AnonymBruker Skrevet 6. mars #21 Del Skrevet 6. mars På grunn av vinterferie så har denne uka vært veldig stille, så vil si 2. Vanligvis er det 7-8. Men du kan forbanne deg på at om du har det travel, så ramler det inn vanskelige saker i tillegg som raskt gir utslag på skalaen. I en periode jobbet jeg konstant på 12. Førte til utbrenthet og sykemelding. Varslet sjefen lenge før, men ingen ting ble gjort for å avlaste. Anonymkode: 9792d...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 6. mars #22 Del Skrevet 6. mars Jobber som sykepleier på sengepost, og vil si i snitt mellom 6 og 8. Dagen går jevnt, mange dager er jeg ganske svett i luggen, men rekker (les: tar meg) alltid lunsj. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. mars #23 Del Skrevet 6. mars Mellom 8 og 10, Jobber i hjemmesykepleien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Del Skrevet 6. mars Hver dag varierer. De første timene i dag var det masse telefoner og stress for å få ferdig noe dokumentasjon, samtidig som jeg måtte følge halvveis med på en presentasjon. Leste på papirene mens jeg gikk til kaffemaskinen. Så har jeg sittet 3 timer med nettshopping, kg og skravlet med en venninne. Anonymkode: 6b4bc...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #25 Del Skrevet 6. mars 1 - Arbeidsdagen er en eneste lang pause kun avbrutt noen minutter her og der av småting. Jeg gjør aldri kjedelige ting hjemme som er online eller som kan tas med i veska. Slikt tar jeg med meg og gjør på jobb. Anonymkode: 2ce4b...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #26 Del Skrevet 6. mars Som oftest 9-10 , hjemmesykepleien. Anonymkode: 423bd...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #27 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): 10. Turnus 100 % hjemmetjenesten. Lønn 28 500 kr mnd etter skatt. 😒🙄🫤 Anonymkode: 7eb89...12b Jøss, har det roet seg i hjemmetjenesten? Da jeg jobbet der for tre år siden var det 12,5 av 10. 😂 Sykepleier, mellom 8 og 10 hver dag. Det hender det er 11, men det er heldigvis sjeldent. Anonymkode: c96db...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #28 Del Skrevet 6. mars Lærer på ungdomsskolen, stort sett 5/10 men av og til rolig og av og til helt kaos. Anonymkode: 6c6d6...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #29 Del Skrevet 6. mars 10, jobber i barneverntjenesten. Kan ikke huske sist jeg hadde tid til lunch 😅 Anonymkode: 5f061...33d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #30 Del Skrevet 6. mars 9. Jobber som psykolog på sykehus. Har en veldig tett timeplan med samtaler og møter. Har en del dokumentasjon, men mye må tas på kveldstid pga manglende tid på dagen. Føler ofte jeg løper fra det ene til det andre. Har ingen pauser utenom lunsj. Prøver å få tatt en lunsjpause, men må ofte spise på farten mellom to avtaler eller i andre møter. Liker jobben min, men syns det er alt for travelt. Går med konstant dårlig samvittighet for det jeg ikke rekker å gjøre. Får også stadig beskjed om å gjøre mer fra leder, men kapasiteten min er sprengt. Anonymkode: 67862...f2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #31 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor travelt har du det på jobb fra en skala fra 1-10. 1 - god tid til det du skal gjøre, kan fint ta kaffe/røykepauser nesten når du vil, blir enten mye nettsurfing eller skravling med kolleger i løpet av dagen. 10 - løper fra oppgave til oppgave igjennom dagen. Sjelden du rekker å ta pause. Og gjerne skriv hva du jobber med. Anonymkode: 0aaba...5b6 Enten en 1, eller 10, spaterapeut Anonymkode: 6ce99...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 6. mars #32 Del Skrevet 6. mars Varierer veldig. Jeg styrer kalenderen min mye selv, men du kan banne på de ukene jeg har bundet opp mye av kalendertiden min er de ukene det også kommer mye fra siden som brenner. Jobber som leder. Men snitt på 7 kanskje? Prioriterer å være mye synlig og tilgjengelig, og da rakner også effektiviteten på oppgaver siden jeg stadig avbrytes 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #33 Del Skrevet 6. mars Sykehjem. 8. Jævlig. Har sagt opp Anonymkode: 76748...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #34 Del Skrevet 6. mars 8 Jobber i 1.linje i staten. Ikke tid til pauser og nesten ikke lunsj Anonymkode: 0b4bf...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #35 Del Skrevet 6. mars 2 miljøterapeut i psykiatrien Anonymkode: 6dd7a...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #36 Del Skrevet 6. mars Jobber i et stort apotek. Absolutt 10 på skalaen. Anonymkode: f5c07...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #37 Del Skrevet 6. mars Gikk fra helse som konstant var 10, slutta å spise og gå på do. Så begynte jeg å jobbe på kontor i et selskap, hvor det på det mest intense var 2, i løpet av de 4 åra jeg har vært der. Anonymkode: 6e500...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #38 Del Skrevet 6. mars Legekontor. Helsesekretær. Noen dager 10. Aldri under 7 Anonymkode: 62e9a...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 6. mars #39 Del Skrevet 6. mars Varierende dager. Alltid noe å gjøre = ingen nettsurfing. Noen ganger løper jeg fra møte til møte mens jeg snakker i telefonen og har ingen tid til å spise. 8. Andre dager har jeg mulighet til å jobbe rolig og konsentrert med mine arbeidsoppgaver hele dagen, med tid for lunsj og kaffepauser. Vil si det er en 5 ettersom jeg hele tiden på jobbe på for å rekke alt. Jobber som rådgiver i en privat bedrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #40 Del Skrevet 6. mars Jobber i media. Veldig travel jobb. Det er sesongbasert da, og generelt bare varierende, noen ganger brenner det på dass i alle kanter mens det gjerne er stille i for eksempel fellesferien (ikke alltid da, det kan oppstå diverse behov og "kriser" da også). Selv når det er rolig så er det fremdeles mye jeg egentlig skulle gjort, men som går mer på motivasjon enn at det er deadlines. Men som oftest vil jeg si jeg ligger på 8-10. Noen ganger 15, dvs at jeg rekker ikke over alt i arbeidstiden og må jobbe overtid og helg, og fremdeles er det et par oppgaver jeg må si at jeg bare rett og slett ikke får gjort. Men traveltiden kompenseres av de stundene det er mindre å gjøre. Jeg har også blitt bedre til å si nei med årene. Oppgavene er det mange flere av enn det er timer i et liv. Jeg verdsetter dødtid, jeg kunne ikke ligget på 10 (+++) hele året, jeg gjorde det en periode og ble utbrent. Trenger variasjon. Trives best med tempo da, jeg hadde daua i en jobb som alltid var på 1-5. Heller travel enn å tvinne tommeltotter. Anonymkode: b8812...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå