AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Kort sagt er foreldrene mine veldig, nesten ekstremt religiøse, og jeg er det stikk motsatte. De forventer at jeg skal være akkurat som dem, og praktisere noe jeg ikke fikk et valg i. I dag sier moren min at hun er veldig skremt og redd på min vegne, fordi hun tror ikke jeg skal rekke paradiset, og at jeg heller skal brenne i helvete. Bare fordi jeg "ikke kan mye om religionen" og ikke er interessert i å praktisere den. Opplever noen andre det samme her? Hvordan forholder man seg til slike foreldre? Anonymkode: ab94b...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Det er jo forståelig at hun engster seg for deg. Du kan velge å tolke det som et uttrykk for kjærlighet. Ellers varierer det jo mye hvordan man forholder seg. Personlig ville jeg unngått temaet mest mulig, levd som jeg ønsket og når det tas opp gjentatt til det kjedsommelige at "jeg er voksen og velger selv." Anonymkode: 6010f...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg personlig hadde holdt avstand om mine foreldre var så hjernevasket. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Du får si til de at de har to valg: enten å respektere at du ikke har samme nivå av religiøsitet som de og at dere ikke skal snakke om religion, eller at du må begrense kontakten med de. Anonymkode: 94c69...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå