AnonymBruker Skrevet 6. mars #21 Del Skrevet 6. mars Skulle spise middag med en jente jeg hadde snakka endel med på nett. Hun var 19 og jeg 23. Jeg er også kvinne, btw. Så kommer hun inn og er helt tydelig GRAVID! Viste seg at hun hadde type også, de syntes det var spennende med det de kalte ''jentesex''. Jeg trodde vi skulle på date for å finne et forhold, jeg, da. Bare det å holde både typen, intensjonen og så graviditeten skjult etter flere uker med chatting?! Anonymkode: 7920b...2f3 6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #22 Del Skrevet 6. mars Hun meldte om forsinkelse og kom en halvtime for sent til date på en pub. Beklager, men jeg traff en på veien som jeg ble med opp og knulla, sa hun. Etter et kvarter på toalettet kom hun tilbake. Sorry, jeg satt på dass og snakka med eksen, sa hun da. Jeg gikk uten en kommentar. Anonymkode: 66069...c91 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Del Skrevet 6. mars Har opplevd 2 dager der dama på bilder ser pen ut, men når dem kommer på daten er dem overvektig\feit, har bilder som var sikkert 10 år gamle, og forventer at jeg skal se bort fra dette. 🤣 Anonymkode: 09aa4...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Del Skrevet 6. mars Ble kalt feit og han sa at han skulle nok få meg i form igjen, siden han drev og trente miltære så var han dyktig på å få folk i god form sa han. Etter daten spurte han om jeg ville komme hjem til han en dag for å knulle… Jeg takka nei takk, og da blokkerte han meg over alt. Anonymkode: 030da...cfa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #25 Del Skrevet 6. mars Har ikke opplevd så veldig mye rart og det er snart 20 år siden jeg var på date sist. Men var på date med en hyggelig fyr, vi hadde snakket masse sammen på nett og jeg følte daten gikk veldig bra. Etterpå fikk jeg melding om at han ikke kunne treffe meg igjen fordi jeg ligna for mye på ex’en hans 😅 Var også på en annen date med en fyr jeg også hadde chattet mye med og snakket masse med på telefonen. Samtalen fløt godt da, men på daten sa han knapt et ord. Så nesten ikke på meg heller, bare satt og så rundt i lokalet og var skikkelig avvisende. Lenge etterpå fikk jeg en melding der han unnskyldte seg for at han hadde oppført seg dårlig, men jeg traff ham aldri igjen. Husker det var skikkelig ubehagelig, særlig fordi tonen hadde vært så god på forhånd. Anonymkode: 4d4ef...f17 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6. mars #26 Del Skrevet 6. mars Mine rareste dater er; - Mannen var hyggelig, velkledd og veltalende, men jeg fikk likevel en skurrende magefølelse av noe i blikket hans. Derfor sa jeg ærlig at jeg ikke så for meg en date nr to. Da slo han fullstendig om, ble svart i blikket og helt rabiat liksom, og kalte meg jævla fitte og luremus, i likhet med alle kvinner. Var ufattelig lettet da bussen min kom og jeg kunne komme meg unna. - Hyggelig fyr, men ikke noe å bygge på mellom oss likevel. Det tok fyren fint, men kunne han få de brukte sokkene mine? (Han fikk dem. 😄) - To menn pratet og pratet om eksen sin hele daten (første date), og begge to gråt også mye etterhvert. Ene var likevel oppegående nok til å skjønne at det ikke ble en date nr to på dette viset, men sendte meg blomster og en takk for at jeg hadde vært så god å prate med. Så skulle han bearbeide litt før han begynte å date igjen slo han selv fast. Hyggelig! Han andre trodde oppriktig at vi hadde grunnlag for å date videre etter dette. 🙄 - Så glemmer jeg aldri han som hele daten snakket om hvor dyktig han er til å hogge ved. Ved var visst en stor interesse. Den eneste. - Han som insisterte å hente meg i klysebil, selv om jeg bodde sentralt, for så å kjøre meg laaaang omvei til byggeplassen der han bygget et palass, fordi han "hadde glemt noe der", og skrøt noe fryktelig av inntekt og penger, for så å si at han var så redd for å bli valgt av kvinner for pengene sine. Jeg sa takk for meg da vi kom til byen. Forøvrig første og siste blinddate jeg noen gang gikk med på. Vi skulle liksom passe sammen????? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 6. mars #27 Del Skrevet 6. mars Skulle ha en første date med en mann jeg hadde pratet med på sukker i sin tid . Vi skulle møtes for en øl før jeg var på vei til jentefest. Han sendte meg en melding og sa at han var komt og satt der og der. Da jeg kom inn satt fyren i rullestol . Jeg satte med ned tok en øl , fyren snakket om alt og ingenting og hvertfall ikke hvorfor han satt i rullestol. Så da han plutselig : « Nå ser jeg du sitter og tenker på hvordan jeg fungerer i sengen». Så begynte han å legge ut som stillinger osv. Jeg sa jeg måtte videre på fest. Neste dag hadde han sendte masse meldinger om at jeg vat en kald kynisk kjerring som diskriminerte folk som satt i rullestol 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #28 Del Skrevet 6. mars Ikke rart men ekkelt: var på første date med en som stinket svette. Som om han ikke hadde dusjet på mange uker. Det var ganske pinlig å sitte der sammen med han Anonymkode: 9c350...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 6. mars #29 Del Skrevet 6. mars Ikke vært på så fryktelig mange 1. dater, men har 2 morsomme. den ene var jeg den snåle, hadde avtalt med en ung pike (var selv 20 hun var 18) å møtes for en kaffe etter jobb, jeg hadde et uhell som innebær batteridrill, bor, vegg vepsebol, minst 18 vepsestikk i hode/hals og påfølgende legevakt. så jeg stilte på 1. date med «golfballer» i hele trynet. vi var sammen i 11 år før jeg som det kjøtthuet jeg er trodde gresset skulle være grønnere etc. DUMMESTE JEG HAR GJORT! 2. jeg var på date med en dame i slutten av 20 åra, etter sigende oppegående, i løpet av lunchen ble det tydelig at hun kanskje ikke var så oppegående, hun virket rett og slett litt kort. og når regningen kom skjønte jeg fort at hun var litt kort, for hun insisterte på å betale, hun hadde nemlig fått seg kredittkort som GA (ca) 20% rente, så jeg spurte jo da om hun mente cashback/bonus etc, og hvilket kort dette var. Det var bank Norwegian og hun trodde rentesatsen var penger hun FIKK for å bruke kortet. Prøvde å forklare henne dette med renter og at de gikk begge veier, men NEI, det var sånn at for hver krone hun brukte fikk hun 20 øre av BN…. 🤣 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #30 Del Skrevet 7. mars Herregud jeg elsker denne tråden 😂 Snakket med en fyr på nett en stund og han virket grei. Vi møttes og dro for å spise. Han bodde et godt stykke unna og etter en stund sa han at han hadde hunden i bilen så han måtte lufte denne (det hadde jeg ingen problemer med). Hsn kjørte en kassebil, men hunden var forran så jeg tenkte ikke mer over det. Etter at vi hadde gått en god luftetur med hunden (ganske koslig, pluss for veldig god hund) så sto vi ved bilen igjen, han lurte på om han kunne få kysse meg (igjen ok, jeg syns vi hadde det koselig). Å SÅ, lurte han på om vi skulle sove sammen, jeg sa at jeg ikke var komfortabel med å ta med en date nr 1 hjem, men det var helt i orden sa han for vi kunne jo sove i bilen (høh?). Han åpnet sidedøren og der hadde fyren dratt inn en stor madrass og greier (alt uten sengetøy!!!) og hadde en bag med klær og det lå klesvask på gulvet. Jeg unskyldte meg med at jeg ikke var komfortabel med å sove med en date nr 1 generelt sett og sa takk for kvelden. Noe så creepy 😣 jeg sendte melding litt senere og sa at jeg følte at kjemien ikke var der men takket for en koselig date. Grøss! Anonymkode: 730bb...1a8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31 Del Skrevet 7. mars Da jeg traff min ex, han var på besøk hos meg. Vi er begge menn , han en del eldre. Noe skurret veldig. Hadde skikkelig psycho blikk, men bare innimellom. Virket som han ikke hadde det noe greit med seg selv, men var kjekk å se på og hadde god jobb og alt det der. Han kikket stygt på meg men var høflig i tonen. Men øyennkontakten var merkelig, han kikket rundt i rommet som om han pønsket på noe. Vi fortsatte å date og denne rare oppførslen kom innimellom sånn til og fra og han vekslet mellom å virke helt normal, men plutselig ha en rar utstrålinc hvor jeg tenkte "her er det virkelig noe galt". Gjorde aldri noe fysisk mot meg, men begynte å vise manipulerende og ekkel oppførsel etter hvert. Gikk fra han etter noen måneder og jeg er veldig nysgjerrig på om han er en psykopat eller bare er litt "spesiell",men det får jeg aldri helt vite. Dette temaet har alltid interessert meg generelt sett. Anonymkode: 7415d...410 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #32 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hahahahhaavaa så sykt Anonymkode: f1250...bd1 Eventuelt har noen veldig god fantasi. Må nok tilstå at det langt fra er alt som blir skrevet på KG som jeg tror på... Anonymkode: 27235...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #33 Del Skrevet 7. mars Ikke mye som har skjedd utenom den vanlige ghostingen. Har vært på date med flere damer hvor de viser entusiasme, smiler, er den som initierer til klem, også hører jeg ikke noe fra dem etterpå. Anonymkode: 547f8...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #34 Del Skrevet 7. mars Hadde kjent fyren noen år, gjennom felles interesser. Han inviterte meg med på kino og middag, men når dagen kom for daten, hadde han ikke penger nok til middag, så det endte jeg opp med å betale. Siden jeg er fargeblind for røde flagg, endte jeg opp sammen med fyren, og har måttet dekke mye av hans forbruk de årene 😑 (ekstrem sjalusi med stadige beskyldninger om utroskap, et stort kontrollbehov og en hang til å utdele voksenkjeft hjalp ikke forholdet) Det var mitt forrige forhold, og med mindre jeg plutselig evner å skjønne hva som er røde flagg, var det mitt siste. Anonymkode: de9c4...517 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #35 Del Skrevet 8. mars To har villet sleike sokkene og føttene mine, noe jeg lever ganske godt med. En ville at jeg skulle tisse på brystet hans, det er ikke min greie. Og flere har snakket om ekser, som jo ikke er spesielt tennende. Utover dette har jeg ikke opplevd noe rart. Jo, det var en som ville game. Vi nådde aldri til sexen, for å si det slik. Anonymkode: 3a09f...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #36 Del Skrevet 14. mars Kom med flere historier så jeg har litt underholdning når jeg sitter oppe og mater en baby 🙊 Anonymkode: 730bb...1a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #37 Del Skrevet 15. mars Diverse førstedater som ikke gikk helt veien for min del: - En jeg skulle på lunsjdate med kom gående inn på lunsjstedet med sykkelhjelm på hodet, svette nedover ansiktet og halsen, den grelleste sykkeljakken jeg har sett på en mann (veldig lilla) og sykkelshorts med silikonrumpe. Selv hadde jeg sminket meg etter alle kunstens regler og valgt nøye ut klær jeg så for meg var hans smak. Pakket høflig inn en kommentarer om at jeg hadde forventet litt mer innsats enn "svett sykkelstil" på første date, og da mente han at jeg kunne "take it or leave it". Det ble "leave it", gitt. - Blind date hvor fyren var dobbelt så gammel som meg. Tok meg med på Egon og påspanderte meg en quesedilla før han tok tak i hendene mine over bordet, så meg dypt inn i øynene og sa: "Jeg tror du passer perfekt til å bli kona mi". Etter det fikk jeg plutselig dårlig tid, og da jeg på veien til bussen takket nei til ny date, snudde han på hælen og klikket totalt over at han hadde spandert en quesedilla på meg på selveste Egon😂 - Lunsjdate med en "viktig" journalist i hovedstaden. Jeg hadde reist fra min by til hans by for denne daten. Vi setter oss ned ved et bord, bestiller lunsj, og vipps så drar han frem en avis (!?!) og gjemmer seg godt bak den. Etter en god stund spør jeg om ikke han skal legge bort avisen, hvorpå han kontrer med at "skal vi to være sammen, er det dette som er hverdagen med meg". Nei takk, liksom? - Blind date med bestekompis av ei venninne av meg. Hadde hørt mange lovord. Det hin ikke visste var at han hadde fotfetisj. Snakket om sko og kvinneføtter gjennom hele vindaten. Foreslo at vi skulle ta inn på et hotell så han kunne massere føttene mine. Jeg gikk i høye hæler og tenkte at det i grunnen var en god deal. Fikk fotmassasje i fire timer, hadde ikke sex. Møttes aldri igjen. - Kaffedate med en som var ivrig på å få frem at han hadde en kink det var viktig at jeg måtte bli med på om det ble oss to. Jeg kan like en god kink, men han her ville at jeg skulle være med som fast turpartner opp til hytta hans i Rondane. På hytta skulle jeg være hunden hans, dvs være for det meste naken i inngjerdet hage, tisse og bæsje i gresset, spise og drikke fra hundeskål. Jeg klarte bare å få frem ett spørsmål: "Er det ikke ganske kaldt i Rondane?" Ble med den ene daten😅 Anonymkode: c58eb...fbf 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #38 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Diverse førstedater som ikke gikk helt veien for min del: - En jeg skulle på lunsjdate med kom gående inn på lunsjstedet med sykkelhjelm på hodet, svette nedover ansiktet og halsen, den grelleste sykkeljakken jeg har sett på en mann (veldig lilla) og sykkelshorts med silikonrumpe. Selv hadde jeg sminket meg etter alle kunstens regler og valgt nøye ut klær jeg så for meg var hans smak. Pakket høflig inn en kommentarer om at jeg hadde forventet litt mer innsats enn "svett sykkelstil" på første date, og da mente han at jeg kunne "take it or leave it". Det ble "leave it", gitt. - Blind date hvor fyren var dobbelt så gammel som meg. Tok meg med på Egon og påspanderte meg en quesedilla før han tok tak i hendene mine over bordet, så meg dypt inn i øynene og sa: "Jeg tror du passer perfekt til å bli kona mi". Etter det fikk jeg plutselig dårlig tid, og da jeg på veien til bussen takket nei til ny date, snudde han på hælen og klikket totalt over at han hadde spandert en quesedilla på meg på selveste Egon😂 - Lunsjdate med en "viktig" journalist i hovedstaden. Jeg hadde reist fra min by til hans by for denne daten. Vi setter oss ned ved et bord, bestiller lunsj, og vipps så drar han frem en avis (!?!) og gjemmer seg godt bak den. Etter en god stund spør jeg om ikke han skal legge bort avisen, hvorpå han kontrer med at "skal vi to være sammen, er det dette som er hverdagen med meg". Nei takk, liksom? - Blind date med bestekompis av ei venninne av meg. Hadde hørt mange lovord. Det hin ikke visste var at han hadde fotfetisj. Snakket om sko og kvinneføtter gjennom hele vindaten. Foreslo at vi skulle ta inn på et hotell så han kunne massere føttene mine. Jeg gikk i høye hæler og tenkte at det i grunnen var en god deal. Fikk fotmassasje i fire timer, hadde ikke sex. Møttes aldri igjen. - Kaffedate med en som var ivrig på å få frem at han hadde en kink det var viktig at jeg måtte bli med på om det ble oss to. Jeg kan like en god kink, men han her ville at jeg skulle være med som fast turpartner opp til hytta hans i Rondane. På hytta skulle jeg være hunden hans, dvs være for det meste naken i inngjerdet hage, tisse og bæsje i gresset, spise og drikke fra hundeskål. Jeg klarte bare å få frem ett spørsmål: "Er det ikke ganske kaldt i Rondane?" Ble med den ene daten😅 Anonymkode: c58eb...fbf Tror jeg dauer 🤣😂 "Rondane daten" Anonymkode: d0610...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #39 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Diverse førstedater som ikke gikk helt veien for min del: - Blind date hvor fyren var dobbelt så gammel som meg. Tok meg med på Egon og påspanderte meg en quesedilla før han tok tak i hendene mine over bordet, så meg dypt inn i øynene og sa: "Jeg tror du passer perfekt til å bli kona mi". Etter det fikk jeg plutselig dårlig tid, og da jeg på veien til bussen takket nei til ny date, snudde han på hælen og klikket totalt over at han hadde spandert en quesedilla på meg på selveste Egon😂 Anonymkode: c58eb...fbf På Egon betaler man vel ikke før man skal gå? Stusser over at du faktisk velger å la han betale for maten din dersom du velger å "plutselig få dårlig tid" og avslutter daten. Kan faktisk forstå at han reagerte på at du lot deg påspandere fremfor å insistere på å betale for maten selv. Anonymkode: ca4ed...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfomanen Skrevet 15. mars #40 Del Skrevet 15. mars Nr 1: Veldig kjekk fyr jeg matcha med på tinder, hadde sett han på et realityprogram tidligere så ville sjekke ut. Fikk adressen, bodde midt på tjuvholmen.. kom opp i leiligheten øverst i etasjen.. og fy fader han skrøt av den leiligheten, full house tour og hele historien da han var i budrunde osv osv.. jaja tenkte jeg, stolt var han vel. Så finner jeg fader meg ut at det var en Airbnb? Det var ikke hans leilighet en gang 😂 sjekka dette ut nøye, var en annen mann sin😂 han her eide en annen leilighet på Majorstua. Hvorfor lyve liksom 😂 Nr 2: Matcha med en annen «kjekkas» på Tinder. Skrev han var 1.91cm osv. tok toget i over en time og måtte bytte tog to ganger midt på svarteste vinteren utpå kvelden.. kom frem, møttes der og han var jo maks 1.75 høy og så seriøst ut som en typisk fyr som ruser seg litt.. på måten han prata på, tennene hans, ja.. dere som veit de veit. Når vi skulle gå hjem til han så var det jo DEN omveien inni skogen, og jeg skjønte med engang at jeg ikke kom til å finne tilbake til togstasjonen uten hjelp. Tror ikke Google maps kunne hjelpe meg stort der. Kommer frem til huset hans og så sier han «ja mamma er hjemme håper det går bra»… what… kommer inn døra og da hører jeg mora sitte i tlf og prate med ei venninne, typ sånn som «Jeanette» som Robert Stoltenberg spiller 😂 stinka røyk i hele huset og. Han bodde hjemme se! 30 år 😂 inn på gutterommet hans, med dart skive på døra og sånn. Enkeltseng. Hadde jo selvfølgelig bestemt meg for å ikke ligge eller kysse med han karen her, men nå var jeg her og kunne ikke veien hjem så ja. Fuck tenkte jeg. Fikk en brus også fikk han diaré 😂 han satt på do i en time og kom sporadisk inn på rommet for å gi meg status 😂 oh lord ass. Så en film, så tenkte jeg å dra.. måtte jo få han til å følge meg siden jeg ikke kunne veien.. først ba han meg vente utafor leiligheten i gangen der. Så hører jeg han si til mora si «aaaaa mammma!!!! Nå drar a» og mora bare «vent litt Berit (på tlf)… neiiii gutten min kødder du? Fikk dere kyssa litt da? Nei? Ååå uff sånt skjer» og han gråt 😂 hadde så jævlig lyst å stikke men kunne ikke. Så kom han ut og fulgte meg til toget. Prøvde å kysse meg, men jeg lurte meg unna. Inn på toget og han sendte meg meld med en gang og ville på date igjen. Da jeg avslo KLIKKA han og kalte meg hore osv. måtte blokke han. Skal aldri dra på en sånn date igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå