AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Begynte på det denne syklusen. Googler litt og leser at noen får beskjed om en pausemåned mellom hver kur - er det vanlig? Det fikk ikke jeg beskjed om. Leser at noen går på Letrozol i 2/3 måneder så mister de eggløsning pga. Letrozol, at de blir immune. Stemmer det? Det sa heller ikke gynekologen noe om til meg. Anonymkode: 4ffa9...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden (endret) . Endret 5 timer siden av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg brukte det nesten vær mnd . Pcos. Men hør med gynekolog din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (47 minutter siden): Jeg brukte det nesten vær mnd . Pcos. Men hør med gynekolog din Han sa at jeg bare skulle bruke det, enkel dose i tre måneder. Så evt. øke dose. Ble du gravid? Anonymkode: 4ffa9...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Nei, man blir ikke immun. Man kan gå rett på ny runde hvis man tar graviditetstest og er sikker på at man ikke er gravid. Pausemåned er nettopp for å sikre at folk ikke tar letrozol mens de er gravid, men er man sikker på at man ikke er det trenger man ikke pausemåned. Jeg tok først enkel dose og fikk EL på syklusdag 25 eller noe sånt. Tok så dobbel dose (CD4-9, så 6 dager) og fikk EL rundt syklusdag 17, men østrogenstigningen min i forkant av EL var nok likevel for svak til at det ble en god eggløsning. Kunne se det ved at CB monitor viste "høy" i 5 dager før EL når den egentlig i snitt skal være på 2 dager. Spurte gyn om dette og fikk svar på at dette ikke er forsket på. Så tok jeg trippel dose etter 7 måneder med dobbel dose, fikk østrogenstigning som var mye mer kraftig og varte i bare 2 dager før EL og ble gravid på første runde med det. Anonymkode: ffc47...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han sa at jeg bare skulle bruke det, enkel dose i tre måneder. Så evt. øke dose. Ble du gravid? Anonymkode: 4ffa9...989 Ja etter 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Er mannen sjekket ut? Jeg gikk på den i 7 måneder, før vi selv tok initativ til test. (etter at gyn mente det var unødvendig). Og gjett hvor det også var problemer... Anonymkode: b3cdd...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er mannen sjekket ut? Jeg gikk på den i 7 måneder, før vi selv tok initativ til test. (etter at gyn mente det var unødvendig). Og gjett hvor det også var problemer... Anonymkode: b3cdd...545 Ja. Formen på de er «litt rare». Scorer 4/5 på form - ut i fra hva vi skjønte. Skulle prøve litt selv først fikk vi beskjed om. Anonymkode: 4ffa9...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Formen på de er «litt rare». Scorer 4/5 på form - ut i fra hva vi skjønte. Skulle prøve litt selv først fikk vi beskjed om. Anonymkode: 4ffa9...989 Ville mulig vurdert en second opinion. Å gå på relativt sterke hormoner i 7 måneder var ikke veldig behagelig, og ødela også en del inn mot første ICSI. Er dessverre alt for mange gyn/leger som fortsatt nedprioriterer kvinner, og ser på infertilitet som et kvinneproblem. Anonymkode: b3cdd...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ville mulig vurdert en second opinion. Å gå på relativt sterke hormoner i 7 måneder var ikke veldig behagelig, og ødela også en del inn mot første ICSI. Er dessverre alt for mange gyn/leger som fortsatt nedprioriterer kvinner, og ser på infertilitet som et kvinneproblem. Anonymkode: b3cdd...545 Hvordan ble hormonene/kroppen påvirket? Har ikke tenkt over at Letrozol er som et hormon. Hvordan ønska det ICSI? Anonymkode: 4ffa9...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan ble hormonene/kroppen påvirket? Har ikke tenkt over at Letrozol er som et hormon. Hvordan ønska det ICSI? Anonymkode: 4ffa9...989 Ødela mente jeg😊 Anonymkode: 4ffa9...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå