GĂ„ til innhold

Cecilie Ask

VintermÄne

Anbefalte innlegg

Trodde det var en trĂ„d om henne, men fant den ikke đŸ€”Â 

Hva er det hun skriver om, virker som skikkelig drama, om outing osv pÄ snap?? Noen som har fÄtt med seg? 
Hadde glemt henne litt egentlig, sĂ„ plutselig dukket det opp en laaaaang tirade i dag 😆

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

VintermÄne skrev (1 minutt siden):

Trodde det var en trĂ„d om henne, men fant den ikke đŸ€”Â 

Hva er det hun skriver om, virker som skikkelig drama, om outing osv pÄ snap?? Noen som har fÄtt med seg? 
Hadde glemt henne litt egentlig, sĂ„ plutselig dukket det opp en laaaaang tirade i dag 😆

SkjÞnte egentlig ikke er shit...trodde hun linn hadde gÄtt i graven for lenge siden, at hun ikke er aktiv i sosiale medier noe mer altsÄ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Anneisabell skrev (4 minutter siden):

SkjÞnte egentlig ikke er shit...trodde hun linn hadde gÄtt i graven for lenge siden, at hun ikke er aktiv i sosiale medier noe mer altsÄ 

Samme her 😅 men det virka ikke som det var hun Linn hun hadde drama med NÅ, nĂ„r jeg leste utover i snappene? 
og masse greier om en anonym app đŸ€”đŸ€” trodde det var anonyme «fĂžlgere» som skreiv og var aktive der jeg, ikke influencerne selv😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

VintermÄne skrev (9 minutter siden):

Samme her 😅 men det virka ikke som det var hun Linn hun hadde drama med NÅ, nĂ„r jeg leste utover i snappene? 
og masse greier om en anonym app đŸ€”đŸ€” trodde det var anonyme «fĂžlgere» som skreiv og var aktive der jeg, ikke influencerne selv😂

Trenger litt oppmerksomhet for Ä komme til bake i sosiale medier da kanskje? Noen gÄr jo gjennom ild og vann for Ä prÞve Ä nÄ toppen

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Anneisabell skrev (Akkurat nÄ):

Trenger litt oppmerksomhet for Ä komme til bake i sosiale medier da kanskje? Noen gÄr jo gjennom ild og vann for Ä prÞve Ä nÄ toppen

Merkelig opplegg 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det hun skriver om er et drama pÄ Snapchat, som foregÄr mellom fire  damer og mannen til en av de. Eller egentlig er det hun ene og mannen som har lagt ut om dette dramaet, anmeldelser mm og outet de andre involverte. SÄ da har vel CA lagt ut dette i et forsÞk pÄ Ä forsvare seg og/eller forklare/unnskylde. Det blir diskutert inne pÄ DC.

Det er for spesielt interesserte 😅

Endret av Lunabelle
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg laget en trÄd om henne for et par Är siden eller no..men admin her inne hadde slettedilla og fjernet kommentarer til stadighet.. Mens styggere kommentarer om andre influencere, fikk stÄ.. SÄ mulig den CA-trÄden ble stengt til slutt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...