammen. Jeg stolte på han hver dag. Han gjorde meg trygg. Bare Så ufattelig vondt å bli forlatt så plutselig. Burde man ikke gi et lite forvarsel ihverfall? Ikke si hvor glad han var i meg - på turen vi var på. Anonymkode: ffe34...a50 Fordi han er kåt, og vet at han har deg rundt lillefingeren, han har lovenombet deg og oppnådd akkurat det han ønsket å oppnå. Anonymkode: 80a20...cf8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Kom deg bort. Ikke svar han mer, han kommer til å være enda mer på da, men dette er ikke en mann å investere i. Anonymkode: 52853...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er usikker på om jeg vil ligge med han eller ikke, føler jeg vil se hvordan det er. Jeg oppløst i tårer sist jeg så han men vil vise han nå to uker etter at jeg går rakrygget videre, pluss at jeg får se han og rett og slett få mannen min litt "tilbake" igjen før vi går til hvert vårt igjen. Jeg vet det ikke blir oss og jeg vet han er sikker på sitt valg. Men hvorfor vil han forsatt ligge med meg? NB : han var ikke typen som lå rundt da vi var sammen. Jeg stolte på han hver dag. Han gjorde meg trygg. Bare Så ufattelig vondt å bli forlatt så plutselig. Burde man ikke gi et lite forvarsel ihverfall? Ikke si hvor glad han var i meg - på turen vi var på. Anonymkode: ffe34...a50 Det blir ikke lettere av å ligge med han, tvert om det kommer til å gjøre brudet vondere. Så er det ekstremt slemt av han å utnyte følelsene dine på denne måtten! Han vet du vil noe mer, og bryr seg ikke om hvordan du føller deg så lenge han får sex. Det er fordi han er en egoistisk drit som ikke bryr seg om noe annet en utløsning. Du fortjener så mye bedre og han fortjener ikke deg!!! Bli sint!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er usikker på om jeg vil ligge med han eller ikke, føler jeg vil se hvordan det er. Jeg oppløst i tårer sist jeg så han men vil vise han nå to uker etter at jeg går rakrygget videre, pluss at jeg får se han og rett og slett få mannen min litt "tilbake" igjen før vi går til hvert vårt igjen. Jeg vet det ikke blir oss og jeg vet han er sikker på sitt valg. Men hvorfor vil han forsatt ligge med meg? NB : han var ikke typen som lå rundt da vi var sammen. Jeg stolte på han hver dag. Han gjorde meg trygg. Bare Så ufattelig vondt å bli forlatt så plutselig. Burde man ikke gi et lite forvarsel ihverfall? Ikke si hvor glad han var i meg - på turen vi var på. Anonymkode: ffe34...a50 Fordi han er kåt og ønsker sex uten forpliktelser, og har ett håp om at du kommer løpende når han knipser. Han har spilt ett spill, og fått deg hektet, så han nå kan bruke deg som han vil... Du er villig og tilgjengelig, så han kan få tømt seg når han vil, og slipper bruke tid på deg utenom sexen... Anonymkode: da127...0fb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Ikke fall for fristelsen til å ha sex med han… Det er bare ødeleggende for deg når du egentlig skulle ønske du hadde en som elsket deg… Ikke la han gjøre det mot deg, ikke la deg bruke på den måten… Hvis du faktisk vil ha sex uten følelser må du finne deg en annen enn han her å ha sex med. Han er skadelig for deg å ha som ff, fordi innerst inne hadde du et håp om noe mer fra ham. Anonymkode: 9b6de...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hatt to ordentlige kjipe uker. Kjæresten min gjennom 3,5 mnd, ikke lenge, men lenge nok til å gruble og savne. Han stormet meg med roser andre dagen vi ble kjent. Tok meg med på spa og vi ble skikkelig forelsket. Endte opp som kjærester kun 2 uker etter. Jeg har aldri hatt så intens kjærlighet (forelskelse før). Da vi ble sammen også så erobret han meg, ga meg komplimenter og alt virket tilsynelatende bra. Så kom hverdagen, mye jobb for hans del. Han ble mye sliten og orket mindre å treffe meg. Vi var på tur til DK helga før han gjorde det brått slutt. På turen sa han at han var veldig glad i meg. Etter det ble slutt har vi fortsatt hatt litt kontakt. Jeg nevnte noe om en kompis/venn fra barndommen som skulle hit på besøk rett før det ble slutt, å har tenkt lenge på om det var noe han ikke taklet? Han sa han gjorde det slutt av helt andre grunner. Nå i ettertid vil han treffe meg for å ha sex med meg, jeg er fortsatt veldig svak for han. Hva skjer med han her? Er jeg null og nada? Mannen er 44 og jeg 35 Anonymkode: ffe34...a50 Han love bombet deg, fikk deg hektet og vil nå beholde deg som elskerinne. En meget kjent manøver. Og vil du virkelig leve med noe så ustabilt fra en voksen mann?? Går fra ukjent til stormene til slutt til sex på null komma niks. Huff å huff, kom deg vekk. Anonymkode: 25709...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå