AnonymBruker Skrevet 15. mars #41 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 12.20): Starter med fem uforglemmelige minner: - Etter en kaffe og et vinglass og en prat som ble mer og mer fortrolig, sier hun: Forresten, jeg er gift. Er det greit for deg? - Hun spør det er i orden at hun har PCen oppe. Deretter blir hun sittende og svare på mail mens hun bare av og til ser opp. - Vi har spist lunsj på Grünerløkka og jeg har tilbudt å kjøre henne hjem. Da vi kommer stopper bøyer hun seg frem, og uten å si noe åpner hun buksen på meg og suger meg til jeg kommer. Dette er FØRSTE date, og vi har ikke en gang kysset. - Hun sier: Jeg har datet broren din også. Gjør det noe? Jeg har på det tidspunktet ikke fortalt noe om meg selv, men hun har stalket meg. - Hun kommer, hilser og sier: Jeg pleier å avtale to dater, for å sammenligne. Så unnskyld, men jeg velger den andre. Så setter hun seg ved et annet bord på samme Kaffebrenneri der en annen fyr sitter. Noen bedre? Anonymkode: dbe2f...b9b Nei ikke noen bedre akkurat, men var på en første date der jeg ikke kjente personen igjen fra bildet når jeg møtte han. Han hadde brukt gamle bilder, å viste seg å være 16 år eldre enn meg. Ganske i starten sa han at han hadde søkt meg opp på nettet å funnet ut hvem søsteren min var, at han håpte jeg ikke var like crazy som hun var. Resten av tiden drev han å snakket om seg selv og at han var delvis uføretrygdet, men jobbet masse svart på siden. (ikke at det er noe gale å være uføretrygdet, men det at han jobbet veldig mye svart på siden) Anonymkode: 550cf...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #42 Del Skrevet 15. mars Skulle møte en dame som så flott ut på bildene,,, jeg satt å så ut av cafeen og skjønte at bildene hun hadde var tatt i supre vinkler og kroker, og vekten var nok 15 kg mer en på bildene. Hun var hyggelig, men jeg stakk tidlig Anonymkode: 09aa4...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #43 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): På Egon betaler man vel ikke før man skal gå? Stusser over at du faktisk velger å la han betale for maten din dersom du velger å "plutselig få dårlig tid" og avslutter daten. Kan faktisk forstå at han reagerte på at du lot deg påspandere fremfor å insistere på å betale for maten selv. Anonymkode: ca4ed...a02 På Egon betaler man i det man bestiller. Men jeg er i prinsippet enig. På date bør man betale sin egen mat. Anonymkode: 164b4...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #44 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): På Egon betaler man vel ikke før man skal gå? Stusser over at du faktisk velger å la han betale for maten din dersom du velger å "plutselig få dårlig tid" og avslutter daten. Kan faktisk forstå at han reagerte på at du lot deg påspandere fremfor å insistere på å betale for maten selv. Anonymkode: ca4ed...a02 Man betaler jo ved disken når man bestiller. Anonymkode: c58eb...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #45 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På Egon betaler man i det man bestiller. Men jeg er i prinsippet enig. På date bør man betale sin egen mat. Anonymkode: 164b4...825 Fra meg som ble påspandert Egon-mat: for 20 år siden var det mer vanlig at menn dro frem lommeboken først. Denne daten var for 20 år siden, altså. Jeg valgte en av de billigste rettene (quesedilla til 150 kroner) og tok vann ved siden av. Altså en rett som kostet det en øl koster i dag. Denne fyren var forresten med i et realitykonsept senere. Han provoserte på seg halve Norge med oppførselen sin, og kontaktet meg faktisk etter tv-debuten for å høre om jeg var interessert i ham da siden han var blitt "kjendis". Jeg takket nei, og han skrev til meg at jeg var ei "domm hore". I dodged a bullet der, tenker jeg😁 Anonymkode: c58eb...fbf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #46 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): - Kaffedate med en som var ivrig på å få frem at han hadde en kink det var viktig at jeg måtte bli med på om det ble oss to. Jeg kan like en god kink, men han her ville at jeg skulle være med som fast turpartner opp til hytta hans i Rondane. På hytta skulle jeg være hunden hans, dvs være for det meste naken i inngjerdet hage, tisse og bæsje i gresset, spise og drikke fra hundeskål. Jeg klarte bare å få frem ett spørsmål: "Er det ikke ganske kaldt i Rondane?" Ble med den ene daten😅 Anonymkode: c58eb...fbf Fy faen, du vant! Jeg kjører i blant i Rondane traktene, gjett om jeg kommer til å lure på hvor han det holder til Anonymkode: f6f1e...944 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #47 Del Skrevet 15. mars Har forresten en skikkelig sær første date selv. Ble med en jeg kjente litt og likte på date (han kjørte) og etter daten svingte han oss inn på bensinstasjonen og i rånerekke, der ble vl stående med kompisene hans, jeg sa jeg måtte tidlig opp neste dag så vi måtte dra og heldigvis hørte han på meg. Det var flaut å stå der! Anonymkode: f6f1e...944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #48 Del Skrevet 15. mars Var på kino med en som jeg var interessert i og når jeg satte meg ned, så satte han seg setet bortafor meg🥴 Dette syns jeg idag er en morsom historie, vi er gift idag❤️ Det viste seg at han hadde behov for litt personal space før han ble godt nok kjent med meg🤓 Anonymkode: f2692...270 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #49 Del Skrevet 15. mars Ikke så veldig spesielt det jeg har å komme med, men jeg synes likevel det er noe spesielt; Datet en i fjor som var hyggelig på mange måter, men han var også veldig opptatt av andre damer. Tror ikke han datet flere samtidig, men det er no go for meg at menn holder det gående med chatting, flørting og sexprat med andre kvinner, også når vi kun dater og ikke er et par (Venninner er selvfølgelig ok å ha, alle forstår forskjellen på venninne som kun er nettopp det og damer menn ønsker å pule.) I tillegg pratet han ekstremt mye om eksen sin. Pussig når menn ikke forstår at deres fokus på andre kvinner er turn off. Jeg vet enkelte synes det er ok å "holde på med" flere og holde alle muligheter åpne i en datingfase, jeg synes definitivt ikke det. Anonymkode: e706b...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr&Ro Skrevet 16. mars #50 Del Skrevet 16. mars Dro på kaffedate med en jeg hadde møtt på datingside. Det som møtte meg var en fullstendig fremmed fyr som hadde med seg en IPad. Det viste seg at daten hadde dratt på fjelltur og ikke rakk daten så han sendte en kompis med IPad så vi kunne ha en Skypedate🎉 Nei, det ble ikke noe av daten. Jeg tok en kaffe med han som kom og pratet litt før jeg dro. Daten sendte en laaaaaaang mld senere og tryglet om en date til, men jeg stod over …………………………………….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #51 Del Skrevet 16. mars Jannepåvannet skrev (På 7.3.2025 den 0.43): Skulle ha en første date med en mann jeg hadde pratet med på sukker i sin tid . Vi skulle møtes for en øl før jeg var på vei til jentefest. Han sendte meg en melding og sa at han var komt og satt der og der. Da jeg kom inn satt fyren i rullestol . Jeg satte med ned tok en øl , fyren snakket om alt og ingenting og hvertfall ikke hvorfor han satt i rullestol. Så da han plutselig : « Nå ser jeg du sitter og tenker på hvordan jeg fungerer i sengen». Så begynte han å legge ut som stillinger osv. Jeg sa jeg måtte videre på fest. Neste dag hadde han sendte masse meldinger om at jeg vat en kald kynisk kjerring som diskriminerte folk som satt i rullestol Ganske sikker på hvem du har møtt her, siden jeg også var på Sukker for mange år siden. Har sett vedkommende kommentere div. steder på nettet og det er ikke hyggelig lesing! (type incel-oppgulp). Anonymkode: 968ec...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #52 Del Skrevet 16. mars En jeg møtte for første (og siste!) gang ba meg kjenne på testikkelen hans! 🤯 Han satt hele tiden med hånda i lomma og "romsterte". Til slutt måtte jeg spørre "ehh...er alt i orden?" Nei, det var noe rart med den ene testikkelen hans da...om jeg også ikke kunne kjenne etter? 😫 Anonymkode: 968ec...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #53 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): På Egon betaler man i det man bestiller. Men jeg er i prinsippet enig. På date bør man betale sin egen mat. Anonymkode: 164b4...825 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man betaler jo ved disken når man bestiller. Anonymkode: c58eb...fbf AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fra meg som ble påspandert Egon-mat: for 20 år siden var det mer vanlig at menn dro frem lommeboken først. Denne daten var for 20 år siden, altså. Jeg valgte en av de billigste rettene (quesedilla til 150 kroner) og tok vann ved siden av. Altså en rett som kostet det en øl koster i dag. Denne fyren var forresten med i et realitykonsept senere. Han provoserte på seg halve Norge med oppførselen sin, og kontaktet meg faktisk etter tv-debuten for å høre om jeg var interessert i ham da siden han var blitt "kjendis". Jeg takket nei, og han skrev til meg at jeg var ei "domm hore". I dodged a bullet der, tenker jeg😁 Anonymkode: c58eb...fbf Jeg som skrev at jeg reagerte på at TS lot seg påspandere etter at hun hadde bestemt seg for å avslutte daten. Visste ikke at man bestiller ved disken på Egon og det endrer jo alt. Det at det var 20 år siden gjør det også uaktuelt å betale for seg ved å vippse tilbake. Beklager at jeg skrev det jeg gjorde (selv om jeg selvsagt mener man bør betale selv i sånne tilfeller). Synes selv det var en vel formell ting å ta opp av meg i en ellers morsom tråd, men syntes det var verd å ta opp hvis det stemte. Nå viser det seg at det ikke stemte helt i dette tilfellet og da må jeg legge til at jeg lo godt av eksemplene som var tema for tråden. Beklager avsporingen min! Anonymkode: ca4ed...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå