Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott vakker dame syms jeg. Ser ofte snappen hennes. Men bare lurer på hvorfor hun har blitt så stor i ansiktet? Kroppen hennes er jo fortsatt slank. Ser heller ikke ut som fillers. 
ps det er ikke frekt ment, men er nysjerrig bare. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen medisin kanskje? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Urwa skrev (12 timer siden):

Flott vakker dame syms jeg. Ser ofte snappen hennes. Men bare lurer på hvorfor hun har blitt så stor i ansiktet? Kroppen hennes er jo fortsatt slank. Ser heller ikke ut som fillers. 
ps det er ikke frekt ment, men er nysjerrig bare. 

Hun er jo ikke spesielt stor i ansiktet. Har vel  generelt lagt på seg en del kg siden hun var ung og da blir man automatisk litt rundere i ansiktet også. Nydelig dame for øvrig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Admdir skrev (2 timer siden):

Hun er jo ikke spesielt stor i ansiktet. Har vel  generelt lagt på seg en del kg siden hun var ung og da blir man automatisk litt rundere i ansiktet også. Nydelig dame for øvrig.

Jo hun er nydelig. Men syntes bare hun virket stor. Kansje pga snappen?

• Liker 3
Skrevet

Syns det ser ut som måneansikt grunnet kortison f.eks, vet ikke om hun bruker det da. Bare en tanke. Har en i familien som er blitt slik grunnet mye kortison. 

• Liker 10
Skrevet

Mye alkohol? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo både ansiktet og magen, lår og armer. Det er nok alder og livsstil (men hun trener vel også ? Rart det ikke gir effekt?)

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/i-strid-med-beckham/83093151

I denne linken kan vi blant annet lese; 

"Kirsebom og hennes advokat bestrider innsigelsen og mener blant annet at det ikke er sannsynliggjort at Beckhams merke er velkjent i Norge, og at de to merkene skiller seg fra hverandre visuelt – som at bokstavene ikke henger sammen i Kirseboms logo."

Har det klikka helt for dama eller er hun virkelig så dum? Hva tar hun folk for? Er hun liksom større og mer anerkjent som "merke"? 

Ikke vet jeg med resten av dere, men VB er vel sannsynligvis nærere koplet som initialene til Beckhams enn Kirseboms, som som unaturlig nok har VB og ikke VK, som hun burde hatt. Vendela Beauty er ene og alene valgt for å skulle koples mot Beckhams merke.

• Liker 13
Skrevet
Istapp skrev (6 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/i-strid-med-beckham/83093151

I denne linken kan vi blant annet lese; 

"Kirsebom og hennes advokat bestrider innsigelsen og mener blant annet at det ikke er sannsynliggjort at Beckhams merke er velkjent i Norge, og at de to merkene skiller seg fra hverandre visuelt – som at bokstavene ikke henger sammen i Kirseboms logo."

Har det klikka helt for dama eller er hun virkelig så dum? Hva tar hun folk for? Er hun liksom større og mer anerkjent som "merke"? 

Ikke vet jeg med resten av dere, men VB er vel sannsynligvis nærere koplet som initialene til Beckhams enn Kirseboms, som som unaturlig nok har VB og ikke VK, som hun burde hatt. Vendela Beauty er ene og alene valgt for å skulle koples mot Beckhams merke.

Helt latterlig, jeg ante ikke at Vendela engang hadde et eget merke før jeg leste denne saken om at hun av helt uforståelige grunner har valgt en logo som er til forveksling lik Victoria Beckham sin. Eller uforståelig? Det er som du sier selvsagt for å lure folk til å tro at de kjøper VB - altså Victoria Beckham.

• Liker 13
Skrevet
baremeg007 skrev (På 10.3.2025 den 3.33):

Det er jo både ansiktet og magen, lår og armer. Det er nok alder og livsstil (men hun trener vel også ? Rart det ikke gir effekt?)

Overgangsalderen kan gjøre mye med et stakkars menneske. Har flere rundt meg som alltid har vært slanke og så plutselig legger de på seg uten at de endrer på noe som helst og de fortsetter trening, og noen på lavkarbo/keto. Uten at det hjelper. Mens andre igjen går gjennom overgangsalderen uten å merke den. 

• Liker 8
Skrevet
baremeg007 skrev (På 10.3.2025 den 3.33):

Hun er snart 60 år. Og mulig hormonbehandling? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså dama er 58! Så dere badedraktbildene av henne for et par år siden? Hun så smashing ut! Overgangsalderen har vel gjort sitt, og det å være et godt og trygt forhold også. Hun ser sunn og glad og trygg ut. Vi som har for lite vekt i den alderen ser derimot ofte ut som rynketryner med en fot på Plata i Oslo 😂 Damer på den alderen ser bedre ut når de fyller ut skinnet sitt, det kan åpenbart ha samme effekt som botox 😅Lite tips til en del av «kjendisdamene» som for tida går mer for «heroin Chic» og samtidig kjører Botox og Restylane i trynet. Gå opp i vekt i stedet!

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (13 timer siden):

Altså dama er 58! Så dere badedraktbildene av henne for et par år siden? Hun så smashing ut! Overgangsalderen har vel gjort sitt, og det å være et godt og trygt forhold også. Hun ser sunn og glad og trygg ut. Vi som har for lite vekt i den alderen ser derimot ofte ut som rynketryner med en fot på Plata i Oslo 😂 Damer på den alderen ser bedre ut når de fyller ut skinnet sitt, det kan åpenbart ha samme effekt som botox 😅Lite tips til en del av «kjendisdamene» som for tida går mer for «heroin Chic» og samtidig kjører Botox og Restylane i trynet. Gå opp i vekt i stedet!

Flertallet av voksne kvinner (og menn) er overvektige eller lider fedme. Med det følger mange sykdommer og livsstilsplager. Da er det bedre å være slank med rynker (ikke en kritikk av Vendela dette)

• Liker 5
Skrevet

Hun har fettinjeksjoner i ansiktet. Garantert!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest SøtSuppe
Skrevet
Kuleku skrev (25 minutter siden):

Hun har fettinjeksjoner i ansiktet. Garantert!

Hva er det, hvilken funksjon har det?

Annonse
Skrevet
Meg.no skrev (1 time siden):

Flertallet av voksne kvinner (og menn) er overvektige eller lider fedme. Med det følger mange sykdommer og livsstilsplager. Da er det bedre å være slank med rynker (ikke en kritikk av Vendela dette)

Undervekt gir også en helserisiko, just saying, 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Ninaen skrev (23 timer siden):

Badedraktbildene var retusjert så til de grader.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Ninaen skrev (23 timer siden):

Undervekt gir også en helserisiko, just saying, 

Javisst, det er bare svært få av dem. Vi snakker er prevalens forskjell på ca 50% vs 3%. Undervekt er sjeldent 

• Liker 1
Skrevet
Meg.no skrev (3 minutter siden):

Javisst, det er bare svært få av dem. Vi snakker er prevalens forskjell på ca 50% vs 3%. Undervekt er sjeldent 

Ikke i den bransjen…har du ikke fått med deg at Heroin Chic er in igjen?

• Liker 5
Skrevet
Ninaen skrev (På 20.5.2025 den 23.42):

Ikke i den bransjen…har du ikke fått med deg at Heroin Chic er in igjen?

Hvilken bransje? Supermodell? Influencer? I sist nevnte ser jeg flest normal- og overvektige. 
Vi er blitt så vant til å se overvektige mennesker, at det har skubbet på hva vi tror er normalvektig

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...