AnonymBruker Skrevet 10. mars #61 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 7.53): Ok, dersom det er forventningen så er det i alle fall ikke aktuelt for meg å låne ut. Anonymkode: 34ff2...43a Ekspander De som trenger det mest har nok ikke råd til å ha dyr. Og OM de har det, bør de finne noen til å passe om de får gratis ferie! Folk er frekke! Anonymkode: 3967f...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #62 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 16.33): Hva med dem som skaffer seg flere barn når de allerede har dårlig råd? Anonymkode: 20fcf...ce9 Ekspander Det er selvsagt utrolig egoistisk, og det er barna som må li for det .. Anonymkode: 3967f...535 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #63 Del Skrevet 10. mars Jeg ville ikke ha lånt hytta til noen med dårlig råd, for det tyder bare på at de har tatt dårlige valg eller har gjort andre prioriteringer tidligere i livet. For absolutt alle kan klare å ta en utdanning eller få seg en jobb med OK lønn. Hvis de bare vil det nok. Vi har alle slags hjelpemidler og muligheter til å kunne få de til. At de er født eller oppvokst med dårlige vilkår er en dårlig unnskyldning. Det har jeg også, men jeg tok ansvar og skaffet meg en utdanning. Selv de som kommer til Norge fra krig, klarer å bygge seg opp fra ingenting til å få seg både en utdanning, jobb og hus/leilighet. Det er absolutt en sammenheng mellom dårlig råd og dårlige prioriteringer eller valg. Jeg hadde derimot hadde lånt bort til noen som hadde god råd, men som nødvendigvis ikke har hytte. Det var en tråd her for lenge siden, kanskje et år siden som hadde lånt bort hytta si til søsteren sin. Det så ikke ut etter at hun hadde dratt. Lurer på hvordan det gikk. Anonymkode: e2ce5...c91 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #64 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 22.02): Skjønner ikke at dere tenker på å låne ut hytte gratis til folk dere ikke kjenner. Vi har en hytte som ikke er spesielt luksuriøs men jeg hadde aldri vurdert å låne ut til ukjente. Anonymkode: 9884e...50c Ekspander Samme her. Det er dessuten mange personlige eiendeler på hytta og ting og tang i skap og skuffer jeg ikke vil at andre skal rote i. Anonymkode: ca2b0...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #65 Del Skrevet 10. mars Mye vil ha mer. Folk er utrolig frekke, slike mennesker hadde jeg avvist med en gang. Og som noen skrev, skriv at du ikke besvarer slike henvendelser og ignorer dem. Får man mulighet til å låne noe gratis så er man takknemlig og tar til takke med det man får. Anonymkode: 9a829...8e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #66 Del Skrevet 11. mars Sier bare ikke lån ut hytta di uansett til fremmede. Det har vi gjort og kjenner andre som har gjort det. Aldri mer. Ikke alle er grisete men fy det finnes mange der ute som ikke respekterer anders eiendom, ødelegger og er grisete og rotete. Utakknemlige dritt folk rett og slett Anonymkode: 5f3a6...824 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #67 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 7.40): Jeg meldte meg inn der og tenkte at jeg kunne låne bort hytta av og til. Det er en ny og fin hytte og vi har ikke selv kjæledyr. Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at over 90 prosent av alle som vil låne har en hund- eller tre. Å legge ut innlegg selv har jeg gitt opp. Jeg skrev da at jeg ikke ville ha kjæledyr i hus, men innboksen ble full av meldinger fra folk som skulle fortelle at akkurat deres kjæledyr ikke loet, ikke bjeffet, ikke klorte på møbler osv. Kan man virkelig forvente å få ta med dyr på gratis ferieopphold? Anonymkode: 34ff2...43a Ekspander Si pga allergi kan ikke dyr medbringes! Anonymkode: 7cba1...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #68 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 7.28): Si pga allergi kan ikke dyr medbringes! Anonymkode: 7cba1...282 Ekspander Hvorfor kan ikke alle bare akseptere at hunder ikke har adgang ovetalt? Jobber et sted der kunder av og til spør om å få ta med hund inn og som blir sure når de får nei. 🙄 Anonymkode: ca2b0...7f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå