AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Skal på et arrangement med tema rød løper eller Cannes festival inspirert. Kan noen komme med tips til antrekk ? Anonymkode: 0cb35...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Prisnivå og stil? Glam, bohem, skulpturelt? Kroppsfasong? Artig tema! Ut fra bildene derfra tror jeg du kommer unna med det meste. Du kan også virkelig dra på med sko, tilbehør og sminke. Ville sett på disse merkene, feks på Zalando: Needle and Thread Ivy Oak Ralph Lauren BOSS Wal G (billigere, og noen har en hårfin linje mot tacky) Eller bare bla gjennom festkjoler-kategorien Vogue har masse Best dressed bilde-serier. Hvis du er høy og tynn kommer du unna med alt. Skulle ønske jeg var det/skulle på den festen, hadde bare kjørt på! Anonymkode: f70d7...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er 160 lang, synes jeg ser så kort ut i lange kjoler 😅 Anonymkode: 0cb35...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå