Gå til innhold

Adhd og humørsyk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner i utgangspunktet min samboer godt, vært sammen 1,5 år. Men i det siste har jeg hatt mye stress på agendaen selv, og legger kanskje bedre merke til svingningene hans. 

Er det flere i slike forhold som opplever det sånn? Veldig av eller på. Har slitt mye med smerter og en skade det siste året. Prøver å dekke over det ved å for eksempel si at han elsker meg, for så å feste å "gå under jorda" ei hel helg. På repeat osv. 

Jeg syns kommunikasjonen har blitt vanskelig. Hva gjør jeg, for min egen del? Hvordan har dere opplevd et evnt brudd? Skal sies han er i 50 åra, stort sett vært singel hele livet. Sliter nok med å tilpasse seg. 

Anonymkode: efff8...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner i utgangspunktet min samboer godt, vært sammen 1,5 år. Men i det siste har jeg hatt mye stress på agendaen selv, og legger kanskje bedre merke til svingningene hans. 

Er det flere i slike forhold som opplever det sånn? Veldig av eller på. Har slitt mye med smerter og en skade det siste året. Prøver å dekke over det ved å for eksempel si at han elsker meg, for så å feste å "gå under jorda" ei hel helg. På repeat osv. 

Jeg syns kommunikasjonen har blitt vanskelig. Hva gjør jeg, for min egen del? Hvordan har dere opplevd et evnt brudd? Skal sies han er i 50 åra, stort sett vært singel hele livet. Sliter nok med å tilpasse seg. 

Anonymkode: efff8...6d4

Mangler han testosteron? Det kan gi depresjoner....ta han til legen og få i medisiner for enten adhd eller depresjoner eller testosteronbehandling.

Anonymkode: 715c4...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...