AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har alltid blitt tiltrukket av litt chubby mannfolk. Da snakker vi ikke ølmage og spinkle bein, men litt sånn "kraftig bygd" med en myk mage. (Ikke sånn at det er farlig mye mtp helsa, men sånn at magemusklene ikke er synlige) Selv er jeg tynn som ei flis og trives best slik, så jeg har stor respekt for egne preferanser. Men det har seg sånn at min mann har blitt besatt av trening og kosthold og dermed blitt riktig så tynn og flott, sett fra ut fra normen av preferanser. Vi har vært sammen i 12 år og vi har det fantastisk sammen, men sexlivet går litt trått. Jeg sliter med å bli skikkelig kåt på den tynne skrotten hans. Han ser veldig anderledes ut i stillingene mens vi har sex. klemmene og omslutningen hans er litt anderledes. Når jeg tar på han så er alt hardt av muskler eller beinete. Det byr meg rett og slett imot. Det jeg trenger hjelp til nå er å endre på disse preferansene og mitt eget tenningsmønster. Han liker seg veldig godt som dette og jeg ønsker å like han like godt jeg også! Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: d8ee6...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Kan du begynne å trene du også evt også sammen med han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Fighter83 skrev (Akkurat nå): Kan du begynne å trene du også evt også sammen med han? Det kan jeg, om det vil hjelpe meg til å tiltrekkes mer av slanke muskuløse kropper? Jeg trener mest kondisjon, men kan løfte vekter sammen med han, om du tenker det kan hjelpe? Kan jeg spørre hvorfor det har effekt? Anonymkode: d8ee6...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har alltid blitt tiltrukket av litt chubby mannfolk. Da snakker vi ikke ølmage og spinkle bein, men litt sånn "kraftig bygd" med en myk mage. (Ikke sånn at det er farlig mye mtp helsa, men sånn at magemusklene ikke er synlige) Selv er jeg tynn som ei flis og trives best slik, så jeg har stor respekt for egne preferanser. Men det har seg sånn at min mann har blitt besatt av trening og kosthold og dermed blitt riktig så tynn og flott, sett fra ut fra normen av preferanser. Vi har vært sammen i 12 år og vi har det fantastisk sammen, men sexlivet går litt trått. Jeg sliter med å bli skikkelig kåt på den tynne skrotten hans. Han ser veldig anderledes ut i stillingene mens vi har sex. klemmene og omslutningen hans er litt anderledes. Når jeg tar på han så er alt hardt av muskler eller beinete. Det byr meg rett og slett imot. Det jeg trenger hjelp til nå er å endre på disse preferansene og mitt eget tenningsmønster. Han liker seg veldig godt som dette og jeg ønsker å like han like godt jeg også! Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: d8ee6...7d0 Så fælt at du er en feeder som foretrekker mannen din med en livsstil og et kosthold som gjør ham syk på sikt. Nå er det riktignok litt vanskelig å forstå hva du mener, for har han gått fra kraftig til TYNN så må han jo ha mistet alle muskler på veien, da handler det ikke om trening. Så hva legger du i tynn? Jeg kjenner menn med armer tjukkere enn låret mitt, med synlige mageruter. Er det tynne beinete menn tenker du? Men fint at du innser at det er dine preferanser som er problemet, og ikke kroppen hans. Anonymkode: 2b1e8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fælt at du er en feeder som foretrekker mannen din med en livsstil og et kosthold som gjør ham syk på sikt. Nå er det riktignok litt vanskelig å forstå hva du mener, for har han gått fra kraftig til TYNN så må han jo ha mistet alle muskler på veien, da handler det ikke om trening. Så hva legger du i tynn? Jeg kjenner menn med armer tjukkere enn låret mitt, med synlige mageruter. Er det tynne beinete menn tenker du? Men fint at du innser at det er dine preferanser som er problemet, og ikke kroppen hans. Anonymkode: 2b1e8...8ae Ja det er viktig å få frem at det ikke er noe galt med kroppen hans! Helsemessig er det kjempe bra at han har veldig lav fettprosent, spesielt nå som han er over 40 år. Så dette handler kun om min seksuelle preferanse, som jeg jo vet er et tabu og som vekker mange følelser i andre når de leser om det. Det at jeg liker kropper bedre uten synlige magemuskler er jo like overfladisk som mannfolk som sliter med å tenne på kona fordi hun er blitt for tjukk. Men utfordringen er reell, så jeg trenger at noen deler triksene med meg. Hvordan endrer man sitt eget tenningsmønster. Før ble jeg omsluttet og kastet rundt av en mandig bjørn, nå er det en ken-dukke. Jeg er fast bestemt på å endre meg så begge deler tenner meg like mye. Har du noen tips? Anonymkode: d8ee6...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har alltid blitt tiltrukket av litt chubby mannfolk. Da snakker vi ikke ølmage og spinkle bein, men litt sånn "kraftig bygd" med en myk mage. (Ikke sånn at det er farlig mye mtp helsa, men sånn at magemusklene ikke er synlige) Selv er jeg tynn som ei flis og trives best slik, så jeg har stor respekt for egne preferanser. Men det har seg sånn at min mann har blitt besatt av trening og kosthold og dermed blitt riktig så tynn og flott, sett fra ut fra normen av preferanser. Vi har vært sammen i 12 år og vi har det fantastisk sammen, men sexlivet går litt trått. Jeg sliter med å bli skikkelig kåt på den tynne skrotten hans. Han ser veldig anderledes ut i stillingene mens vi har sex. klemmene og omslutningen hans er litt anderledes. Når jeg tar på han så er alt hardt av muskler eller beinete. Det byr meg rett og slett imot. Det jeg trenger hjelp til nå er å endre på disse preferansene og mitt eget tenningsmønster. Han liker seg veldig godt som dette og jeg ønsker å like han like godt jeg også! Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: d8ee6...7d0 Jeg skjønner gubben veldig godt, det er deilig å være veltrent og superfunksjonell, og med slik trening ar det det ganske umulig at diabetes skal komme og bite han i halen. Men du kan allikevel minne han om at den som trener mer må spise mer, for nå går det på reservene løs, og ikke er det lett å bygge muskler heller når man er i kaloriunderskudd. Han vil trolig komme i enda bedre form hvis han spiser mer. Endret 7 timer siden av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Samboer veier 20 kg mindre nå enn da vi møttes. Skyldes sykdom. I tillegg trener han masse for å holde sykdommen i sjakk. Han er alt for tynn (193 cm, 70 kg), så jeg er bekymret for dette. Men det påvirker ikke måten jeg ser på ham/tenker på ham, jeg er bare glad for at han fortsatt er i livet mitt. Det er trasig at du har disse tankene; kan du klare å flytte fokus bort fra kropp og til de andre verdiene han står for? Jeg antar han har noen kvaliteter som har gjort sitt til at dere har vært sammen så lenge? Det kan komme en periode i livet hvor du plutselig får en endring av utseende også; kanskje må du fjerne et bryst eller starte på kortison slik at du får "månefjes". Hva tenker du om veien videre for dere to da? Tror du mannen din står last og brast da? Anonymkode: 1df82...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det er viktig å få frem at det ikke er noe galt med kroppen hans! Helsemessig er det kjempe bra at han har veldig lav fettprosent, spesielt nå som han er over 40 år. Så dette handler kun om min seksuelle preferanse, som jeg jo vet er et tabu og som vekker mange følelser i andre når de leser om det. Det at jeg liker kropper bedre uten synlige magemuskler er jo like overfladisk som mannfolk som sliter med å tenne på kona fordi hun er blitt for tjukk. Men utfordringen er reell, så jeg trenger at noen deler triksene med meg. Hvordan endrer man sitt eget tenningsmønster. Før ble jeg omsluttet og kastet rundt av en mandig bjørn, nå er det en ken-dukke. Jeg er fast bestemt på å endre meg så begge deler tenner meg like mye. Har du noen tips? Anonymkode: d8ee6...7d0 Jeg tror faktisk at rådet en annen kom med, om å trene sammen, kan hjelpe. Folk som trener og kjenner på mestring, den gode følelsen av å være sterk, lett, balansert, smidig og spretten, lærer seg å se verdien i å ha en trent kropp, og dette kan endre synet på det estetiske ved det også. Anonymkode: 2b1e8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så fælt at du er en feeder som foretrekker mannen din med en livsstil og et kosthold som gjør ham syk på sikt. Nå er det riktignok litt vanskelig å forstå hva du mener, for har han gått fra kraftig til TYNN så må han jo ha mistet alle muskler på veien, da handler det ikke om trening. Så hva legger du i tynn? Jeg kjenner menn med armer tjukkere enn låret mitt, med synlige mageruter. Er det tynne beinete menn tenker du? Men fint at du innser at det er dine preferanser som er problemet, og ikke kroppen hans. Anonymkode: 2b1e8...8ae Nå må dere fantatikere gi dere. Det finnes feeedere der ute som ødelegger livet til folk. Ts er klar på at partner aldri har hatt usunn vekt. Du fremstår som meget uvitende og dømmende. De to tingene kommer ofte sammen, enda så lite de hører til hverandre.. Til ts; tenning er vanskelig. Jeg opplevde en stor endring i partner en gang og slet med det. Rett og slett fordi det føltes fremmed, ikke fordi jeg ikke tente. Men når vi da kom i kontakt, reagerte kroppen negativt til denne "fremmede" kroppen.. Ikke lett å si, om det vil kunne gå seg til hvis dere ivaretar intimitet og andre viktige områder 🤷 Anonymkode: da4ca...6dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samboer veier 20 kg mindre nå enn da vi møttes. Skyldes sykdom. I tillegg trener han masse for å holde sykdommen i sjakk. Han er alt for tynn (193 cm, 70 kg), så jeg er bekymret for dette. Men det påvirker ikke måten jeg ser på ham/tenker på ham, jeg er bare glad for at han fortsatt er i livet mitt. Det er trasig at du har disse tankene; kan du klare å flytte fokus bort fra kropp og til de andre verdiene han står for? Jeg antar han har noen kvaliteter som har gjort sitt til at dere har vært sammen så lenge? Det kan komme en periode i livet hvor du plutselig får en endring av utseende også; kanskje må du fjerne et bryst eller starte på kortison slik at du får "månefjes". Hva tenker du om veien videre for dere to da? Tror du mannen din står last og brast da? Anonymkode: 1df82...c4a Takk for konstruktiv tilbakemelding! Ja jeg tror han står med meg uansett hvordan jeg ser ut, slik jeg står med han. Det ville aldri falle meg inn å se meg om etter noe annet. Så det er bare tenningsmønsteret mitt jeg ønsker å endre på. Tidligere har det vært veldig enkelt å bli kåt fordi jeg har fått så mye "gratis" gjennom berøring, hvordan kroppen hans føles mot min, hvordan stillingene oppleves og det rent visuelle. Og jeg vet det er overfladisk, så jeg skulle ønske jeg ble mer kåt av at jeg elsker han liksom. Men tenningen sliter jeg med likefullt altså, frustrerende og ikke rettferdig mot han. Anonymkode: d8ee6...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det kan jeg, om det vil hjelpe meg til å tiltrekkes mer av slanke muskuløse kropper? Jeg trener mest kondisjon, men kan løfte vekter sammen med han, om du tenker det kan hjelpe? Kan jeg spørre hvorfor det har effekt? Anonymkode: d8ee6...7d0 Generelt sett gir fysisk aktivitet uansett hvilken form mer overskudd, mer positivt humør og energi hos den som er aktiv(for de fleste om man ikke overdriver treningen og om man spiser og drikker godt nok). Dette pga av at fysisk aktivitet fører til økt utskillelse av endorfiner og adrenalin. Utskillelsen endorfiner og adrenalin øker spesielt også seksuell lyst og kåthet noe som oftest fører til økt sex. Man vet også at sex avler sex hos kvinner fordi økt blodgjennomstrømning nedentil fører til økt velbehag. Den økte blodgjennomstrømningen gjør at man blir lettere sensibel noe som igjen gjør det lettere å bli stimulert og kjenne velbehag. Alle vet jo at ting som er deilig vil man jo ofte gjøre flere ganger😉 Kanskje det også er derfor kvinner trener mer hiptrust og mage/core? Men styrketrening i seg selv fører til økt muskelmasse noe som har vist seg å gi noe høyere nivåer av testosteron i kroppen til både kvinner og menn. Dette igjen vil gi økt sexlyst👏 En annen ting ved at du også begynner å trener styrke er at du vil se og annerkjenne styrketreningen som noe positivt for mestringsfølelsen og velbehaget man sitter med i etterkant. Kan jo være dere får det mer moro i lag også 😉 Styrketrening kan gi folk et samhold da man har noe tilfelles også, dette styrker relasjonen og vil igjen bidra positivt til evt sexlyst om relasjonen er av en slik karakter. Absolutt verdt et forsøk tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå må dere fantatikere gi dere. Det finnes feeedere der ute som ødelegger livet til folk. Ts er klar på at partner aldri har hatt usunn vekt. Du fremstår som meget uvitende og dømmende. De to tingene kommer ofte sammen, enda så lite de hører til hverandre.. Til ts; tenning er vanskelig. Jeg opplevde en stor endring i partner en gang og slet med det. Rett og slett fordi det føltes fremmed, ikke fordi jeg ikke tente. Men når vi da kom i kontakt, reagerte kroppen negativt til denne "fremmede" kroppen.. Ikke lett å si, om det vil kunne gå seg til hvis dere ivaretar intimitet og andre viktige områder 🤷 Anonymkode: da4ca...6dc Ja det føles helt klart veldig fremmed. Alt av intimitet oppleves som å være nær en helt annen kropp, fra klemmer til sex. Opplevelsen underveis er veldig anderledes. Plutselig er hoftene hans vonde mot lårene mine under sex. Kosen når vi ligger inntil hverandre blir mye bein mot bein. Når jeg ligger på toppen av han mage mot mage så treffer ikke magene hverandre lengre, men det blir luft imellom oss, som resulterer i at vi ikke gjør det lengre fordi det ikke er mulig å ligge hoftekam mot hoftekam uten å få vondt. Ja.. vanskelig å forklare. Men jeg tror kanskje du er inne på noe her. Jeg skal ta dette med meg videre og spørre meg selv underveis i opplevelsen om det er det at det er så fremmed som gjør at jeg reagerer. Anonymkode: d8ee6...7d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Fighter83 skrev (2 minutter siden): Generelt sett gir fysisk aktivitet uansett hvilken form mer overskudd, mer positivt humør og energi hos den som er aktiv(for de fleste om man ikke overdriver treningen og om man spiser og drikker godt nok). Dette pga av at fysisk aktivitet fører til økt utskillelse av endorfiner og adrenalin. Utskillelsen endorfiner og adrenalin øker spesielt også seksuell lyst og kåthet noe som oftest fører til økt sex. Man vet også at sex avler sex hos kvinner fordi økt blodgjennomstrømning nedentil fører til økt velbehag. Den økte blodgjennomstrømningen gjør at man blir lettere sensibel noe som igjen gjør det lettere å bli stimulert og kjenne velbehag. Alle vet jo at ting som er deilig vil man jo ofte gjøre flere ganger😉 Kanskje det også er derfor kvinner trener mer hiptrust og mage/core? Men styrketrening i seg selv fører til økt muskelmasse noe som har vist seg å gi noe høyere nivåer av testosteron i kroppen til både kvinner og menn. Dette igjen vil gi økt sexlyst👏 En annen ting ved at du også begynner å trener styrke er at du vil se og annerkjenne styrketreningen som noe positivt for mestringsfølelsen og velbehaget man sitter med i etterkant. Kan jo være dere får det mer moro i lag også 😉 Styrketrening kan gi folk et samhold da man har noe tilfelles også, dette styrker relasjonen og vil igjen bidra positivt til evt sexlyst om relasjonen er av en slik karakter. Absolutt verdt et forsøk tenker jeg. Forstå meg riktig. Sexlysten min er veldig god. Hans også! Jeg kan ha skikkelig lyst til å hoppe på han hele veien hjem fra Jobb og vi kan drive pirrende meldinger som vi pleier og være kjempe klare. Men så kommer det til berøring og selve akten og da blir jeg gradvis mer og mer satt ut av berøring og det visuelle underveis. Tar meg i å forsøke å lukke øynene og gjenskape opplevelsen slik den var før.. det er jo veldig leit og slett ikke rettferdig mot han. Jeg skal absolutt bytte ut en del av mine økter til fordel for vektløfting sammen med han. Det er flere av dere som tenker det vil ha god effekt ❤️ kanskje fokus på muskler og tynne kropper med synlige magemuskler kan være med på å forme preferansene mine. Anonymkode: d8ee6...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden I feel you Tror jeg faktisk hadde fått problemer om min mann gikk fra en chubby fyr som han er nå, til en veltrent og slank mann med six pack. For det er virkelig noe jeg ikke tenner på! Selv er jeg både slank og svært veltrent, noe min chubby mann også liker best. Men selv om jeg er muskuløs og fit, betyr ikke det at jeg tenner på det samme når det kommer til menn. Anonymkode: 41d73...7ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I feel you Tror jeg faktisk hadde fått problemer om min mann gikk fra en chubby fyr som han er nå, til en veltrent og slank mann med six pack. For det er virkelig noe jeg ikke tenner på! Selv er jeg både slank og svært veltrent, noe min chubby mann også liker best. Men selv om jeg er muskuløs og fit, betyr ikke det at jeg tenner på det samme når det kommer til menn. Anonymkode: 41d73...7ca Takk! Godt å høre at det er ei der ute som forstår greia 🫠 Anonymkode: d8ee6...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skjønner veldig godt hva du mener!! Men jeg er chubby selv, og har alltid likt den kroppstypen (i form for litt høyere fettprosent) og nei, vi snakker ikke helsefarlig. Jeg er overvektig, alltid vært, og har aldri hatt fysiske helseplager. Psyken min står det dårligere til med, men det har med samfunnet og den konstante beskjeden om at vi overvektige er bare stygge, grusomme og "det er jo bare å spise mindre, og trene mer"-greine. UANSETT, din problemstilling kjenner jeg til, i fra en litt annen vinkel. Jeg har ikke fast partner, men er nå i dating med en som er topptrent. sixpack og hele greia... og sex, som jeg elsker, er vanskelig med han. Klemmer, nærhet føles... rart og for min del, noe ekkelt. Det er en følelse jeg må jobbe mye med. For jeg tiltrekkes personligheten hans, jeg tiltrekkes humoren han har, måten han kommuniserer med meg på, men kroppen hans... Han er jo råflott, ingen tvil om det, men det er ikke det jeg tenner på. Men i ditt tilfelle trådstarter, du elsker jo mannen din? personlighet, interesser, meninger og slikt, det er vel fortsatt noe du tiltrekkes? Kroppene våre endres jo med alder, samfunn og miljø Anonymkode: 7c70d...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Begynn med å bruke andre ord som ikke er nedsettende. Det er en start. Du får dempe belysningen da, om du vil øve på å fokusere på kjærligheten mellom dere fremfor negang i fettprosent på 3,34%. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner veldig godt hva du mener!! Men jeg er chubby selv, og har alltid likt den kroppstypen (i form for litt høyere fettprosent) og nei, vi snakker ikke helsefarlig. Jeg er overvektig, alltid vært, og har aldri hatt fysiske helseplager. Psyken min står det dårligere til med, men det har med samfunnet og den konstante beskjeden om at vi overvektige er bare stygge, grusomme og "det er jo bare å spise mindre, og trene mer"-greine. UANSETT, din problemstilling kjenner jeg til, i fra en litt annen vinkel. Jeg har ikke fast partner, men er nå i dating med en som er topptrent. sixpack og hele greia... og sex, som jeg elsker, er vanskelig med han. Klemmer, nærhet føles... rart og for min del, noe ekkelt. Det er en følelse jeg må jobbe mye med. For jeg tiltrekkes personligheten hans, jeg tiltrekkes humoren han har, måten han kommuniserer med meg på, men kroppen hans... Han er jo råflott, ingen tvil om det, men det er ikke det jeg tenner på. Men i ditt tilfelle trådstarter, du elsker jo mannen din? personlighet, interesser, meninger og slikt, det er vel fortsatt noe du tiltrekkes? Kroppene våre endres jo med alder, samfunn og miljø Anonymkode: 7c70d...280 Det er ikke en god følelse å være på den andre siden som du jo selv beskriver. At klemmer er «ekkelt» kan handle om manglende følelser. Dropp fyren og la ham være med noen som liker ham? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Jeg har alltid tenkt jeg ikke kunne tenne på en tynn mann, liker de mannlig og større enn meg men det var frem til jeg møtte han jeg dater nå. Han er den tynneste jeg har vært med og jeg hadde aldri trodd jeg kunne tenne på en så slank mann, men han et verdens fineste i mine øyner. Jeg får ikke nok av han, så det kan visst forandre seg når man virkelig liker en fyr. Du må nok jobbe med tankegangen din. Anonymkode: d489b...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå