Gå til innhold

Hva er dine rareste første-date-opplevelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Starter med fem uforglemmelige minner:

- Etter en kaffe og et vinglass og en prat som ble mer og mer fortrolig, sier hun: Forresten, jeg er gift. Er det greit for deg?

- Hun spør det er i orden at hun har PCen oppe. Deretter blir hun sittende og svare på mail mens hun bare av og til ser opp.

- Vi har spist lunsj på Grünerløkka og jeg har tilbudt å kjøre henne hjem. Da vi kommer stopper bøyer hun seg frem, og uten å si noe åpner hun buksen på meg og suger meg til jeg kommer. Dette er FØRSTE date, og vi har ikke en gang kysset.

- Hun sier: Jeg har datet broren din også. Gjør det noe? Jeg har på det tidspunktet ikke fortalt noe om meg selv, men hun har stalket meg.

- Hun kommer, hilser og sier: Jeg pleier å avtale to dater, for å sammenligne. Så unnskyld, men jeg velger den andre. Så setter hun seg ved et annet bord på samme Kaffebrenneri der en annen fyr sitter.

Noen bedre?

Anonymkode: dbe2f...b9b

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hatt kjedelige dater sammenlignet med deg🥱🥱

Det rareste det har skjedd på første date er bare at de ikke møte opp🤭

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt «kjedelige» dater.

Rareste var nok en som (med glimt i øyet) sa at om jeg ville date henne, så måtte jeg på første date bli med på kino og se spice girls the movie.

Anonymkode: ee634...c86

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Daten var psykotisk og psykotisk. 

Anonymkode: 7f5f2...ce0

Skrevet (endret)

Første date startet hyggelig med en kaffe og lett prat. Det virket som kjemien mellom oss var veldig god, da han plutselig sa han måtte avklare noe..

Sånn at vi ikke kastet bort tid på noe som evt. ikke kunne bli noe av..

Han fortalte så at han hadde en fetisj som var viktig for han. Og det var at han hadde et sterkt behov for å ha en dame han kunne sette jevnlig klyster på. Hun måtte i tillegg være komfortabel med å la alt kroppshår gro..

Jeg ble helt satt ut.. og sa at da tror jeg vi bare kan avslutte daten her og nå.

Jeg er ikke prippen, men dette ble litt for sært for meg..🤭

Endret av Verbena
skriveleif
  • Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kino. Han kjøpte billettene til oss. Han sa ikke noe da vi ventet på å komme inn i salen, sa ikke noe da filmen var ferdig, selv om jeg prøvde å dra i gang en samtale. Bare "snakkes!" før han dro da vi kom oss ut😆 Han er på hils når vi ser hverandre på butikken og sånn, men fikk aldri vite hva han tenkte om daten😄

Anonymkode: c9a04...9c1

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han tok med seg en kamerat (uten at dette var avtalt på forhånd), og det var som om jeg var usynlig. Han tørte knapt se bort på meg, rødmet hele tida om jeg prøvde å snakke, og han konverserte 99% kun med kompisen. Kompisen virka flau på hans vegne, prøvde å inkludere, men daten min overså det, overså meg, og begynte å dra opp opplevelser han og kameraten hadde opplevd sammen. 

Jeg datet kompisen etterpå. Fin fyr, vært sammen et par år nå. Den første daten min/kameraten hans ble så sjalu og sint at han kuttet kontakt med ham. Han spilte visstnok bare hard to get... 

Anonymkode: 9c5ae...ba2

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr som viste seg å være en del eldre enn jeg trodde, mistenkte etterhvert at han kunne være dopa på kokain, men han var fortsatt hyggelig og alt det der så lot det gå lenger enn jeg burde og ble med han videre til verkstedet sitt som uansett var på veien hjem for å se på noe der. 10 min etter vi stod innafor kommer politiet i fult utstyr og bryter seg inn, der blir jeg stående som en idiot med henda i været 😂 ble spurt en rekke spørsmål om hvorfor jeg var der og jeg måtte fortelle at jeg var på min første date med denne tullingen da.. de lot meg gå ganske kjapt heldigvis, de skjønte jeg ikke hadde noe der å gjøre. Var veldig spesielt å bli satt i håndjern med en rekke kjekke fullt utstyrte politimenn kikkende undrende på meg. 

Jeg er en typisk forholdsjente og har egentlig ikke vært på så mange første dates, alle har vært helt normale og "kjedelige" sånn sett så dette var virkelig det sykeste jeg har vært i gjennom første date eller ei..

K33 (jeg var vel 27/28 tror jeg når dette skjedde) 

Anonymkode: 55168...bce

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møtte en fyr som viste seg å være en del eldre enn jeg trodde, mistenkte etterhvert at han kunne være dopa på kokain, men han var fortsatt hyggelig og alt det der så lot det gå lenger enn jeg burde og ble med han videre til verkstedet sitt som uansett var på veien hjem for å se på noe der. 10 min etter vi stod innafor kommer politiet i fult utstyr og bryter seg inn, der blir jeg stående som en idiot med henda i været 😂 ble spurt en rekke spørsmål om hvorfor jeg var der og jeg måtte fortelle at jeg var på min første date med denne tullingen da.. de lot meg gå ganske kjapt heldigvis, de skjønte jeg ikke hadde noe der å gjøre. Var veldig spesielt å bli satt i håndjern med en rekke kjekke fullt utstyrte politimenn kikkende undrende på meg. 

Jeg er en typisk forholdsjente og har egentlig ikke vært på så mange første dates, alle har vært helt normale og "kjedelige" sånn sett så dette var virkelig det sykeste jeg har vært i gjennom første date eller ei..

K33 (jeg var vel 27/28 tror jeg når dette skjedde) 

Glemte å nevne at jeg selv har aldri prøvd noe som helst dop og ville aldri gått videre med noen som driver jevnlig med det, jeg visste tidlig at han kom jeg aldri til å møte igjen. Etter den episoden så trygla han og ba (sms) om å møte meg igjen flere ganger selv etter jeg sa jeg ikke var interessert. Han prøvde å "friste" meg med at han kunne være min "Christian grey" (fifty shades referanse), noe jeg heller aldri har gitt inntrykk for at jeg er gira på 😂 jeg er absolutt ikke submissive, spesielt i senga. Sendte meg bdsm bilder for å friste, det hele var faktisk ganske morsomt.. vill historie for barnebarna si.. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Daten snakket om exene sine 🤡

Anonymkode: 462d3...e24

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sjekket ut andre jenter mens han gikk sammen med meg. Jeg var høflig og fortsatte gåturen, men for meg endte det der. Det føltes ekstremt respektløst ovenfor meg.

Anonymkode: 5f8fa...094

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

- Hun kommer, hilser og sier: Jeg pleier å avtale to dater, for å sammenligne. Så unnskyld, men jeg velger den andre. Så setter hun seg ved et annet bord på samme Kaffebrenneri der en annen fyr sitter.

Denne!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en til kaffe og han pratet kun om seg selv og hvor mye selvinnsikt han hadde og hvor mye han hadde vokst til å bli et bedre menneske. 

Jeg gikk ikke inn et ord.

Ble med den ene kaffekoppen 🤭

Anonymkode: 9c70c...814

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han tok med seg en kamerat (uten at dette var avtalt på forhånd), og det var som om jeg var usynlig. Han tørte knapt se bort på meg, rødmet hele tida om jeg prøvde å snakke, og han konverserte 99% kun med kompisen. Kompisen virka flau på hans vegne, prøvde å inkludere, men daten min overså det, overså meg, og begynte å dra opp opplevelser han og kameraten hadde opplevd sammen. 

Jeg datet kompisen etterpå. Fin fyr, vært sammen et par år nå. Den første daten min/kameraten hans ble så sjalu og sint at han kuttet kontakt med ham. Han spilte visstnok bare hard to get... 

Anonymkode: 9c5ae...ba2

Herregud, når skal folk forstå at det viktigste de kan gjøre i en datingsituasjon, er å bare være NORMAL?

Alle disse spillene og fikse ideene ødelegger bare og får dem til å virke helt dust.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Var på date med en lærer. Virket som om han overførte situasjonen i klasserommet til datingsituasjonen. Jeg slapp nesten ikke til, han snakket (foreleste) nesten hele tiden og var belærende angående temaer jeg kjenner bedre til enn ham. Oppførte seg for det meste overfor meg som om han snakket til elever.

Anonymkode: 6150e...02d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kontakt med en dame på nettet, vi avtalte et møte. Blind date. Der fortalte hun meg at hun hadde vært på hotell på fjellet sammen med moren sin (!). I danserestauranten hadde hun fått kontakt med en østeuropeer som spilte i bandet, og så hadde hun gikk ham blowjob i en korridor ved siden av. Det fortalte hun meg altså, på sin første date med meg. Jeg mener - hva sier man da? Utfallet ble at jeg mistet munn og mæle, ble sittende som en tafatt dust. Men seriøst!

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Starter med fem uforglemmelige minner:

- Etter en kaffe og et vinglass og en prat som ble mer og mer fortrolig, sier hun: Forresten, jeg er gift. Er det greit for deg?

- Hun spør det er i orden at hun har PCen oppe. Deretter blir hun sittende og svare på mail mens hun bare av og til ser opp.

- Vi har spist lunsj på Grünerløkka og jeg har tilbudt å kjøre henne hjem. Da vi kommer stopper bøyer hun seg frem, og uten å si noe åpner hun buksen på meg og suger meg til jeg kommer. Dette er FØRSTE date, og vi har ikke en gang kysset.

- Hun sier: Jeg har datet broren din også. Gjør det noe? Jeg har på det tidspunktet ikke fortalt noe om meg selv, men hun har stalket meg.

Noen bedre?

Hahahahhaavaa så sykt

Anonymkode: f1250...bd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Daten var psykotisk og psykotisk. 

Anonymkode: 7f5f2...ce0

Hva skjedde? Hahaha

Anonymkode: f1250...bd1

Skrevet

Det var mens jeg hadde profil på Cupido, 12-15 år siden. Avtalte blind date på Kalvøya, naturiststranden. Jeg syntes han var tøff som var så frekk, så jeg aksepterte. Møttes på broen ved Kadettangen, passe kjekk fyr så dette skulle vel gå greit. Litt treg samtale, men vi fikk se. Der ute var det av med klærne, og fyren hadde full reisning. Tydelig flau hadde han kneet bøyd for å skjerme seg for andre. Tregere og tregere samtale, ereksjonen like insisterende, han utilpass og alt helt megakleint. Vi avsluttet ganske fort. 😀

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har opplevd at daten jugde seg 10 år OPP i alder 😂

Og en annen date som jugde seg 10 år NED i alder 😂

Han unge var ganske så flott da og en hyggelig fyr. Han eldre var ikke det og i tilegg viste det seg en skikkelig konspirasjonsteoretiker. 

Likevel ganske hyggelige dater men ble med kun den ene ja🤭

Noenting er bare merkelig 🤔

Generelt gode erfaringer. 

Dette var ikke en 1 date men en 2 date jeg kom på. På date en hadde han langt hår og langt skjegg. På date 2 var alt fjerna 😂skinna seg på hodet og fjernet alt skjegg 😂 jeg skulle møte han på en togstasjon og jeg kjente han seriøst ikke igjen før en fyr kommer løpende bort og sier navnet mitt... 

Så har vi han fyren jeg skulle hjem på middag til han hadde disket opp en tre retters og virkelig stått på noe han snakket mye om også så skulle han vise meg rommet sitt(viste seg han bodde hjemme hos foreldrene..) og der i senga hadde han massevis av bamser sånn seriøst 30 stk eller noe 😂🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...