Fru Uperfekt Skrevet 17. mars #61 Del Skrevet 17. mars (endret) Tutte skrev (På 17.3.2025 den 11.47): Ja tenker på annuleringen av valget, samt utestengningen av Georgescu og andre kandidater fra ytterfløyen nå før omvalget i mai. Korrupsjon og antidemokrati med andre ord, og med EU i spissen. Det er store demonstrasjoner i Romania på grunn av det, men det hører vi svært lite om i norsk media. Ekspander Har du noen videoer fra ikke indiske nyhetskilder, tenker siden de er russer vennlige Grunnen til nyvalget så vidt jeg erindrer er pga fjusk. Endret 17. mars av Fru Uperfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 17. mars #62 Del Skrevet 17. mars Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Sciurus, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 17. mars #63 Del Skrevet 17. mars (endret) Fru Uperfekt skrev (På 17.3.2025 den 14.31): Har du noen videoer fra ikke indiske nyhetskilder, tenker siden de er russer vennlige Grunnen til nyvalget så vidt jeg erindrer er pga fjusk. Ekspander Det ligger mange videoer ute, men her er en fra Reuters. Kjære vene. Men at valget ble annullert på grunn av fjusk, det tror du på uten videre.... Endret 17. mars av Tutte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. mars #64 Del Skrevet 17. mars Ikke noe som er verdt å kjempe for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. mars #65 Del Skrevet 18. mars Tutte skrev (På 17.3.2025 den 22.35): Det ligger mange videoer ute, men her er en fra Reuters. Kjære vene. Men at valget ble annullert på grunn av fjusk, det tror du på uten videre.... Ekspander Tror kun i kirken. Bare skrev hva jeg erindrer var grunnen, har ikke satt meg skikkelig inn i denne saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå