AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Er det noen her som har tatt laser for å fjerne tatovering? Jeg har to (identiske) tatoveringer jeg har lyst å fjerne. Vil gjerne høre litt om folks opplevelser med dette. Hvor mange runder måtte du gjennom for å fjerne de? Blir de helt borte eller vil noe av tatoveringen være igjen? Og har det oppstått noen komplikasjoner eller noe? Vil gjerne høre folks mening og info om dette. Anonymkode: f68f1...885
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars Jeg har fjernet en på armen. Er noen år siden, men tror jeg hadde rundt 8 behandlinger. Tatoveringen er helt borte, men det er pigmentene også, så jeg hadde et ganske tydelig blekt "arr" i et par år. Nå har jeg fått noe pigment tilbake, så det er ikke fullt så synlig lenger, og uansett mye mindre synlig enn tatoveringen. Ingen komplikasjoner utover litt blemmer, men det er vanlig. Anonymkode: d4cd5...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har fjernet en på armen. Er noen år siden, men tror jeg hadde rundt 8 behandlinger. Tatoveringen er helt borte, men det er pigmentene også, så jeg hadde et ganske tydelig blekt "arr" i et par år. Nå har jeg fått noe pigment tilbake, så det er ikke fullt så synlig lenger, og uansett mye mindre synlig enn tatoveringen. Ingen komplikasjoner utover litt blemmer, men det er vanlig. Anonymkode: d4cd5...1ac TS her Takk for svar! Jeg vet man må vente litt mellom behandlingene. Hvor lenge ventet du og hvor lang tid tok det til sammen fra første til siste gang? Anonymkode: f68f1...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå