VintermĂ„ne Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Trodde det var en trĂ„d om henne, men fant den ikke đ€Â Hva er det hun skriver om, virker som skikkelig drama, om outing osv pĂ„ snap?? Noen som har fĂ„tt med seg? Hadde glemt henne litt egentlig, sĂ„ plutselig dukket det opp en laaaaang tirade i dag đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anneisabell Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden VintermĂ„ne skrev (1 minutt siden): Trodde det var en trĂ„d om henne, men fant den ikke đ€Â Hva er det hun skriver om, virker som skikkelig drama, om outing osv pĂ„ snap?? Noen som har fĂ„tt med seg? Hadde glemt henne litt egentlig, sĂ„ plutselig dukket det opp en laaaaang tirade i dag đ SkjĂžnte egentlig ikke er shit...trodde hun linn hadde gĂ„tt i graven for lenge siden, at hun ikke er aktiv i sosiale medier noe mer altsĂ„Â 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
VintermĂ„ne Skrevet 7 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 7 timer siden Anneisabell skrev (4 minutter siden): SkjĂžnte egentlig ikke er shit...trodde hun linn hadde gĂ„tt i graven for lenge siden, at hun ikke er aktiv i sosiale medier noe mer altsĂ„Â Samme her đ men det virka ikke som det var hun Linn hun hadde drama med NĂ , nĂ„r jeg leste utover i snappene? og masse greier om en anonym app đ€đ€ trodde det var anonyme «fĂžlgere» som skreiv og var aktive der jeg, ikke influencerne selvđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anneisabell Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden VintermĂ„ne skrev (9 minutter siden): Samme her đ men det virka ikke som det var hun Linn hun hadde drama med NĂ , nĂ„r jeg leste utover i snappene? og masse greier om en anonym app đ€đ€ trodde det var anonyme «fĂžlgere» som skreiv og var aktive der jeg, ikke influencerne selvđ Trenger litt oppmerksomhet for Ă„ komme til bake i sosiale medier da kanskje? Noen gĂ„r jo gjennom ild og vann for Ă„ prĂžve Ă„ nĂ„ toppen Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
VintermĂ„ne Skrevet 7 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 7 timer siden Anneisabell skrev (Akkurat nĂ„): Trenger litt oppmerksomhet for Ă„ komme til bake i sosiale medier da kanskje? Noen gĂ„r jo gjennom ild og vann for Ă„ prĂžve Ă„ nĂ„ toppen Merkelig opplegg Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Lunabelle Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Det hun skriver om er et drama pĂ„ Snapchat, som foregĂ„r mellom fire  damer og mannen til en av de. Eller egentlig er det hun ene og mannen som har lagt ut om dette dramaet, anmeldelser mm og outet de andre involverte. SĂ„ da har vel CA lagt ut dette i et forsĂžk pĂ„ Ă„ forsvare seg og/eller forklare/unnskylde. Det blir diskutert inne pĂ„ DC. Det er for spesielt interesserte đ Endret 6 timer siden av Lunabelle Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
MzMe Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg laget en trĂ„d om henne for et par Ă„r siden eller no..men admin her inne hadde slettedilla og fjernet kommentarer til stadighet.. Mens styggere kommentarer om andre influencere, fikk stĂ„.. SĂ„ mulig den CA-trĂ„den ble stengt til slutt. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ