Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en voksen mann som har bestilt meg time for hull i ørene , i en alder av 45 🫣🧐 dama er ikke veldig fan . Hva syns folket , bør jeg la vere ? 

Anonymkode: 3b7ba...88c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at dama ikke er veldig fan. 

Anonymkode: 1a36c...a68

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det om det er det du vil. Angrer du så er det bare å la det gro igjen. 

Anonymkode: b1fcf...b27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe av det teiteste jeg ser. Kjøp deg heller en sportsbil.

Anonymkode: 17d63...427

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke veldig fan jeg heller for å være ærlig. 😅 Men du gjør jo akkurat som du vil. 

Anonymkode: 37781...730

Skrevet

Hull i ørene på menn er ikke my cup of tea heller. Folk får gjøre som de vil, og jeg hadde vel ikke akkurat kastet ut samboeren om han gjorde det. Men hadde nok ikke syntes det var så fint.

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Livet er kort. Og det er da søren meg ingen som vet om de hullene er nye eller ble tatt for lenge siden. 

Anonymkode: 845f7...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43 år selv. Er ikke mange år siden jeg tok 12 stk piercing i ørene. Og masse tatoveringer. Om min mann er så fan av at jeg har gjort det aner jeg ikke. For han støtter meg. Men dette er noe jeg selv ønsket. Livet er for kort. Man aner ikke hvor lenge man er på denne kloden. Så er dette noe du ønsker så hvorfor ikke. 

Anonymkode: 85e5a...a36

Skrevet

Hvorfor ikke gå all in og ta en Prince Albert med det samme.

Nei, ikke fan av hull i øret/ørene på menn. Det hadde vært så ute av karakter hos samboer at jeg hadde kontaktet fastelegen hans om temaet kom opp på bordet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har lyst så gjøre du det. Jeg er også 45 og har funnet ut at jeg har lyst på piercing diverse steder, så da gjør jeg jo bare det. Hvem bryr seg om hva andre mener.

Anonymkode: 2c28c...24d

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på!! Det er jo du som skal ta det, og du som vil ha! Da er det jo ingen spørsmål! 

Jeg lurer på om jeg skal ta nye piercinger, i en alder av 31... Men nå er jeg litt sånn da, gal! 😂

Det er alltids mulighet til å ta den ut igjen om du fant ut at det ikke passet deg likevel

Anonymkode: ed73f...976

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke hull i ørene på menn, nei. Forstår ikke vitsen. Faktisk så trodde jeg det er et signal om at de er homo, så de signaliserer det til andre homoseksuelle? Har alltid trodd det.

Anonymkode: de372...a6f

AnonymBruker
Skrevet

jeg er ei dame på 43, og jeg har absolutt ingenting imot, om samboeren min ønsket plutselig å ta hull i øre. Hvorfor ikke.. Ser mangler her er negative svar men skjønner ærlig tatt ikke hvorfor skulle noen andre ha en mening om slike ting. Vil du, bare gjør det, de tilfeldige mennesker som skal ha så sterke meninger om ditt utseende, de trenger du ikke i ditt liv. Men kona ja, hun må du nesten snakke med. :) 

Anonymkode: f2687...f0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en voksen mann som har bestilt meg time for hull i ørene , i en alder av 45 🫣🧐 dama er ikke veldig fan . Hva syns folket , bør jeg la vere ? 

Jeg synes du bør gjøre det du selv ønsker,har selv i begge øra.

Anonymkode: d65fb...bac

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil med egen kropp. 

Men er du åpen for at partner endrer seg også? 

Anonymkode: 19250...95d

AnonymBruker
Skrevet

Flaut, så skjønner dama godt

Anonymkode: f493a...4e3

• Liker 2
Skrevet

Hull i ørene på menn er vel litt som nesering på damer; det motsatte kjønn er generelt ikke så stor fan av det ;) 

Jeg ville nok latt være, men da mest fordi jeg synes det ofte ser feminint ut. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dine ører, du gjør vel som du vil med dine egne ører?

Anonymkode: 473b1...23e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...